Strona 13 z 13 < 1 2 ... 11 12 13
Opcje tematu
#1641854 - 03/10/2007 17:34 Re: Moneybookers [8] [Re: sports]
havai Offline
journeyman

Meldunek: 05/02/2006
Postów: 94
Panowie,czy też macie "internal server error" dzis przy próbie logowania do MB?

Do góry
Bonus: Unibet
#1642192 - 03/10/2007 20:41 Re: Moneybookers [8] [Re: havai]
yaaho Offline
Carpal Tunnel

Meldunek: 08/11/2005
Postów: 30870
Skąd: 2909 Taylor Street, Dallas, TX...
u mnie wszystko smiga

Do góry
#1642252 - 03/10/2007 20:58 Re: Moneybookers [8] [Re: yaaho]
CarlosMarc Offline
old hand

Meldunek: 15/09/2006
Postów: 874
Skąd: Widzew 1910
u mnie tez

Do góry
#1642731 - 03/10/2007 23:31 Re: Moneybookers [8] [Re: sports]
Cholo Offline
Carpal Tunnel

Meldunek: 12/01/2005
Postów: 17415
Skąd: New Jersey
pykłem jak zwykle środki z Banku na MB.. wchodzę do buka.. wpłaty.. wybrałem kwotę i zonk.. dostałem bloka i mam przysłać dowód co to za akcja ??

nie posiadam innych kont i nigdy nic nie chcieli przez dwa lata

Do góry
#1643281 - 04/10/2007 02:20 Re: Moneybookers [8] [Re: Cholo]
Cholo Offline
Carpal Tunnel

Meldunek: 12/01/2005
Postów: 17415
Skąd: New Jersey
aha i nie dostałem żadnego maila :| od nich :|

Do góry
#1643429 - 04/10/2007 03:11 Re: Moneybookers [8] [Re: Cholo]
havai Offline
journeyman

Meldunek: 05/02/2006
Postów: 94
Teraz i u mnie śmiga MB.Mieli chwilowe problemy

Do góry
#1645595 - 04/10/2007 21:50 Re: Moneybookers [8] [Re: havai]
nacomitenbekon Offline
veteran

Meldunek: 22/01/2006
Postów: 1246
Skąd: Sklep mięsny
coś MB przycina z czasem. zleciłem przelew po przez mTransfer z mBanku 110 euro jakieś 30 minut temu i jeszcze kasy nie ma w MB...

Do góry
#1648533 - 05/10/2007 18:21 Re: Moneybookers [8] [Re: nacomitenbekon]
doniooo Offline
stranger

Meldunek: 19/09/2007
Postów: 10
Skąd: Kalisz
Witam,
Mieliscie kiedys cos takiego? Dostalem maila od nich, ze zmiana hasla do mojego konta okazala sie sukcesem. Problem w tym, ze nie zmienialem zadnego hasla, nawet sie nie logowalem wczoraj! Zaraz po tym napisalem do nich maila (po polsku) na adres security@moneybookers.com, ale do teraz nie otrzymalem zadnej odpowiedzi. Zaraz po tym mailu od nich sprobowalem sie zalogowac i moje haslo okazalo sie bledne. Wtedy specjalnie wpisywalem chyba jeszcze 5 razy to samo haslo zeby zablokowac konto. Nie wiem kurcze tylko, czy to juz nie za pozno Sad Slyszeliscie kiedys o takim przypadku w Moneybookers? Dzisiaj napisalem im znowu na ten sam adres, ale po angielsku, moze cos odpisza. Macie moze do nich jakis inny adres email? Moze jest jakis adres do polskiego supportu?

Do góry
#1648537 - 05/10/2007 18:25 Re: Moneybookers [8] [Re: doniooo]
kadus Offline
Carpal Tunnel

Meldunek: 30/06/2007
Postów: 5696
Skąd: Anty(I)pody.
Originally Posted By: doniooo
Witam,
Mieliscie kiedys cos takiego? Dostalem maila od nich, ze zmiana hasla do mojego konta okazala sie sukcesem. Problem w tym, ze nie zmienialem zadnego hasla, nawet sie nie logowalem wczoraj! Zaraz po tym napisalem do nich maila (po polsku) na adres security@moneybookers.com, ale do teraz nie otrzymalem zadnej odpowiedzi. Zaraz po tym mailu od nich sprobowalem sie zalogowac i moje haslo okazalo sie bledne. Wtedy specjalnie wpisywalem chyba jeszcze 5 razy to samo haslo zeby zablokowac konto. Nie wiem kurcze tylko, czy to juz nie za pozno Sad Slyszeliscie kiedys o takim przypadku w Moneybookers? Dzisiaj napisalem im znowu na ten sam adres, ale po angielsku, moze cos odpisza. Macie moze do nich jakis inny adres email? Moze jest jakis adres do polskiego supportu?


prdp ktos Ci sie wlamal na konto,zadzwon do nich , telefon jest na stronce.

