Birdman (po raz kolejny Nadeszła pora by zmierzyć się z supermocami Birdmana i odszczekać małe co nieco. Narzekałem wcześniej, że film nie ma tej magii, iskry geniuszu które przykuwają do fotelu. Obejrzawszy całość zwracam honor - jest moc. Rewelacyjnie zagrany (Keaton był tak pewny oscara, że ponoć jeszcze przed werdyktem przypominał sobie przemówienie z karteluszki, a po ogłoszeniu tegoż pośpiesznie ją chował). Bardzo podobał mi się ten głos Birdmana w jego głowie, ton i barwa. Trochę mniej psychiczne jazdy typu latanie, ale czort tam.
Sędzia Podchodziłem do niego trochę do niego jak pies do jeża, ale muszę stwierdzić, że również bardzo dobry film. Super zagrany, jak trzeba zabawny (,,A ja przelizałem się z Twoją córką'' ;)).Muzyki nie pamiętam, więc niczym szczególnym się nie wyróżnia. Film polecano u nas już kilkukrotnie, mnie nie pozostaje nic innego jak zrobić to samo. Pozdrawiam
Kiedy czarna owca powraca do rodzinnego domu zaczynaja wychodzic na jaw rodzinne sekrety i klamstwa.
Typowy dramat, dobre dialogi choc czasem sie troche to wszystko dluzy bo akcja idzie wolno. Mimo to wszystkie relacje pomiedzy poszczegolnymi czlonkami rodziny bardzo dobrze przedstawione i to one nadaja klimat serialowi.
8/10 ode mnie i smialo moge polecic dla tych co radza sobie z angielskim bo napisow poki co nie ma.
Black mirror - rewelacja, rozne opinie o serialu slyszalem, sam nie wiem czego oczekiwalem, ale serial z tych ktore sie zapamieta. Polecam i jak ktos sie zniechecil 1 odcinkiem z jakiegos powodu to kolejne sa kompletnie inne. Ledwo 6odc + specjalny jak dotad takze krotki. Produckja: UK.
pytam fanatyków filmu wypadł mi z głowy tytuł. Typowy sensacyjny film. Młodą córkę prezydenta - panią psycholog wysyłają na jakąś tam planetę, gdzie przebywają najwieksze bandziory. Oczywiście zaczynają się problemy i prezydentówka wpada. Wysylają jakiegos więznia z Ziemi, żeby ją odbił. Film w swojej konwencji dobry.
pytam fanatyków filmu wypadł mi z głowy tytuł. Typowy sensacyjny film. Młodą córkę prezydenta - panią psycholog wysyłają na jakąś tam planetę, gdzie przebywają najwieksze bandziory. Oczywiście zaczynają się problemy i prezydentówka wpada. Wysylają jakiegos więznia z Ziemi, żeby ją odbił. Film w swojej konwencji dobry.
witam, szukam tytulu filmu... zbytnio nie pamietam wiec napisze tyle co mi do glowy przychodzi:
1: gosciu siedzi w barze, dosiada sie do niego koles i mowi ze jest platnym zabojca i zlikwwiduje dla niego 5 osobb za free, tamten mu nie wierzy i wypisuje mu 5 nazwisk na kartce a pozniej gdy tamten zaczyna zabbijac to proboje go powstrzymac
nie no jakos nie chce mi sie wierzyc ze ten serial powroci z nowym sezonem po co psuc cos co jest arcydzielem chociaz gdyby faktycznie to sie potwierdzilo no to niepozostanie nic innego jak tylko obejrzec
Premium nie wyskakiwalo jak sie wchodzilo przez iitv.info/?entry
Cale szczescie jeszcze dziala kinoman.tv i kilka innych serwisow ale widzac jak sluzby uderzyly w nielegalne serwisy to mozna sie spodziewac, ze niebawem pozamykaja wszystkie.
ja nie wiem po co ta pokazowka, jakby chcieli to by ich namierzyli moment, poza tym mysle ze te wszystkie serwisy naleza do tej samej grupy osob, ktore po prostu zdywersyfikowaly domeny.
Bylem dzisiaj na filmie "Mad Max" 3D w Imexie no po prostu dla mnie dno, a widze ze ma swietnie opinie na necie. Hardy moze wypowiedzial w sumie 10 slow? Moja ocena 0,5/10 najgorszy film jaki w zyciu widzialem
Ja byłem dzisiaj na 2D i moim zdaniem to jeden z lepszych filmów akcji ostatnich lat. Nie ma ckliwych gadek, roczulania i roztrząsania wewnętrzych emocji bohaterów. Od początku do końca siedzi człowiek wbity w fotel i uważa żeby nic nie przegapić. Wiadomo, fabuła to tutaj sprawa drugorzedna, muzyka mogłaby być ostrzejsza, ale całościowo film się broni. Zdjęcia kapitalne, aktorsko Charlize świetna, sporo nowych pomysłów rodem z filmów sci-fi. Motyw z gitarzystą niszczy system
Dzień dobry z rana. W najbliższy piątek rusza nowa seria Hannibala. Co ciekawe, pierwszy odcinek będzie można ponoć obejrzeć za darmo na axn.pl.
Hmm podpowiedzcie mi proszę - zamierzam wybrać się na Mad Maxa. Uderzać na 2D czy 3D?? Ostatni raz 3D to widziałem Avatara. Wrażenia ogólnie pozytywne były, aczkolwiek kolory wyprane i ogólnie do żylety to obrazowi było daleko. Jak to jest w przypadku Mad Maxa?? Warto, nie warto ??
