#45356 - 12/08/2003 12:24
jaki sens ma gra
|
Anonymous
Unregistered
|
Szanowni Dyskutanci,
Nie znam się w ogóle na zakładach, w których bierzecie udział, a przyglądam się temu forum żeby podjąć decyzję czy warto się tym samemu zająć na serio. Zawsze miałem taki stereotyp grającego w totolotka, że jest to osoba raczej prymitywna, która być może raz coś wygrała (lub raczej ktoś z jej znajomych coś wygrał), więc i ona zaciekle gra mocząc w to coraz więcej kasy. Tymczasem tu widzę ludzi, którzy mają niezłą wiedzę i używają zaawansowanych technik. Być może więc ma to jakiś sens i dla ludzi podchodzących profesjonalnie do zakładów daje to wymierne korzyści. Powiedzcie mi więc: 1)Ile mniej więcej miesięcznie zarabiacie na zakładach. Czy czasem nie są to jednak kwoty typu 50 zł, a żyjecie legendami jakiejś jednorazowej większej wygranej ? 2)Czy można się z tego utrzymać, czy jest to tylko hobby ? Czy gra jest porównywalna do gry na giełdzie ? 3)Czy podchodząc do tego poważnie (wiele godzin dziennie spędzonych na analizach, specjalny program komputerowy itp.) można znacznie zwiększyć szanse w swojej nierównej walce z bukiem ? A może jest to tylko zwykły i nieracjonalny hazard ? 4)Czy rzeczywiście w przypadku wygranej u internetowego zagranicznego buka dostajecie te pieniądze i nie jest to jedno wielkie oszustwo ? Przypuszczam, że te ewentualne wygrane wkładacie w następne zakłady i te pieniądze nigdy już nie wracają… Jak to więc jest ?
|
Do góry
|
|
|
|
#45357 - 12/08/2003 15:08
Re: jaki sens ma gra
|
member
Meldunek: 02/02/2003
|
Nikt nie chce odpowiedziec wiec ja ci napisze: przykladowo puszczasz 100 zakladow kazdy po 100zl przez miesiac , masz obrot 10 000 zl, uzyskujesz 5 % zysku od obrotu, to masz 500 zl zysku, a dobry typer potrafi uzyskac nawet 15 % zysku od obrotu, i tu masz caly sens grania  al:
|
Do góry
|
|
|
|
#45358 - 12/08/2003 15:20
|
Carpal Tunnel
Meldunek: 21/10/2002
|