Do góry
#1650983 - 06/10/2007 17:48 Re: Moneybookers [8] [Re: Cholo]
domi Offline
old hand

Meldunek: 11/01/2003
Postów: 754
Skąd: Hirschberg
Originally Posted By: Gvizdek
pykłem jak zwykle środki z Banku na MB.. wchodzę do buka.. wpłaty.. wybrałem kwotę i zonk.. dostałem bloka i mam przysłać dowód co to za akcja ??

nie posiadam innych kont i nigdy nic nie chcieli przez dwa lata


To jest paranoja co oni tam ostatnio wyczyniają. Ja mam u nich konto od mniejwięcej 5 lat i ok. miesiąc temu doświadczyłem podobnej sytuacji. Pal sześć gdyby to odblokowywanie odbywało się w miarę sprawnie... A w rzeczywistości moneybookers wygląda to tak, że po wysłaniu skanów 3 i pół tygodnia (co w dobie internetu i szybkiej komunikacji jest śmieszne) czekałem na info od nich, że dokumenty doszły i są zaakceptowane. Minęło od tego czasu już 2 tygodnie i dalej nic. Na ok. 10 maili jakie napisałem do nich w tej sprawie nie dostałem ani jednej (słownie ZERO) odpowiedzi!!! Olewatorstwo i amatorszczyzna do kwadratu. Czekam tylko na odblokowanie konta i uciekam od nich jak najdalej.

Do góry
#1651006 - 06/10/2007 17:58 Re: Moneybookers [8] [Re: domi]
krycha84 Offline
Carpal Tunnel

Meldunek: 25/11/2006
Postów: 2562
Skąd: Inowroclaw
Domi zadzwon do nich to odrazu na bierzaco sprawdzaja i weryfikuja wszystko

Do góry
#1651232 - 06/10/2007 20:05 Re: Moneybookers [8] [Re: krycha84]
bukma Offline
wredota

Meldunek: 09/04/2004
Postów: 17151
Skąd: Szczecin
moneybookers to albo zlodzieje albo totalna-amatorszczyzna
nie widze innych opcji - mialem podobna sytuacje co domi i tez sie naczekalem jak duren az mi laskawie odpowiedza
kto nie chce stresow zwiazanych ze swoimi pieniedzmi niech ucieka od tej zenujacej firmy jak najdalej

Do góry
#1651290 - 06/10/2007 20:27 Re: Moneybookers [8] [Re: krycha84]
domi Offline
old hand

Meldunek: 11/01/2003
Postów: 754
Skąd: Hirschberg
Originally Posted By: krycha84
Domi zadzwon do nich to odrazu na bierzaco sprawdzaja i weryfikuja wszystko


Dzięki za radę. Chyba się nie obejdzie bez tego. Wiedziałem, że jest taka opcja i z angielskim też sobie radzę, no ale raz że mi się specjalnie nie spieszyło, dwa, że w dzisiejszych czasach raczej mail jest uniwersalnym i najprostszym środkiem załatwienia sprawy - przynajmniej ja głupi tak myślałem. Jeśli nie odpowiadają na maile to po co to całe centrum wiadomości? Lepiej byłoby gdyby napisali uczciwie, że po telefonie załatwiamy wszystko od ręki a jak chcesz sobie pisać maile to siedź durniu i czekaj, może łaskawie jak będziemy opróżniać skrzynkę outlooka to akurat przeczytamy Twój mail i może coś zrobimy w Twojej sprawie. Po prostu żenada jak traktują klienta...

