Sznowni Klienci - Betssonowicze!
Ze wględu na brak Daniela i powagę sytuacji, pozwoliliśmy sobie ponownie na oficjalną wypowiedź na forum Mecz.pl.
Ostatni tydzień nie należał do najlepszych jesli chodzi o pracę naszego supportu (naszą pracę) za co serdecznie Państwa przepraszamy.
Wynikało to głównie z faktu, iż jedna osoba z polskiego supportu jest na urlopie od ponad tygodnia a osoba odpowiedzialna za wypłacanie bonusów była chora od środy.
Dzisiaj wszystkie zaległe bonusy zostały już wypłacone. Wszystkie osoby, które nie otrzymały bonusów, najwidoczniej nie spełniły wymagań związanych z ich otrzymaniem (więcej niż jedno konto w betsson, brak wpisu kodu promocyjnego, niepełne dane wpisane podczas rejestracji itp).
Prosimy o zapoznanie się z warunkami promocji na
www.betsson.com/promocje/meczProsimy osoby, które otwierają kolejne konta i wpłacają pieniądze n-ty raz na ten sam numer IP o zaprzestanie tych prób, które w większości są niestety próbą wyłudzenia bonusu. Niezmiernie rzadko zdarza nam się wypłacić bonus takim osobom i bardzo mocno tego pilnujemy. Szkoda blokowanych na koncie środków i przepychanek mailowych w tych sprawach, które również generują nam wiele dodatkowej pracy :-)
W sprawie wypłat.
Wypłaty są realizowane na 2 dzień roboczy od dnia złożenia dyspozycji. Maksymalnie (w przypadku złożenia dyspozycji późno w nocy) może się to przeciągnąć na 3 dzień roboczy.
Dzień roboczy oznacza poniedziałek - piątek jeżeli nie wchodzą w to dodatkowo święta.
Jeżeli klient dokona wpłaty innym sposobem niż ten, którym chce wypłacić pieniądze, musi zgodnie z regulaminem wysłać skany dokumentów na
payments@betsson.com a nie na
pomoc@betsson.com. Prosimy o tym pamiętać, ponieważ może to powodować dłuższe niż normalnie oczekiwanie na wypłatę.
Prosimy również o nie wysyłanie do nas maili z prośbą o otrzymanie bonusu do 36 godzin od daty wpłaty. Każda wpłata jest analizowana i stąd nie jest to zawsze od razu.
Od poniedziałku polski support powinien znowu pracować jak w zegarku. Przepraszamy Państwa za te chwile słabości, ale mamy nadzieję, że nam to wybaczycie (chociaż nie liczymy na to, że osoby, które z oczywistych powodów nie otrzymały bonusów będą do tego skłonne :-).
Proszę nam wierzyć, że każde zgłoszenie jest traktowane indywidualnie co czasami powoduje dłuższy niż zwykle okres oczekiwania na odpowiedź.
Dziękujemy Mecz.pl za możliwość wypowiedzenia się na forum!
Z poważaniem,
Obsługa Klienta
Betsson Polska