Osobiście skłaniam się ku 2D, niestety rozpiska seansów najprawdopodobniej zmusi mnie do 3D. 2D najwcześniej o godzinie 15.30, 16.00 niestety, co mnie ewidentnie nie pasuje. Za parę dni skrobnę wrażenia
Panowie wyczerpały mi się już filmy dokumentalne z cyklu:
Katastrofy w przestworzach (9/10 - uwielbiam) O krok od śmierci (8/10 ) Koszmarna Wyprawa (8/10) Nagi Instynkt Przetrwania (6,5/10) Nie do wiary (taki paradokument ale lubię za klimat 6,5/10)
(większość z nich oglądałem na videoanyfiles )jeżeli znacie jakieś fajne dokumenty nie koniecznie całe serie to polecajcie
aha bardzo dobry dokument na youtube : Dług - Historia prawdziwa 8/10 trzyma w napięciu
ja ogladalem 3 odcinki - moim zdaniem bardzo dobry, ale pewnie nie wszystkim podejdzie, kazdy odcinek niby zupelnie o czymś innym, ale mają swój niecodzienny klimat
Ciężko sklasyfikować Black Mirror, z jednej strony to czarna komedia, z drugiej psychologiczno-socjologiczny thriller. Na pewno jest to świetna satyra na dzisiejsze "wysoko rozwinięte" społeczeństwa, wpływ mediów, spłycanie relacji międzyludzkich. Porównanie do niektórych odcinków "Po tamtej stronie" (The Outer Limits) nie jest najlepsze w kontekście tego jak wiele BM zostawia niedopowiedzeń, gdzie TOL raczej wyraża wszystko dosłownie. Nie zmienia to faktu, że fabuły odcinków tych seriali odnalazłyby się wzajemnie w ramach swoich serii, toteż fani TOL na pewno będą zachwyceni BM. Każdy odcinek tego serialu nie wpływa na fabułę innych (są to zupełnie niezależne historie), poza najnowszym-świątecznym odcinkiem "White Christmas", gdzie nawiązania do serialu i jego epizodów są w subtelny sposób przekazane widzowi (co czyni "uniwersum" ostatniego odcinka tym, w którym istnieje serial Black Mirror - bardzo fajny zabieg w stronę fanów). Nie jest jednak powiedziane, że w dalszych sezonach twórcy tego nie zmienią. Jeszcze jedno - do tego serialu nie ma się co zniechęcać po jednym odcinku (kolejność oglądania nie jest istotna), bowiem reżyserowie świetnie miksują również sposobem opowiadania historii. O ile w pierwszym odcinku mamy po prostu opowiedzianą od A do Z historię, o tyle w kolejnych forma ulega każdorazowo zmianie. Zmienia się również sposób budowania napięcia, rozwijania wątków. Na pewno nie można temu serialowi zarzucić wtórności i schematyczności Jak dla mnie to jeden z lepszych seriali ostatnich lat, przy czym nie wyobrażam sobie oglądania go w gronie znajomych przy piwku. To jest coś typowo do oglądania samotnie, z wolnymi kilkunastoma minutami po seansie do rozmyślenia "co się tam tak właściwie stało", bowiem złożoność poruszanych w poszczególnych odcinkach problemów zwyczajnie na to zasługuje. Polecam Serial na mocne 9/10
Przekonaliście tymi opiniami do obejrzenia Black Mirror, gdzie to można obejrzeć online? jest jakaś dobra stronka do tego typu rzeczy? bo szczerze mówiąc mało oglądam i nie orientuje się, a kiedyś jak sam szukałem to trafiałem na strony gdzie albo trzeba było płacić po paru minutach czy coś w tym stylu albo 100 tysięcy reklam itp, polećcie coś panowie
Nie obejrzałeś jeszcze drugiej serii? Ogólnie ciut gorsza, ale za to drugi odcinek (2/3, "White Bear") był według mnie najlepszy z obu serii.
Tak, widziałem wszystkie odcinki które wyszły Bardzo lubię głębsze, społecznie zaangażowane produkcje w tym stylu. Dużo smaczków i pola do rozkminy. Ciekawe czym głównie inspirowali się twórcy. Ja skojarzeń z miałem multum
Witam i o zdrowie pytam Koniec końców Mad Maxa nie obejrzałem, zwyczajnie zbrakło czasu, komentarza zatem nie będzie, hehe Ale o czym to ja chciałem... Ach tak, Gra o Tron. Muszę przyznać, że dwa ostatnie odcinki były bardzo dobre. Wnoszę po tym, że nic nie przewijałem do przodu, hehe Obejrzałem również ,,Gambler'' z Whalbergiem, jako że członkostwo na mecz.pl niejako zobowiązuje do takiej tematyki. Bardzo dziwny film. Koleś ma wielkie długi u groźnych gangsterów, mówi że nie ma jak oddać i nikt mu niczego nie ucina. Hmmm, cokolwiek zastanawiające. Całości dopełnia zakończenie rodem z bajek Disneya, to jest wszyscy żyli długo i szczęśliwie. Nie kupuję tego wszystkiego. Film broni się jedynie gadkami Marka (na wszystko ma wyjebane chłopak) i jego wizytami w kasynach
Kusi mnie aby wrócić do Archiwum X i 'od dechy do dechy' obejrzeć wszystkie odcinki.
Mam nadzieję, że powrót będzie udany. Szkoda, że Twin Peaks na razie nie spotkało podobne szczęście i brakuje $$$ na porządną reaktywację z Lynchem na czele projektu.
Kusi mnie aby wrócić do Archiwum X i 'od dechy do dechy' obejrzeć wszystkie odcinki.
Mam nadzieję, że powrót będzie udany. Szkoda, że Twin Peaks na razie nie spotkało podobne szczęście i brakuje $$$ na porządną reaktywację z Lynchem na czele projektu.
Kusi mnie aby wrócić do Archiwum X i 'od dechy do dechy' obejrzeć wszystkie odcinki.
Mam nadzieję, że powrót będzie udany. Szkoda, że Twin Peaks na razie nie spotkało podobne szczęście i brakuje $$$ na porządną reaktywację z Lynchem na czele projektu.
jakieś pół roku temu skonczyłem oglądać Archiwum X, bardzo fajnie się do tego wraca,. do serialu z lat młodości. Czekam z niecierpliwością na kontynuację
Kusi mnie aby wrócić do Archiwum X i 'od dechy do dechy' obejrzeć wszystkie odcinki.
