HI wszystkim jestem nowym użytkownikiem forum studiuję informatykę i ekonometrię, ale również strony poświęcone buk macherce i tak jak wszyscy próbuje coś zrobić, aby nie tylko bukmacherzy zarabiali na graczach, ale żebyśmy my (gracze) też nie chodzili goli.Dlatego chciałem zaproponować ten temat. W tym miejscu chciałbym żeby wszyscy przeglądający zagraniczne strony poświęcone bukmacherce podawali adresy do tych stron, na których trafność wyników przekracza 65% dla kursów od1.5 Lub odpowiednio mniej dla wyższych kursów Takich, które dają, chociaż minimalny zysk. Ponieważ sumowanie ich osiągnięć może przynieść jeszcze większy zysk przykład poniżej. Podajcie również adresy forum i nici, pod jakimi znajdują się ludzie dobrze znający się na typowaniu, (jeżeli to możliwe ich rekordy trafności), może powinniście podawać swoje rekordy przy typach, ale żeby były prawdziwe.Ponieważ prawie niemożliwe jest prześledzenie dokładne wszystkich pozycji i kursów umożliwi to jeszcze lepszą obróbkę tylko tych pewniejszych kursów
Poza tym można grać tak jak ja tzn. wybieram tylko te pozycje tylko te pozycje, które pokrywają się u tych lepszych tipsterów, ponieważ to powoduje zwiększenie prawdopodobieństwa trafnego wytypowania a na pewno nie gorszego niż to oni czynią, ale tylko wtedy, gdy typują z prawdopodobieństwem ponad 50% i gdy typują te same mecze
Przykład:
nr.meczu typ 1 typ 2 wynik
1 1 1 1
2 1 x 2
3 1 2 2
4 1 1 1
5 1 2 x
Na tym przykładzie widać, więc, z choć że choć typy tipstera1i2 wynoszą 60% to obstawiając ich wspólne pozycje prawdopodobieństwo wzrasta do 66% i nigdy nie będzie poniżej 60%