#1642192 - 03/10/2007 20:41
Re: Moneybookers [8]
[Re: havai]
|
Carpal Tunnel
Meldunek: 08/11/2005
Postów: 30870
Skąd: 2909 Taylor Street, Dallas, TX...
|
|
Do góry
|
|
|
|
#1642252 - 03/10/2007 20:58
Re: Moneybookers [8]
[Re: yaaho]
|
old hand
Meldunek: 15/09/2006
Postów: 874
Skąd: Widzew 1910
|
|
Do góry
|
|
|
|
#1643429 - 04/10/2007 03:11
Re: Moneybookers [8]
[Re: Cholo]
|
journeyman
Meldunek: 05/02/2006
Postów: 94
|
Teraz i u mnie śmiga MB.Mieli chwilowe problemy
|
Do góry
|
|
|
|
#1648533 - 05/10/2007 18:21
Re: Moneybookers [8]
[Re: nacomitenbekon]
|
stranger
Meldunek: 19/09/2007
Postów: 10
Skąd: Kalisz
|
Witam, Mieliscie kiedys cos takiego? Dostalem maila od nich, ze zmiana hasla do mojego konta okazala sie sukcesem. Problem w tym, ze nie zmienialem zadnego hasla, nawet sie nie logowalem wczoraj! Zaraz po tym napisalem do nich maila (po polsku) na adres security@moneybookers.com, ale do teraz nie otrzymalem zadnej odpowiedzi. Zaraz po tym mailu od nich sprobowalem sie zalogowac i moje haslo okazalo sie bledne. Wtedy specjalnie wpisywalem chyba jeszcze 5 razy to samo haslo zeby zablokowac konto. Nie wiem kurcze tylko, czy to juz nie za pozno Sad Slyszeliscie kiedys o takim przypadku w Moneybookers? Dzisiaj napisalem im znowu na ten sam adres, ale po angielsku, moze cos odpisza. Macie moze do nich jakis inny adres email? Moze jest jakis adres do polskiego supportu?
|
Do góry
|
|
|
|
#1648537 - 05/10/2007 18:25
Re: Moneybookers [8]
[Re: doniooo]
|
Carpal Tunnel
Meldunek: 30/06/2007
Postów: 5696
Skąd: Anty(I)pody.
|
Witam, Mieliscie kiedys cos takiego? Dostalem maila od nich, ze zmiana hasla do mojego konta okazala sie sukcesem. Problem w tym, ze nie zmienialem zadnego hasla, nawet sie nie logowalem wczoraj! Zaraz po tym napisalem do nich maila (po polsku) na adres security@moneybookers.com, ale do teraz nie otrzymalem zadnej odpowiedzi. Zaraz po tym mailu od nich sprobowalem sie zalogowac i moje haslo okazalo sie bledne. Wtedy specjalnie wpisywalem chyba jeszcze 5 razy to samo haslo zeby zablokowac konto. Nie wiem kurcze tylko, czy to juz nie za pozno Sad Slyszeliscie kiedys o takim przypadku w Moneybookers? Dzisiaj napisalem im znowu na ten sam adres, ale po angielsku, moze cos odpisza. Macie moze do nich jakis inny adres email? Moze jest jakis adres do polskiego supportu? prdp ktos Ci sie wlamal na konto,zadzwon do nich , telefon jest na stronce.
|
Do góry
|
|
|
|
#1650983 - 06/10/2007 17:48
Re: Moneybookers [8]
[Re: Cholo]
|
old hand
Meldunek: 11/01/2003
Postów: 754
Skąd: Hirschberg
|
pykłem jak zwykle środki z Banku na MB.. wchodzę do buka.. wpłaty.. wybrałem kwotę i zonk.. dostałem bloka i mam przysłać dowód co to za akcja ?? nie posiadam innych kont i nigdy nic nie chcieli przez dwa lata To jest paranoja co oni tam ostatnio wyczyniają. Ja mam u nich konto od mniejwięcej 5 lat i ok. miesiąc temu doświadczyłem podobnej sytuacji. Pal sześć gdyby to odblokowywanie odbywało się w miarę sprawnie... A w rzeczywistości moneybookers wygląda to tak, że po wysłaniu skanów 3 i pół tygodnia (co w dobie internetu i szybkiej komunikacji jest śmieszne) czekałem na info od nich, że dokumenty doszły i są zaakceptowane. Minęło od tego czasu już 2 tygodnie i dalej nic. Na ok. 10 maili jakie napisałem do nich w tej sprawie nie dostałem ani jednej (słownie ZERO) odpowiedzi!!! Olewatorstwo i amatorszczyzna do kwadratu. Czekam tylko na odblokowanie konta i uciekam od nich jak najdalej.
