Czy jest ktos w stanie pomoc w sprawie z
bet365?
Sprawa wyglada nastepujaco - mialem wlamanie na konto MB, zmuszony bylem wiec do zmiany adresu swojego konta w MB. Nastepnie uaktualnialem dane swojego konta MB we wszystkich bukach, wlasciwie wszedzie byla to kwestia 1 dnia, a nawet godziny. Niestety w
bet365 trwa to juz kolo miesiaca i czuje, ze cos nie gra. Jak wygladala sprawa od poczatku:
- poproszono mnie o przeslanie potwierdzenia zakmiecia konta w MB, co uczynilem
- w odpowiedzi otrzymalem nastepujaca wiadomosc:
"Chcemy Pana poinformować iz w chwili obecnej nie możemy wypłacić środków ponieważ adres emial nie jest zgodny z tym z którego Pan wpłacił środki.
Proszę uaktualnić adres email, poinformować nas o tym fakcie, wówczas środki zostana wypłacone z konta."
- zaktualizowalem wiec dane, na co dostalem taka wiadomosc "Uprzejmie informuję, że uzyskaliśmy odpowiedź z działu Finansowego, że wysłano prośbę do Moneybookers o potwierdzenie,
że Panskie konto zostało rzeczywiście zamknięte z przedstawionych przez Pana powodów. Po uzyskaniu informacji zwrotnej, przekażemy ją Panu e-mailem"
- minal ponad tydzien wiec postanowilem sprobowac zlecic wyplate przez Netellera i przy okazji spytac na livechacie jak wyglada moja sprawa, oto rozmowa:
Maciej C dołączył(-a) do tej rozmowy.
Rozmawia Pan/Pani z Maciej C
Maciej C Witam w Czacie na żywo
bet365. W czym mogę pomóc?
Piotr witam
Piotr przy probie dokonania wyplaty przez Netellera pojawil sie nastepujacy komunikat
Piotr Twoja wypłata może być podzielona zgodnie ze sposobami płatności, która wybrałeś wcześniej. Być może będziemy musieli się z Tobą skontaktować, by omówić tę procedurę. Prosimy o zaktualizowanie Twojego preferowanego numeru kontaktowego, jeśli uległ on zmianie.
Piotr chcialem dowiedziec sie jak mam to rozumiec
Maciej C Jesli uzywal Pan roznych metod depozytu to wyplata moze byc podzielona stosownie.
Piotr tzn?
Maciej C Proporcjonalnie.
Piotr tzn nie mozliwe jest wyplacenie powiedzmy w odwrotnych proporcjach?
Maciej C Obowiazuje zasada ze srodki wplacone dana metoda sa wyplacane na ta sama metode.
Piotr cala sytuacja wziela sie z tego, ze dokonano wlamania na moje konto Moneybookers, a poprzednie transakcje dokonywalem poprzez Moneybookers
Piotr zostalem zmuszony do zmiany adresu Moneybookers
Piotr i caly czas czekam na potwierdzenie, ze moge wyplacac no nowe konto Moneybookers
Maciej C Prosze wiec przeslac nam potwierdzenie zamkniecia konta MB.
Piotr przeslalem
Maciej C Prodsze wiec zlecic wyplate.
Maciej C Nie dostanie Pan zadnej ionformacji jesli nie zleci Pan wyplaty.
Piotr w odpowiedzi otrzymalem maila informujacego mnie, ze wyslaliscie panstwo zapytanie do Moneybookers czy rzeczywiscie moje stare konto zostalo zamkniete
Piotr gdy osttanio pytalem czy moge juz zlecic wyplate, dostalem informacje ze jeszczenie otrzymali Panstwo wiadomosci zwrotnej od Moneybookers
Piotr moze mi Pan powiedziec skad to cale zamieszanie i dlaczego tyle to trwa? we wszystkich innych serwisach zmiane konta Moneybookers zalatwialem w ciagu jednego dnia
Maciej C Czy mogę prosić Pana/Panią o podanie nazwy użytkownika i czterocyfrowego numeru bezpieczeństwa?
Piotr oczywiscie
Piotr ******
Piotr ******
Maciej C Proszę o cierpliwość.
Maciej C Niestety wciaz nie mamy odpowiedz z MB.
Maciej C Musi pan nadal czekac.
Piotr jak dlugo to moze trwac?
Maciej C Niestety nie mam informacji.
Piotr i dlaczego w ogole koniecznosc potwierdzenie tego ze strony MB? skoro na poczatku rozmowy sam Pan wspomnial, ze wystarczy przeslac potwierdzenie zamkniecia konta i zlecic wyplate
Maciej C To bylo zanim sprawdzilem panskie konto.
Piotr a co to zmienia jesli mozna wiedziec?
Maciej C Nie przedstawil pan od poczatku calosci sprawy.
Maciej C jedynie zapytal Pan o podizleona wyplate.
Piotr napisal to Pan juz po przedstawieniu sprawy orzez mnie
Piotr Piotr zostalem zmuszony do zmiany adresu Moneybookers
Piotr i caly czas czekam na potwierdzenie, ze moge wyplacac no nowe konto Moneybookers
Maciej C Prosze wiec przeslac nam potwierdzenie zamkniecia konta MB.
Piotr przeslalem
Maciej C Prodsze wiec zlecic wyplate.
Piotr z tego fragmentu jasno wynika, ze po przeslaniu potwierdzenia bede mogl korzystac z nowego konta
Piotr zreszta we wczesniejszej korespondencji z supportem tez bylo tak powiedziane
Maciej C To bylo zanim sprawdzilem panskie konto i notatki jakie na nim sa.
Maciej C Nastepnie udzualilem pani u=informacji ze czekamy na potwierdzenie z Moneybookers.
Piotr a z doswiadczenia, ile trwa oczekiwanie na takie potwierdzenie?
Maciej C Niestety nie mam na ten temat informacji.
Piotr bo rozumiem, ze to nie pierwszy raz oczekujecie na tego typuwiadomosc z MB?
Maciej C Zajmuje sie tym inny dzial.
Maciej C ja jedynie informuje Pana jaka informacje widze na koncie.
Maciej C Jesli zmienia Pan konto w Moneybookers to taka jest procedura.
Maciej C W kazdym przypadku.