Mam nadzieję, że powrót będzie udany. Szkoda, że Twin Peaks na razie nie spotkało podobne szczęście i brakuje $$$ na porządną reaktywację z Lynchem na czele projektu.
jakieś pół roku temu skonczyłem oglądać Archiwum X, bardzo fajnie się do tego wraca,. do serialu z lat młodości. Czekam z niecierpliwością na kontynuację
Ja tez jakis czas temu obejrzalem wszystkie serie, okazalo sie ze niektorych odcinkow nawet wczesniej nie widzialem bo albo nie byly emitowane w TV albo je przeoczylem. Ten serial jest ponadczasowy i fajnie sie do niego wraca po latach, aczkolwiek jak we wszystkich wielosezonowych serialach trafilo sie tez kilka slabych odcinkow. Fajnie ze bedzie kontynuacja
Tak szanowne Panie i Panowie. To już dziś. Nowy sezon Detektywa o godzinie 22.00 na HBO stanie się ciałem. Oglądaj bez abonamentu! - tak nas zachęcają do pierwszego odcinka. Niżej 10 powodów dla których warto rzucić okiem (ponoć jakieś spoilery są, więc ostrożnie): http://www.serialowa.pl/100975/10-powodow-aby-zobaczyc-2-sezon-detektywa/
Wczoraj natomiast połakomiłem się na Dick'a Trayce'go. Film z 1990 roku i zaprawdę powiadam Wam, grzech to wielki dla każdego szanującego się miłośnika kina nie zapoznać się z tym dziełem. Ot choćby dla fenomenalnie ucharakteryzowanego i grającego Ala Pacino. Film niesamowicie plastyczny, aż trudno uwierzyć że to nie komputery odwalają całą robotę. Do tego specyficzny, mający swój niepowtarzalny klimat, który niekoniecznie wszystkim podpasuje.
Chappie - obejrzałem ostatnio (co prawda na małym ekranie samolotowym) i film generalnie jest mniej poważną i bardziej zabawną wersją wątku o przeniesieniu świadomości w cyfrowy świat niż film Transcendencja. Dobrze spędzone 2 godziny (można też się nieźle pośmiać), główne role odgrywali nieznani aktorzy a duże nazwiska były jedynie uzupełnieniem, do tego idealny miks akcji i normalnych scen nie blokujących fabułę (czego nie można powiedzieć o Elysium gdzie cała fabuła zeszła na drugi plan). Może ten film nie przejdzie do historii jako klasyka sci-fi, ale warto było obejrzeć.
The Killing od połowy 2 sezonu jest lepszy ? Utknąłem na połówce drugiego i trochę nudą wieje.
Amerykańska wersja? Tak, warto dociągnąć do końca bo cała sprawa się rozstrzyga na przestrzeni dwóch sezonów, tak więc 3/4 wszystkiego obejrzałeś i masz przed sobą najważniejsze odcinki. Do tego 3 sezon jest całkiem dobry.
Chappie - obejrzałem ostatnio (co prawda na małym ekranie samolotowym) i film generalnie jest mniej poważną i bardziej zabawną wersją wątku o przeniesieniu świadomości w cyfrowy świat niż film Transcendencja. Dobrze spędzone 2 godziny (można też się nieźle pośmiać), główne role odgrywali nieznani aktorzy a duże nazwiska były jedynie uzupełnieniem, do tego idealny miks akcji i normalnych scen nie blokujących fabułę (czego nie można powiedzieć o Elysium gdzie cała fabuła zeszła na drugi plan). Może ten film nie przejdzie do historii jako klasyka sci-fi, ale warto było obejrzeć.
i pewnie gimbaza ocenia na filmwebie. Polecam bardziej książke/książki. Też dla mnie serial mocno średni. Tym bardziej dla kogoś kto czytał książki zero zaskoczenia. Serial też o wiele bardziej splaszczony i wiele scen gwałtów i przemocy dodanych tylko po to żeby dzieci się podniecały chyba.
Ze sci-fi polecam stosunkową nowość Ex machina.9/10 z tym, że jest to kameralne kino, raczej nie dla fanów FaF Z ostatnio widzianych filmów:
Burried Alive (1990) - 7/10 przede wszystkim klimat. Hombre (1967) - do połowy arcydzieło, potem trochę gorzej. Mimo to zdecydowanie mój typ. 8,5/10 Chyba najlepszy Newman jakiego widziałem. Sjesta (1987) - odpaliłem ze względu na biegająca tu nago Barkin, a tu przyjmena niespodzianka. 8/10 Focus (2015) - dziwna sklejka, wszystko już było. 6/10 Blondyna daje rade. Impostor (2001) - całkiem udana ekranizacja Dicka. 7/10 Pozory i złudzenia (2003) - francuzczyzna. sama w sobie banalna historia, za to świetnie opowiedziana. 7/10 Można obejrzeć z kobietą. Day draft (2014) - 12 godzin życia jednego menagera przed momentem draftu NFL. Typowo amerykańskie wykonanie, ale czasu za stracony nie uważam 6,5/10 Instrukcji nie załączono (2013) - trochę ckliwy, ale odświeżający meksykański komediodramat. Nawet trochę śmieszny. Też spoko we dwoje. 7,5/10 Funreal in Berlin (1966) - czasem ktoś pyta tu o dobre filmy szpiegowskie. I ten niewątpliwie należy do tej kategorii zakwalifikować. 7/10 Ricochet (1991) - thriller sensacyjny z Denzelem i co istotniejsze ze świetnym Johnem Litgow jako psychopatycznym czarnym charakterem. Im więcej staroci oglądam z tym gościem tym bardziej wydaje mi się niedoceniony. Całość 6/10, główny bohater bardzo irytujący ale dla Litgowa warto. Hard times (1975) - Charles Bronson, James Coburn i debiut za kamera Waltera Hilla. Mało znany film, a szkoda, bo to kawałek dobrego, meskiego kina. 8/10
i pewnie gimbaza ocenia na filmwebie. Polecam bardziej książke/książki. Też dla mnie serial mocno średni. Tym bardziej dla kogoś kto czytał książki zero zaskoczenia. Serial też o wiele bardziej splaszczony i wiele scen gwałtów i przemocy dodanych tylko po to żeby dzieci się podniecały chyba.