|
Do góry
|
|
|
|
#1651006 - 06/10/2007 17:58
Re: Moneybookers [8]
[Re: domi]
|
Carpal Tunnel
Meldunek: 25/11/2006
Postów: 2562
Skąd: Inowroclaw
|
Domi zadzwon do nich to odrazu na bierzaco sprawdzaja i weryfikuja wszystko
|
Do góry
|
|
|
|
#1651290 - 06/10/2007 20:27
Re: Moneybookers [8]
[Re: krycha84]
|
old hand
Meldunek: 11/01/2003
Postów: 754
Skąd: Hirschberg
|
Domi zadzwon do nich to odrazu na bierzaco sprawdzaja i weryfikuja wszystko Dzięki za radę. Chyba się nie obejdzie bez tego. Wiedziałem, że jest taka opcja i z angielskim też sobie radzę, no ale raz że mi się specjalnie nie spieszyło, dwa, że w dzisiejszych czasach raczej mail jest uniwersalnym i najprostszym środkiem załatwienia sprawy - przynajmniej ja głupi tak myślałem. Jeśli nie odpowiadają na maile to po co to całe centrum wiadomości? Lepiej byłoby gdyby napisali uczciwie, że po telefonie załatwiamy wszystko od ręki a jak chcesz sobie pisać maile to siedź durniu i czekaj, może łaskawie jak będziemy opróżniać skrzynkę outlooka to akurat przeczytamy Twój mail i może coś zrobimy w Twojej sprawie. Po prostu żenada jak traktują klienta...
|
Do góry
|
|
|
|
#1653509 - 07/10/2007 17:39
Re: Moneybookers [8]
[Re: domi]
|
old hand
Meldunek: 07/03/2005
Postów: 844
Skąd: Gdańsk
|
pykłem jak zwykle środki z Banku na MB.. wchodzę do buka.. wpłaty.. wybrałem kwotę i zonk.. dostałem bloka i mam przysłać dowód co to za akcja ?? nie posiadam innych kont i nigdy nic nie chcieli przez dwa lata To jest paranoja co oni tam ostatnio wyczyniają. Ja mam u nich konto od mniejwięcej 5 lat i ok. miesiąc temu doświadczyłem podobnej sytuacji. Pal sześć gdyby to odblokowywanie odbywało się w miarę sprawnie... A w rzeczywistości moneybookers wygląda to tak, że po wysłaniu skanów 3 i pół tygodnia (co w dobie internetu i szybkiej komunikacji jest śmieszne) czekałem na info od nich, że dokumenty doszły i są zaakceptowane. Minęło od tego czasu już 2 tygodnie i dalej nic. Na ok. 10 maili jakie napisałem do nich w tej sprawie nie dostałem ani jednej (słownie ZERO) odpowiedzi!!! Olewatorstwo i amatorszczyzna do kwadratu. Czekam tylko na odblokowanie konta i uciekam od nich jak najdalej. Korzystam z ich usług od dość długiego czasu(mam konto jakieś 6 lat) i nigdy nie napotkałem żadnych problemów. Może to dlatego, że bawiłem się tylko jakiś czas w wymiany, później wypłacałem już tylko na mbank. Weryfikowałem wpłatą z konta i adresem, nigdy nie chcieli skanu dowodu czy czegoś podobnego do tego. Co więcej, nie miałem żadnej potrzeby kontaktowania się z supportem, ponieważ nikt nie próbował się włamywać czy też robić podobne rzeczy. Wystarczy mieć tylko solidne hasło, dobrze ustawionego firewalla i to naprawdę wystarcza do tego, by z nimi współpracować.
|
Do góry
|
|
|
|
#1654328 - 07/10/2007 22:02
Re: Moneybookers [8]
[Re: SenDPL]
|
old hand
Meldunek: 08/03/2003
Postów: 801
|
nie chwal mb bo juz tyle ludzi miało z nimi problemy ze powinni zakończyć działalnosc ...
|
Do góry
|
|
|
|
#1655319 - 08/10/2007 01:15
Re: Moneybookers [8]
[Re: artbledo]
|
old hand
Meldunek: 07/03/2005
Postów: 844
Skąd: Gdańsk
|
nie chwal mb bo juz tyle ludzi miało z nimi problemy ze powinni zakończyć działalnosc ... Nie mam ich chwalić dlatego bo inni mają z nimi problemy, jakich nie mam ja? To przeczy wszelkiej logice, nie sądzisz? Wyrażam swoją opinię o solidnej firmie, z której nigdy nie miałem żadnych problemów.
|
Do góry
|
|
|
|
#1656901 - 08/10/2007 20:20
Re: Moneybookers [8]
[Re: KUERTEN.]
|
addict
Meldunek: 07/03/2005
Postów: 631
|
Witam mam pytanko zrobiłem przelew na mb i walnąłem sie odnośnie id transakcji przez pośpiech co należy z tym zrobić kaska dojdzie czy mam pisać gdzieś reklamacje z góry dzięki za odpowiedz pozdrawiam
|
Do góry
|
|
|
|
|
|