Strona 1 z 2 1 2 >
Opcje tematu
#399303 - 09/09/2005 17:50 Pomoc w wyborze buka
JuninhoP Offline
journeyman

Meldunek: 09/09/2005
Postów: 61
Witam wszystkich graczy.
To mój 1 post. Od razu przepraszam za założenie tego tematu. Czytałem duzo o firmach bukmacherskich ale nie znam się za bardzo na kontach, kartach, prowizjach itd i dlatego zwracam się do was o pomoc.

Planuje rozpoczęcie gry w necie. Szukam sobie teraz odpowiedzniej firmy do tego. Prosiłbym was o pomoc w wyborze tej jednej.

Założenia są takie:
1) Mój brat ma konto w necie Inteligo więc mógłbym z niego korzystać przy wpłatach i wypłatach do/z firmy bukmacherskiej. Dziewczyna posiada jakieś zwyczajne konto w PKO BP i posiada kartę Visa Elektron tak więc też mógłbym korzystać z tego konta.
2) Szukam takiej firmy gdzie nie będę płacił żadnej (lub jakąś minimalną) prowizji przy wpłacie lub wypłacie na konto bukmachera.
3) Jeśli byłoby to możliwe to chciałbym grać w złotówkach, jeśli jednak miałbym płacić za zamianę złotówek na euro i potem znów na złotówki to ewentualnie mógłbym się zdecydować grać w Euro.
Chciałbym żeby ktoś z was mi zaproponował dopowiednią do tego firmę bukmacherską i dał znać jak w niej jest z prowizjamiod wpłat i wypłat itd. Odwiedzałem już stronę z porównaniem firm bukmacherskich na tym forum lecz nie rozumiem wszystkiego do końca.

Z góry bardzo dziekuję za pomoc.

Do góry
Bonus: Unibet
#399304 - 09/09/2005 18:07 Re: Pomoc w wyborze buka
live99 Offline
addict

Meldunek: 07/06/2005
Postów: 526
Skąd: Płock
1)Wszystko sie zgadza (polecam wplaty przez neta bo jakby co mozesz im podeslac screen z dowodem wlaty)
2)Jesli sie nie myle praktycznie nigdzie nie placi sie prwizji a napewno na expekcie, sportingbecie i batathome
3)Tak jak wyzej wiekszosc bukow ma mozliwosc gry w zlotowkach .
Ps. wejdz sobie na stronki www.expekt.com www.sportingbet.pl i www.bet-at-home.com i poczytaj sobie tam masz wszystko opisane jak z wpltami wyplatami regulamin itp wtedy bedziesz pewny.