Opcje tematu
#36784 - 21/05/2002 23:32 Gorąca prośba o poradę i pomoc
Anonymous
Unregistered


Prosiłbym bardzo o pomoc.
13.05 wysłałem przelewem pieniądze na konto expekt z mojego banku PKO Oddział internetowy,lecz pomyliłem numer konta expektu zjadajac ostatnia cyfre ich rachunku ale napisałem dobrze nazwe odbiorcy czyli ICLEAR LTD.Do dnia dzisiejszego pieniadze nie dotarły ani do adresata ani do mnie z powrotem.Mój bank wytłumaczył sie ze wysłał pieniądze zgodnie z procedurą a bank odbiorcy ma mnie w nosie nie dając odpowiedzi w ogóle.Czy jest mozliwość żeby pieniądze trafiły do całkiem obcej osoby mimo tego że nazwa odbiorcy była prawidłowa.Jak długo moge czekać na swoje pieniądze lub za ile wpłyną na konto expektu.Proszę o odpowiedź osób którym przytrafiła się podobna sytuacja.

Z góry dziekuje
p.s. Martwie sie bo była to niemała kwota

Do góry
Bonus: Unibet
#36785 - 21/05/2002 23:56 Re: Gorąca prośba o poradę i pomoc
Beri Offline
addict

Meldunek: 22/05/2001
Postów: 605
Skąd: Bydgoszcz-Poznań
Nie martw sie , pieniadze na pewno wroca.
Mialem raz taki przypadek i po dwoch tygodniach mialem je z powrotem.

Do góry
#36786 - 21/05/2002 23:58 Re: Gorąca prośba o poradę i pomoc
Wernychora Offline
addict

Meldunek: 07/03/2002
Postów: 677
Skąd: Tarnów
[QUOTE]Oryginalnie wysłał adamek:
[qb]Czy jest mozliwość żeby pieniądze trafiły do całkiem obcej osoby mimo tego że nazwa odbiorcy była prawidłowa.Jak długo moge czekać na swoje pieniądze lub za ile wpłyną na konto expektu.Proszę o odpowiedź osób którym przytrafiła się podobna sytuacja.

[/qb][/QUOTE]Nie przydarzyło mi się to , ale oczywiście jest to możliwe i jeżeli ten bank ma konto o takim numerze (krótszy) to nawet bardzo prawdopodobne. Twój bank musi ustalić, co się stało z tymi pieniędzmi, a jak są na kogoś koncie, to ich zwrot zależy tylko od jego dobrej woli. Dochodzenie Twoich roszczeń będzie inaczej b. trudne, ale bank musi ustalić, gdzie są pieniądze.
Pozdrawiam!

Do góry
#36787 - 22/05/2002 00:15 Re: Gorąca prośba o poradę i pomoc
tysio111 Offline
veteran

Meldunek: 14/11/2001
Postów: 1290
Z tego co wiem musi się zgadzać numer jak i nazwa odbiorcy, więc jeśli podał zly numer konta i trafil, ze ma je ktos inny to transakcja nie bedzie chyba zrealizowana przez zła nazwę posiadacza rachunku

Do góry
#36788 - 17/06/2002 22:26 Re: Gorąca prośba o poradę i pomoc
Belkot Offline
journeyman

Meldunek: 24/05/2002
Postów: 99
Skąd: SZCZECIN
Holera tydzień temu zazadalem wyplaty 75 euro z konta w unibecie.Do dzisiaj na konto w banku nie wplynely te pieniadze(mam konto w Lukas Bank).Wiec zadzwonilem dzisiaj do biura obslugi klienta w unibecie i tam po sprawdzeniu powiedzieli ze z ich strony jest wszystko OK i dodali ze to moze wina banku.Zkazli mi tez zatelefonowac do nich jutro jezeli nic sie nie zmieni. Mial ktos z was juz takie "przygody" bo mnie to juz zaczyna denerwowac

Do góry
#36789 - 18/06/2002 15:55 Re: Gorąca prośba o poradę i pomoc
stiwi Offline
enthusiast

Meldunek: 12/12/2001
Postów: 291
[QUOTE]Oryginalnie wysłał Bełkot:
[qb]Holera tydzień temu zazadalem wyplaty 75 euro z konta w unibecie.Do dzisiaj na konto w banku nie wplynely te pieniadze(mam konto w Lukas Bank).Wiec zadzwonilem dzisiaj do biura obslugi klienta w unibecie i tam po sprawdzeniu powiedzieli ze z ich strony jest wszystko OK i dodali ze to moze wina banku.Zkazli mi tez zatelefonowac do nich jutro jezeli nic sie nie zmieni. Mial ktos z was juz takie "przygody" bo mnie to juz zaczyna denerwowac [/qb][/QUOTE]To jest właśnie minus Unibetu. Czasem na wypłatę czeka się 3 tygodnie. Może jak dzwoniłeś, to akurat dopiero tego dnia wysłali przelew...

To mi się w Unibecie najbardziej nie podoba, bo np. z Expektu pieniądze otrzymuje w 2 dni.

Do góry

Moderator:  rafal08 

Kto jest online
5 zarejestrowanych użytkowników (Sensei, ANZELMO, $-man, ElNinho[mmdea], alfa), 1416 gości oraz 16 wyszukiwarek jest obecnie online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Statystyki forum
24780 Użytkowników
105 For i subfor
51062 Tematów
5801354 Postów

Najwięcej online: 5410 @ 06/10/2024 14:47