Witam. Podam wam przyklad jak sie zachowuje support Expekt. Sprawa dotyczy tego ze caly czas przychodzi mi ulotka kursowa na mój mail,mimo tego ze moje konto zostalo usunięte i zablokowane!!:
Mój KOLEJNY mail do nich w tej sprawie:
„Co ja wam wczoraj pisalem amatorzy??????Ze nie chce wiecej zadnych list
> kursowych od was!!!!!Tak trudno jest wam to zmienic?????Moja cierpliwosc sie
> powoli konczy!!!!Wiec skupcie sie i wylaczcie przychodzenie list i promocji
> na adres:########
> Michal”
A to ich odpowiedz:
„Witamy (nie) Serdecznie,
Posluchaj wielbicielu przeklenstw, nie bedziemy odwzajemniac sie Tobie tym samym, bo nasz poziom jest nieco wyzszy od Twojego..... Twoje konto i opcja przesylania e-maili zostala usunieta, jezeli zarejestrowales sie nieprawnie ponownie, miej tylko i wylacznie do siebie pretensje za otrzymywane e-maile. Twoj poziom IQ niestety pozostawia wiele do zyczenia, ale niestety to Ty musisz patrzec codziennie w lustro na swoja "inteligentna" twarz...”
Uśmiałem się!!
Przyznali się ze ich poziom jest NIECO wyższy, ale dobrze ze nie za wysoki bo wtedy zacząłbym się bac!!!he he!!
A ten tekst z lustrem mnie zastrzelil!!Tylko pogratulowac!!!
No coz pozostaje mi codzienne patrzenie na moja inteligentna twarz i codzienne odbieranie ich ulotek