czesc
Mam takie pytanie odnosnie wykonywanej przez was pracy
... Jak wygląda w waszych firmach/zakładach rejestracja waszych godzin pracy/nadgodzin ? macie listy, dyskietki magnetyczne albo jeszcze cos innego ?
Pytanie prozaiczne ale nie wiem na co sie w zakładzie zdecydowac (do teraz byly listy ale nie jestem przekonany ...) Jesli ktos cos skrobnie to wielkie dzieki
pozdrawiam
Kiedy pracowałem w Irlandii, to używałem magnetycznych chipów.
Czytniki były przy wejściu do zakładu, a także przy wejściach na hale produkcyjne. Musiałeś je odbijać za każdym razem, kiedy wchodziłeś/wychodziłeś z zakładu, wchodziłeś/wychodziłeś na hale, a także przed i po każdej przerwie. Jeśli nie odbiłeś chipa, następnego dnia przychodził supervisor i pytał czemu. Firma dzięki temu mogła w doskonały sposób obliczyć ile czasu dana osoba pracuje, generalnie sposób ten się sprawdził. Wcześniej słyszałem że w zakładzie były karty, takie co się je odbijało przy wejściu i wyjściu z hali. Nie sprawdziło się to, bo ludzie odbijali je, ale i tak w trakcie pracy łazili na zewnątrz na ćmiki i tak dalej.
Generalnie, ja bym w swoim zakładzie założył takie coś, bo to doskonały sposób kontroli pracowników, tylko nie wiem jaki to koszt