ja bym poszedl nawet dalej, bez przecyztania ksiazki to serial jest ciezki do zalapania, jest tyle watkow ze glowa moze rozbolec
co do scen przemocy to w ksiazce wiecej, ale co do sexu to serial am wiecej, tak jak piszesz zeby gimbaze przyciagnac. wiadomo ze gimbaza wygeneruje przychod dodatkowy z koszulek, naklejek i gier wiec trzeba dbac
sama ksiazka jedna z lepszych ale trzeba lubic klimat i tyle
i pewnie gimbaza ocenia na filmwebie. Polecam bardziej książke/książki. Też dla mnie serial mocno średni. Tym bardziej dla kogoś kto czytał książki zero zaskoczenia. Serial też o wiele bardziej splaszczony i wiele scen gwałtów i przemocy dodanych tylko po to żeby dzieci się podniecały chyba.
ja bym poszedl nawet dalej, bez przecyztania ksiazki to serial jest ciezki do zalapania, jest tyle watkow ze glowa moze rozbolec
co do scen przemocy to w ksiazce wiecej, ale co do sexu to serial am wiecej, tak jak piszesz zeby gimbaze przyciagnac. wiadomo ze gimbaza wygeneruje przychod dodatkowy z koszulek, naklejek i gier wiec trzeba dbac
sama ksiazka jedna z lepszych ale trzeba lubic klimat i tyle
Nowy Detektyw. Na razie szału nie ma. Poznajemy nowych bohaterów spektaklu, każdy z nich ma swoje problemy. Jest morderstwo które sprawia, że ich ścieżki przecinają się. Tyle w sumie. Ciekawa piosenka tytułowa. BTW1 - nie wiem co HBO miało na myśli reklamując Detektywa ,,oglądaj bez abonamentu'', bo ja takowego nie posiadam i na NC+ sobie nie pooglądałem,hehe BTW2 - napisy do Detektywa już na następny dzień były jak wróciłem z roboty. W takim Hannibalu np. gdzie nowy odcinek jest w piątek, na napisy czeka się do poniedziałku. Skoro mowa o Hannibalu, to ponoć sezon 3 ma być ostatni, choć planowano kolejne (chcieli wprowadzić agentkę Clarice Starling)
Chappie - obejrzałem ostatnio (co prawda na małym ekranie samolotowym) i film generalnie jest mniej poważną i bardziej zabawną wersją wątku o przeniesieniu świadomości w cyfrowy świat niż film Transcendencja. Dobrze spędzone 2 godziny (można też się nieźle pośmiać), główne role odgrywali nieznani aktorzy a duże nazwiska były jedynie uzupełnieniem, do tego idealny miks akcji i normalnych scen nie blokujących fabułę (czego nie można powiedzieć o Elysium gdzie cała fabuła zeszła na drugi plan). Może ten film nie przejdzie do historii jako klasyka sci-fi, ale warto było obejrzeć.
Ja ten film oglądałem tylko z powodu tych aktorów
Szkoda tylko , ze Ci "aktorzy" jak zazywasz to zepsuli totalnie film.
Jutro o godzinie 8:35 na Puls2: http://m.filmweb.pl/film/Baśnie+tysiąca+i+jednej+nocy-2000-31001 1 cześć Daje aż 9/10 Polecam takie filmy warto oglądać.
dla miłośników twórczości Camerona to będzie tragedia ub słabizna choć zaczyna się pod widza i miksuje T1 i T2 ale im później tym gorzej.
Jak nie podejdzie się do filmu z dystansem to będzie katastrofa bo tam już jest strasznie naplątane w czasie i brak tej mroczności w klimacie, scenach i soundtracku jak w T1 i T2.
To jest film już dla tych młodszych widzów, gdyby to nie miało szyldu Terminatora jeszcze jest jako tako ale tak to jest słaba realizacja, a Ci aktorzy któzy są podopiecznymi reżysera w serialach to już naprawdę jest tragedia.
Jutro o godzinie 8:35 na Puls2: http://m.filmweb.pl/film/Baśnie+tysiąca+i+jednej+nocy-2000-31001 1 cześć Daje aż 9/10 Polecam takie filmy warto oglądać.
Nie warto. Czasem trzeba zobaczyć ponownie film by lepiej ocenić.
no właśnie też mi ktoś mówił że nawiązanie do T1 i T2, T1 było a jak się mieli przenieść do lat 90tych z T2 to się przenieśli do 2017 czy któregoś co mi film zjebało :)film do obejrzenia bez fajerweków na pewno lepszy od 3 części z brodatym Connorem na jednego liścia.
Kolejny serial wypuszczony - "Narcos" o Pablo Escobarze. Wciagnalem w poltora dnia. Kapitalny. Polecam.
Serial robi furorę i jest o nim głośno wszędzie. Dobry ruch ze strony Netflixa by inwestować we własny 'content', dzięki temu stają się bardziej niezaleźni bo część produkcji mają na wyłączność i to też ściąga kolejnych klientów do nich.
Ponoć kolejny ich serial, Sens8, jest także ciekawy, choć nie odnosi takich sukcesów pod względem fanów jak Narcos.
Ja ostatnio po Wayward Pines jakoś nie mogę niczego znaleźć dla siebie. Za tydzie z ratunkiem idzie sezon 5 The Walking Dead, choć nie wiem czego się spodziewać po mega-słabym 4 sezonie. Jest jeszcze The Last Ship, oglądał to ktoś? Warto się za to zabrać?
Kolejny serial wypuszczony - "Narcos" o Pablo Escobarze. Wciagnalem w poltora dnia. Kapitalny. Polecam.
Serial robi furorę i jest o nim głośno wszędzie. Dobry ruch ze strony Netflixa by inwestować we własny 'content', dzięki temu stają się bardziej niezaleźni bo część produkcji mają na wyłączność i to też ściąga kolejnych klientów do nich.
Ponoć kolejny ich serial, Sens8, jest także ciekawy, choć nie odnosi takich sukcesów pod względem fanów jak Narcos.
Ja ostatnio po Wayward Pines jakoś nie mogę niczego znaleźć dla siebie. Za tydzie z ratunkiem idzie sezon 5 The Walking Dead, choć nie wiem czego się spodziewać po mega-słabym 4 sezonie. Jest jeszcze The Last Ship, oglądał to ktoś? Warto się za to zabrać?
The walking dead miało już 5 sezonów teraz wejdzie 6 sezon ;-)
Narcos też zacząłem oglądać i pewnie skończę jeszcze w weekend ;-)
The walking dead miało już 5 sezonów teraz wejdzie 6 sezon ;-)
Chodzi o Netflix. Oni wypuszczają dany sezon kiedy w UK dopiero na płytkach wychodzi. Stąd w przyszłą niedzielę sezon 5 trafia do flixa w US... a do sklepów w UK.