Do góry
#1653509 - 07/10/2007 17:39 Re: Moneybookers [8] [Re: domi]
SenDPL Offline
old hand

Meldunek: 07/03/2005
Postów: 844
Skąd: Gdańsk
Originally Posted By: domi
Originally Posted By: Gvizdek
pykłem jak zwykle środki z Banku na MB.. wchodzę do buka.. wpłaty.. wybrałem kwotę i zonk.. dostałem bloka i mam przysłać dowód co to za akcja ??

nie posiadam innych kont i nigdy nic nie chcieli przez dwa lata


To jest paranoja co oni tam ostatnio wyczyniają. Ja mam u nich konto od mniejwięcej 5 lat i ok. miesiąc temu doświadczyłem podobnej sytuacji. Pal sześć gdyby to odblokowywanie odbywało się w miarę sprawnie... A w rzeczywistości moneybookers wygląda to tak, że po wysłaniu skanów 3 i pół tygodnia (co w dobie internetu i szybkiej komunikacji jest śmieszne) czekałem na info od nich, że dokumenty doszły i są zaakceptowane. Minęło od tego czasu już 2 tygodnie i dalej nic. Na ok. 10 maili jakie napisałem do nich w tej sprawie nie dostałem ani jednej (słownie ZERO) odpowiedzi!!! Olewatorstwo i amatorszczyzna do kwadratu. Czekam tylko na odblokowanie konta i uciekam od nich jak najdalej.


Korzystam z ich usług od dość długiego czasu(mam konto jakieś 6 lat) i nigdy nie napotkałem żadnych problemów. Może to dlatego, że bawiłem się tylko jakiś czas w wymiany, później wypłacałem już tylko na mbank. Weryfikowałem wpłatą z konta i adresem, nigdy nie chcieli skanu dowodu czy czegoś podobnego do tego. Co więcej, nie miałem żadnej potrzeby kontaktowania się z supportem, ponieważ nikt nie próbował się włamywać czy też robić podobne rzeczy. Wystarczy mieć tylko solidne hasło, dobrze ustawionego firewalla i to naprawdę wystarcza do tego, by z nimi współpracować.

Do góry
#1654328 - 07/10/2007 22:02 Re: Moneybookers [8] [Re: SenDPL]
artbledo Offline
old hand

Meldunek: 08/03/2003
Postów: 801
nie chwal mb bo juz tyle ludzi miało z nimi problemy ze powinni zakończyć działalnosc ...

Do góry
#1655319 - 08/10/2007 01:15 Re: Moneybookers [8] [Re: artbledo]
SenDPL Offline
old hand

Meldunek: 07/03/2005
Postów: 844
Skąd: Gdańsk
Originally Posted By: artbledo
nie chwal mb bo juz tyle ludzi miało z nimi problemy ze powinni zakończyć działalnosc ...


Nie mam ich chwalić dlatego bo inni mają z nimi problemy, jakich nie mam ja? To przeczy wszelkiej logice, nie sądzisz? Wyrażam swoją opinię o solidnej firmie, z której nigdy nie miałem żadnych problemów.

Do góry
#1656561 - 08/10/2007 15:06 Re: Moneybookers [8] [Re: SenDPL]
KUERTEN. Offline
Carpal Tunnel

Meldunek: 23/11/2004
Postów: 3530
No ja jak na razie tez nie mam zadnych problemow z nimi, w dodatku za pomoca ".....pokerroomu" dostalem od nich status konta VIP ze specjalnym mailem na ktorego odpowiedzi maja byc super szybkie ! Czy sa tego nie wiem bo jeszcze nie mialem okazji sprawdzic acha i sami do mnie zadzwonili a ze sie za bardzo nie dogadali (angielski) to pamietam glownie o maila spytali podziekowali.

Do góry
#1656562 - 08/10/2007 15:10 Re: Moneybookers [8] [Re: KUERTEN.]
KUERTEN. Offline
Carpal Tunnel

Meldunek: 23/11/2004
Postów: 3530
btw specjalny mail i specjalna konsultantke z ktora mam sie kontaktowac w razie problemu, wiem ze byla taka akcja z kontami VIP poprzez jeden pokerroom i jednego buka

Do góry
#1656901 - 08/10/2007 20:20 Re: Moneybookers [8] [Re: KUERTEN.]
thunder21 Offline
addict

Meldunek: 07/03/2005
Postów: 631
Witam mam pytanko zrobiłem przelew na mb i walnąłem sie odnośnie id transakcji przez pośpiech co należy z tym zrobić kaska dojdzie czy mam pisać gdzieś reklamacje z góry dzięki za odpowiedz pozdrawiam

Do góry
Strona 13 z 13 < 1 2 ... 11 12 13

Moderator:  rafal08 

Kto jest online
6 zarejestrowanych użytkowników (Sensei, pacyfista, alfa, forty, 11kera11, $-man), 1273 gości oraz 13 wyszukiwarek jest obecnie online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Statystyki forum
24780 Użytkowników
105 For i subfor
51062 Tematów
5801300 Postów

Najwięcej online: 5410 @ 06/10/2024 14:47