#27170 - 27/06/2003 02:23
Re: A kto przegrywa i myśli, że spotkania są sprzedane
|
Anonymous
Unregistered
|
Easyrider Czytaj to co wcześniej napisałeś bo się łatwo pogubić. To jest twoja pierwasz wypowiedz: Nie jestem jasnowidzem, gram dopiero od pol roku, najpierw w stacjonarnych budkach, pozniej zaczałem przygode z internetowym bukiem. A to odpowiedz na mój post : Ivanof - przejrzales mnie - jestem pietnastolatkiem z kompleksami i zawsze prosze starszych kolegow, zeby wyslali mi kupon w Profie za 2zl bo pani mowi, ze jestem za maly. Jak sobie wyobrazasz wklejanie tutaj setek kuponow? Poza tym to absurd, nie mam zamiaru nikogo przekonywac o niczym. To moja gra i moje zabawki. Więc grasz u tego internetowego buka czy nie i jeszcze to : czasami sie tylko zastanawiam, jak to jest tak naprawde z wyplacaniem kasy, przy jakich kwotach zaczynaja sie problemy? Więc mi powiedz kogo ty chcesz tu oszukać, chyba samego siebie Pozdrawiam  iwo:
|
Do góry
|
|
|
|
#27171 - 27/06/2003 03:16
|
Carpal Tunnel
Meldunek: 26/10/2002
|
[qb] qwerty [/qb] --> Twoja propozycja jest za mało precyzyjna... wśród warunków nie podałeś ważnej informacji - jak długo ma się ten ktoś dzielić z Tobą typami... bo jeżeli przez 20 lat to te 10000 rozumiem (a pro po - uwzględniłeś inflację? według jakiego scenariusza? buisness as usual?)... 10% to np. jeden kurs 1,20 na tydzień...
|
Do góry
|
|
|
|
#27172 - 27/06/2003 03:35
|
stranger
Meldunek: 24/06/2003
|
Ivanof - i co ja mam Ci odpowiedziec? Ze jestem 14-latkiem? Ze przestalem grac w budkach bo maja mnostwo roznych ograniczen? Ze u buka internetowego tworzy sie zaklady a nie kupony? Ze nie mam watpliwosci co do wyplacalnosci bukmacherow internetowych? Ze zastanawiam sie, do jakiej kwoty moge sobie bezpiecznie kumulowac zysk, zanim mi sie zaczna uwazniej przygladac? Mniej mnie obchodzi czy mi wierzysz czy nie niz problemy pingwinow na Grenlandii z przemarzajacymi lapkami. qwerty - kiedys jaskolki mawialy, ze niedobre sa spolki. Potwierdzam
Pozdrawiam
|