Trochę trzeba kombinować bo różne tytuły są dostępne w zależności od krajowej wersji Netflixa, a mając abonament można w każdej chwili korzystać z któregokolwiek serwisu w zależności od IP. Jeśli ktoś już teraz korzysta z Netflixa to ta strona jest przydatna do zlokalizowania seriali/filmów: http://unogs.com/
Pewnie, skaczesz sobie między regionami jak chcesz. Na stronie http://unogs.com/ wyszukujesz to co chcesz obejrzeć i wtedy korzystasz dzięki Getflix z danej wersji krajowej. Np. The Maze Runner czy Interstellar są dostępne tylko przez kanadyjski Netflix. Nowsze sezony jakiegoś serialu też nie wchodzą do wszystkich regionów jednocześnie.
Jaki masz net? Stacjonarny ADSL2+ czy głównie mobilny?
Ruszyly nowe ramowki w USA i kilka nowych seriali juz sie zaczelo.
Quantico - serial o rekrutach FBI i ataku terrorystycznym. Pojawil sie dopiero pilot. Dupy nie urywa ale poki co przyzwoicie. Na wielki plus glowna aktorka - pod wzgledem gry to szalu nie robi ale jak wyglada... hinduska, miss swiata z 2000r
Minority Raport - kontynuacja filmu Raport Mniejszosci. Najslabszy z tych nowychco ogladalem. Kiepscy aktorzy, efekty specjalne slabe, no i wyjdzie chyba z tego procedural z jakimis parowa watkami glownymi. Ogolnie slabo i raczej serial do cancela. Na plus glowna aktorka - fajna czarnulka z ekstra tylkiem
Limitless - kontynuacja filmu Limitless. W serialu gra rowniez Bradley Cooper. Potencjaljest ogromny ale pilot ogolnie tez szalu nie zrobil jakiegos wielkiego. Wszystko zalezy od tego jak tam scenarzysci ulozyli cala historie.
Zabralem sie rowniez za Heroes Reborn ale niestety wylaczylem po 30minutach. Kicha.
Blindspot - wysokie oceny wsrod krytykow. Oceniany jako jeden z hitow tego sezonu. Historia ciekawa z potencjalem, tez fajna glowna aktorka ale troszke zalatuje polaczeniem juz wczesniej pokazanych pomyslow z innych seriali. Amnezja, tatuaze na ciele jako wskazowki... gdzies ja to juz kurwa widzialem
'The Walking Dead' sezon 5 jest tragiczny. Po 6 odcinkach chyba czas sobie dać spokój z tym szajsem.
Obejrzałem pierwszy sezon 'The Last Ship' i choć wolno się zaczęło i wiele odcinków hamowało fabułę, to pod koniec serial się wreszcie rozkręcił. Ponoć drugi sezon jest zdecydowanie lepszy.
Podobnie jest z The 100. Pierwszy sezon raczej średni, bez fajerwerków, ale drugi już jest solidny i o niebo lepszy od pierwszego.
Następne w kolejce do obejrzenia to:
- Hinterland (ponoć skrzyżowanie Broadchurch i The Fall) - Fortitude (słyszałem, że po kilku odcinkach się nieco stacza, ale zobaczymy) - Fargo (lepszy niż film) - Better Call Saul
Tylko Better Call Saul obejrzalem z tej listy i moge jak najbardziej polecic, szczegolnie przypasuje tym co ogladali Breaking Bad bo serial rozgrywa sie w tym samym miescie w Nowym Meksyku
Labirynt (oryg. Prisoners) - historia dwóch rodzin, które spotykają się na obiad i w tym czasie znikają ich młode córki. Bardzo dobra obsada (Jake Gyllenhaal, Hugh Jackman, także świetne role drugoplanowe), odpowiednio dozujący napięcie i trzymający w niepewności. Jeden z lepszych filmów jakie widziałem w tym roku. 5/5
Obejrzałem Labirynt, po poleceniu Conrada. Masakra, jakie nudy i jaka masa niedociągnięć. Musiałbym nie obejrzeć żadnego filmu w tym roku, zeby mógł być to najlepszy jaki widziałem, a i wtedy byłby pewnie jednak najgorszym jaki widziałem. Od siebie polecam El Cuerpo. Świetny.
Obejrzałem Labirynt, po poleceniu Conrada. Masakra, jakie nudy i jaka masa niedociągnięć. Musiałbym nie obejrzeć żadnego filmu w tym roku, zeby mógł być to najlepszy jaki widziałem, a i wtedy byłby pewnie jednak najgorszym jaki widziałem. Od siebie polecam El Cuerpo. Świetny.
Calkiem smieszny film pokazujacy wlasnie prostote cyganska, ich zachowanie i przepych, ktore czesto mozna wciaz spotkac nadal w Polsce. Sporo akcji z ktorych sie usmialem, gra aktorka naprawde na najwyzszym poziomie. Po tym jak zobaczylem plakat na filmwebie spodziewalem sie strasznego gniota, ale ocena mojego kolegi 8/10 mnie skutecznie zachecia i sie nie zawiodlem.
Jest koks wciagany z zelazka, zlote zeby, dziwki, akordeony i strzelanie na weselu
Calkiem smieszny film pokazujacy wlasnie prostote cyganska, ich zachowanie i przepych, ktore czesto mozna wciaz spotkac nadal w Polsce. Sporo akcji z ktorych sie usmialem, gra aktorka naprawde na najwyzszym poziomie. Po tym jak zobaczylem plakat na filmwebie spodziewalem sie strasznego gniota, ale ocena mojego kolegi 8/10 mnie skutecznie zachecia i sie nie zawiodlem.
