[QUOTE]Oryginalnie wysłał batt:
[qb]Witam,
Dwa dni temu wyplacilem pieniadze z
Pinnacle Sports do MB ... Dostalem potwierdzenie transakcji z
Pinnacle, jak rowniez z MB. Problem jest w tym, ze pieniadze te nie zasilily mojego "Balance" w MB. Po zalogowaniu w Account ->history dokladnie ta kwota jest poprzedzona takim komentarzem "Deposits exceeding account limit".
Autoryzacje konta robilem jakis czas temu, wczoraj dokonalem jeszcze dodatkowo weryfikacji poprzez karte oraz dalem "Identity verification by verifying your bank account!" (z tym, ze to potrwa 2-3dni).
Na chwile obecna mam "Your overall transaction limit:EUR 9000.00 / last 90 days ... Remaining:EUR 8700.00", tak wiec nie mam pojecia o co w tym wszystkim chodzi.
Wyslalem do nich maila, ale jeszcze nie dostalem odpowiedz.
Jezeli ktos wie, co mam zrobic w tej sytuacji, prosze o pomoc.
pozdr.
batt[/qb][/QUOTE]hmmm wydaje sie, ze tylko support moze pomoc...tak nawiasem - ja czekam juz 2 tydzien na wyplate na karte i nic nie zanosi sie by mieli to lada moment zrealizowac...
ktos ma jakies doswiadczenie w tym kierunku ?
Jak dlugo ida pieniadze na karte ?