Jest koks wciagany z zelazka, zlote zeby, dziwki, akordeony i strzelanie na weselu
Wujek Grga wymiata "Pamiętasz tego typa z filmu "Czarny kot, biały kot"? Człowieku, wujek Grga - szef wszystkich szefów. Mądry starzec, bo miał naszyjnik, który Religijne mury mijał z fantazyjnej strony - czyli z góry." - Łona
Jak nie miałeś przyjemności obejrzenia innych filmów Kusturicy, to polecam. Jaki byś nie wybrał, to to będzie dobry wybór
Obejrzałem Labirynt, po poleceniu Conrada. Masakra, jakie nudy i jaka masa niedociągnięć. Musiałbym nie obejrzeć żadnego filmu w tym roku, zeby mógł być to najlepszy jaki widziałem, a i wtedy byłby pewnie jednak najgorszym jaki widziałem. Od siebie polecam El Cuerpo. Świetny.
z Labiryntem przesadziłeś bo film był całkiem spoko
wczoraj obejrzałem El Cuerpo i faktycznie dobrze się ogląda, od pierwszej sceny coś się dzieje i tak do samego końca, godny polecenia
Originally Posted By: TEO
Originally Posted By: Conrad
Jest jakiś polski serial z ostatnich lat, który warto obejrzeć?
polecam serial Narcos o Escobarze, fajnie nakręcony, ciekawy sposób narracji, ogląda sie bardzo dobrze
8/10
Jak zagraniczne to jeszcze Gomorra
Gomorra, to jak dla mnie serial idealny
w żadnej innej produkcji nie było takiego klimatu jak w tym serialu, a gra aktorów w szczególności Fortunato Cerlino jako Pietro Savastano jest po prostu nie do opisania
Mi się podobał. Ale każdy lubi co innego. Tak jak wyżej, jednemu się Labirynt podobał drugiemu nie. Dla mnie dobry film.
Misja to jeszcze pierwszy drugi odcinek cos tam wydawało sie ze bedzie ok, ale potem zrobilo sie love story i styl bajek w TVN-ie wiec porzuciłem dalsze oglądanie
w żadnej innej produkcji nie było takiego klimatu jak w tym serialu, a gra aktorów w szczególności Fortunato Cerlino jako Pietro Savastano jest po prostu nie do opisania
Dzięki - także tym co później opisali powyższe propozycje.
Zapomniałem dodać, że potrzebuję to na płytkach DVD/Blu-ray. Na stronach Merlin/Empik znalazłem tylko ten pierwszy tytuł, czy Wataha np. wyszła jako załącznik do jakichś czasopism?
Interstellar - recenzje na świecie były generalnie bardzo pozytywne, okrzykiwano ten film jako wielkie dzieło - reżyser też z najwyższej półki (Christopher Nolan) i ciężko sięgnąć po kogoś lepszego. Natomiast dla mnie ten film niestety zawiódł, nie powiedziałbym nawet że przejdzie do klasyki sci-fi bo zwyczajnie sama tematyka - choć z założenia ciekawa (planeta gnije i ludzkość przestanie istnieć) - odpłynęła w innym kierunku, ocierając się tylko powierzchownie o wiele kwestii. Nie zdradzając szczegółów film stracił też element realizmu i wszystko zostało spłycone i zamienione w jakąś abstrakcję. Na ekranie wiało piaskiem i pyłem, w moją stronę zaś wiało nudą i odpłynięciem w tak poboczny temat, że cały film stał się męką i czekałem tylko na zakończenie. Nie polecam. 2/5
Harry Brown - mocne 7/10. Emerytowany żołnierz piechoty morskiej postanawia rozprawić się z bandą nastoletnich opryszków. Film ma taki fajny ciężki klimat , ostatnio czymś takim urzekł mnie Labirynt. Z jednej strony realistyczny (nie jest to Uprowadzona czy Equalizer) z drugiej kilka scen hmmm powiedzmy że dziwnych (nie wiem jak jest w WB w realu ale w Polsce za pyskowanie, wyzywanie i grożenie policjantowi na komendzie to się zalicza solidny wpierdol a tam chociaż może i tak tam jest).
Oglądał ktoś Broadchurch? Co o nim myslicie? Jestem po pierwszym sezonie i mam mieszane uczucia, z jednej strony super klimat, dobra para detektywów z drugiej za dużo w nim wątków pedofilskich, trochę przeciągany, ale jednak to przeciąganie tworzy bardzo dobry klimat małego, sennego miasteczka gdzie zdarzyła się tragedia
Jedna z najlepszych produkcji roku, 5/5. Teraz jest już dostępny także drugi sezon, ale według mnie nie dorównuje pierwszemu.
jestem swierzo po 2 sezonach ogladalem je w tamten week na ale kino lecialo.Powiem tak jeden z lepszych seriali .swietny klimat , bardzo dobra gra aktorska w sezon drugi na rowni z pierwszym . Bardzo polecam. 3 sezon dopiero w 2017 roku
ja tez uwazam ze 2-gi sezon daje radę - co ciekawe swietnie wybrneli z kontynuacją, kiedy myslalem, ze bedzie juz o czymś zupełnie innym to jednak to madrze i sensownie powiązali
ja tez uwazam ze 2-gi sezon daje radę - co ciekawe swietnie wybrneli z kontynuacją, kiedy myslalem, ze bedzie juz o czymś zupełnie innym to jednak to madrze i sensownie powiązali
To prawda, S2 spokojnie daje radę. Ładnie to połączyli i serial na pewno nadal trzyma wysoki poziom, choć pierwszy sezon był według mnie nieco lepszy. Czekamy teraz na kolejny...
Nie każdemu się podobał bo nie jest to poziom Broadchurch, ale ciekawy jest też angielski serial Mayday (podobny schemat, jest morderstwo i nie wiadomo kto...). Nieco spokojniejszy, ale mający swój specyficzny klimat, jest What Remains. Też warto obejrzeć.
The Man in the High Castle - oglądał ktoś może pierwsze kilka odcinków (chyba tylko 2 są na razie dostępne)? Ponoć bardzo ciekawy serial o alternatywnej przyszłości, w której widzimy świat po wygraniu 2WŚ przez Niemcy i Japonię.
Oglądał ktoś Marsjanina? Dobre sci-fi czy bryndza?
Powiem tak, jeśli czytałeś książkę to będziesz rozczarowany, bo film spłycił kilka wątków, a część pominął. Najwiekszy mój zarzut to fakt, że imnteligentny i ironoczny humor ograniczono niemal do minimum. Tego co powodowało salwy śmiechu przy czytaniu książki, w filmie po prostu nie ma.
Jeśli ksiązki nie czytałeś to pewnie ci się spodoba. Dupy nie urywa, ale obejrzeć warto.
Jeśli ksiązki nie czytałeś to pewnie ci się spodoba. Dupy nie urywa, ale obejrzeć warto.
Niestety nie przeczytałem.
Martwi mnie tylko to, że Interstellar był okrzyczany jako wielkie dzieło (8.7 na IMDB? Ja pierdolę...) a według mnie była słabizna. Mam nadzieję, że Marsjanin jest na wyższym poziomie...
Nie jest bo (bardz dobry) Interstellar uważasz za kiepski film, czy to Masjanin jest wg. Ciebie słaby?
Pisałem tutaj o obu. Interstellar uważam za dobry film. Trochę Nolanowi nie wyszedł w niektórych elementach, ale to niezłe kino. Zdecydowanie bardziej rozrywkowe niż s-f, czym się nieco zawiodłem.
A Marsjanin jest przeciętny do bólu. Zmarnowany potencjał historii. Film obdarty z dramatyzmu, nie wywołuje żadnych emocji. Jest jak wydmuszka, która nic w sobie nie ma. Ja oglądając go miałem gdzieś czy bohaterowi się uda, czy też nie. A jak wychodziłem z sali kinowej, to zapomniałem o nim już na schodach.
Originally Posted By: mat2000
Powtórzę się: fanom dobrego sci-fi polecam Ex Machinę Lepszgo filmu z tego roku nie widziałem.
True.
Kameralny, nie efektowny film, ale najwięcej treści typowych dla gatunku s-f można z niego wyciągnąć.
Wlasnie sek w tym, ze filmy wybieram tylko te polecane, a i tak wiekszosc mnie zawodzi. Wole seriale i tam bywaja swietne produkcje jak ostatnio np. Narcos czy Mr. Robot (choc ten tez cos z czasem poszedl w inna strone niz myslalem), Sense8. A rok temu True detective, Gomorra czy Fargo.
Ja obejrzałem polecane przez Was - Narcos i Gomorra. Obie produkcję ciekawe, ale chyba o Escobarze lepsza. Dobre klimaty, dobrze stworzone seriale - niestety minus u Gomorry taki, że więcej tam gejowskiego porno (jak mnie wkurzają tym całowaniem i klepaniem Włosi ).
W każdym razie godne polecenia pozycje jak ktoś nie widział, a ma troche czasu.
Nadrabiam zaległości z The Walking Dead i muszę przyznać, że trzeci odcinek szóstego sezonu rewelacyjny. Chyba jeden z lepszych w całej produkcji. Powiem szczerze... nie spodziewałem się, że ten serial jeszcze może tak zaskoczyć
Co do Walking Dead, pamiętam, że z trudem dotrwałem do końca pierwszego sezonu, no bo ileż można widzieć praktycznie to samo czyli "zabij pełzające zombi i uciekaj dalej", teraz widzę, że już 6 sezon leci tego jak dla mnie gniota dzieje się tam coś innego, jakiś scenariusz ciekawy czy dalej to samo czyli młócka?
Mnie jakos pierwszy odcinek drugiego sezonu zniechecil do dalszego ogladania, moze dlatego ze to zupelnie inna historia i rozgrywana w innym czasie, albo dlatego ze obejrzalem go jeszcze tego samego dnia kiedy zakonczylem sezon pierwszy. Moze jednak warto bedzie do tego wrocic
Co do Walking Dead, pamiętam, że z trudem dotrwałem do końca pierwszego sezonu, no bo ileż można widzieć praktycznie to samo czyli "zabij pełzające zombi i uciekaj dalej", teraz widzę, że już 6 sezon leci tego jak dla mnie gniota dzieje się tam coś innego, jakiś scenariusz ciekawy czy dalej to samo czyli młócka?
Pierwszego? Pierwsze 3 sezony jeszcze było ok, ale sezon 4 był już kompletnym gniotem. Sezon 5 praktycznie nie do przetrawienia przez pierwszą połowę sezonu - nudy jak w brazylijskiej telenoweli - natomiast w drugiej części się polepszyło.
Co do Walking Dead, pamiętam, że z trudem dotrwałem do końca pierwszego sezonu, no bo ileż można widzieć praktycznie to samo czyli "zabij pełzające zombi i uciekaj dalej", teraz widzę, że już 6 sezon leci tego jak dla mnie gniota dzieje się tam coś innego, jakiś scenariusz ciekawy czy dalej to samo czyli młócka?
Pierwszego? Pierwsze 3 sezony jeszcze było ok, ale sezon 4 był już kompletnym gniotem. Sezon 5 praktycznie nie do przetrawienia przez pierwszą połowę sezonu - nudy jak w brazylijskiej telenoweli - natomiast w drugiej części się polepszyło.
nie pozostaje nic innego jak przyklasnac, wczoraj zasnalem na 5 odcinky 4 sezonu, ale przetrawie bo w koncu robie maraton od pierwszego i dopiero zaczne 6
nie pozostaje nic innego jak przyklasnac, wczoraj zasnalem na 5 odcinky 4 sezonu, ale przetrawie bo w koncu robie maraton od pierwszego i dopiero zaczne 6
4 sezon niestety był nudny jak cholera. Starano go reanimować kilkoma brutalnymi scenami, ale to jeszcze gorzej wyszło bo w ogóle fabuła zeszła na psy.
Tak jak wspomniałem pierwsza połowa sezonu 5 jest też tragiczna, ledwo da się to oglądać. Dopiero później scenariusz trafia na ciekaw(sz)y wątek i sytuację.
Wciagnalem cala Jessice Jones i daje 8/10. Ciutke gorszy niz Daredevil, troszke inny klimat bo nie az taki mroczny tylko bardziej psychologiczny.
The Man In A High Castle - tez juz obejrzalem calosc 9/10. Klimat, scenariusz, dialogi, gra aktorska, muzyka - wszystko tu pasi jak trzeba. Zdecydowanie polecam.
Into The Badlands - dopiero dwa odcinki. Dziwny, aktorsko srednio, bardzo dobre sceny walki i muzyka. Historia ciekawa, zobaczymy jak to sie rozwinie dalej.
Bardzo przyjemny serial. Mimo wszystko bardziej mi się podobała Gomorra, ale Narcos ma ode mnie 8/10 Świetna rola Wagnera Moury. Najbardziej nie podoba mi się Holbrook jako Murphy, trochę nie pasuje jego buźka do klimatu tamtych lat.
Tak się zastanawiam co pokażą w drugim sezonie skoro możliwości mocno im się już wyczerpały w pierwszym. Po wymknięciu się z więzienia Escobar już tylko ucieka i w końcu ginie. Mimo, to w serialu nie pokazali jeszcze jego prawdziwego oblicza. Moim zdaniem mimo wszystko jego postać jest zbyt łagodna, wyprawiał o wiele gorsze rzeczy niż w serialu więc może wrócą jeszcze do tego w drugiej odsłonie.
Moze nei beda sie trzymali historii prawdziwych wydarzen juz, a poniesie ich wyobraznia.
Moze np Escobar przedostaje sie do Miami i tam rozkreca swoj biznes niczym drugi Scarface, wykupujac pol Florydy i bawi sie w najlepsze
Musze wrocic do Gomorry jak tak zachwalacie. pamietam, ze chyba zaczalem ogladac pierwszy odcinek ale mnie zupelnie odrzucilo, a tematyke mafii uwielbiam, wiec dam mu druga szanse.
The Man In A High Castle - tez juz obejrzalem calosc 9/10. Klimat, scenariusz, dialogi, gra aktorska, muzyka - wszystko tu pasi jak trzeba. Zdecydowanie polecam.
Najbardziej oczekiwany serial roku, do tego produkcja Amazonu co pokazuje, że dotychczasowi dystrybutorzy contentu (Netflix także) zaczynają teraz sami go tworzyć.
Dzięki za opinie Panowie. Obejrzałem pierwszy odcinek i jakoś to wyglądało. Ale w takim razie dalej nie tracę czasu. Chciałem też Detektywa zobaczyć, ale obejrzałem pierwszy odcinek jakoś mnie nie wciągnął.
Wciagnalem cala Jessice Jones i daje 8/10. Ciutke gorszy niz Daredevil, troszke inny klimat bo nie az taki mroczny tylko bardziej psychologiczny.
Nigdy nie byłem fanem superbohaterów, ale obejrzałem Jessice Jones i muszę przyznać, że naprawde całkiem nieźle się ogląda. Widzę ssaczu po ocenach, że na Daredevila wypadałoby również zerknąć. Agentów Tarczy również warto? jak opinie ?
Bylem sceptycznie nastawiony do 2 sezonu Fargo, ale po obejrzeniu wszystkich dotychczasowych odcinkow musze przyznac ze jest rownie ciekawy co pierwszy sezon
Wciagnalem cala Jessice Jones i daje 8/10. Ciutke gorszy niz Daredevil, troszke inny klimat bo nie az taki mroczny tylko bardziej psychologiczny.
Nigdy nie byłem fanem superbohaterów, ale obejrzałem Jessice Jones i muszę przyznać, że naprawde całkiem nieźle się ogląda. Widzę ssaczu po ocenach, że na Daredevila wypadałoby również zerknąć. Agentów Tarczy również warto? jak opinie ?
Daredevil pozycja obowiazkowa. Dla mnie troszke lepszy niz Jessica.
Agenci Tarczy ogolnie troszke gorszy niz te od Netflixa ale przyjemnie sie oglada. Tylko nie mozna sie zniechecic bo poczatek jest slabawy. Od polowy pierwszego sezonu jest duzo lepiej a potem juz trzyma poziom.
Bylem sceptycznie nastawiony do 2 sezonu Fargo, ale po obejrzeniu wszystkich dotychczasowych odcinkow musze przyznac ze jest rownie ciekawy co pierwszy sezon
Panowie, gdzie znajdę I sezon Fargo? Może być nawet odpłatnie. Dziwnym trafem nie mogę absolutnie nic znaleźć w Internecie.
Wreszcie cos z tematyki sportowej, bo takich seriali jak na lekarstwo. http://www.filmweb.pl/serial/Kingdom-2014-706012 Jestem dopiero po paru odcinkach, ale nie jest zle. Az dziwne, ze tak malo znany.
Panowie, gdzie znajdę I sezon Fargo? Może być nawet odpłatnie. Dziwnym trafem nie mogę absolutnie nic znaleźć w Internecie.
Jeśli nie potrzebujesz polskich napisów to najlepiej się wyposażyć w konto Netflix (nieważne w jakim kraju) i wtedy na www.unogs.com sobie szukasz seriale. Oba sezony Fargo są już dostępne: http://unogs.com/video/?v=70285785
Jak ten nowy StarWars?trzyma poziom poprzednich części?
Originally Posted By: rafal08
Jak dla mnie ogromne rozczarowanie Liczylem na cos duzo, duzo lepszego
Originally Posted By: Ojro
Star Wars 7, nic specjalnego...fajnie ze Han Solo wrocil i Chewa
Originally Posted By: ssaczu
Ja na nic nie liczylem bo nigdy fanem SW nie bylem. Po seansie wyszedlem troche wynudzony i szybko o nim zapomnialem.
Jeszcze nie widziałem nowego filmu, ale jak przeczytałem że JJ Abrams się za to zabrał to nie byłem dobrej myśli. Tym bardziej, że ponoć brano pod uwagę również Nolana, który odwalił kawał solidnej roboty przy Batmanie.
Ja sie pozytywnie zaskoczylem na Jessice Jones, zostalem zmuszony do ogladniecia, jak dotad dopiero 3 odc, ale polecam. Mroczny klimat, nie ma tu zadnego porownania do Arrow czy innych tych Marvelowych typowo komiksowych. Tu calkiem inaczej, duzo lepiej niz w Daredevilu, ktory tez sie wyroznial z tych komiksowych na plus.
Zjawa (The Revenant) Dla mnie ten film jest ciekawy i się go dobrze ogląda. Największy plus w tym filmie to niesamowita praca z kamerą Lubezkiego. Na mnie zrobiła już wrażenie scena z początkową strzelaniną i ucieczką, ale później jest jeszcze lepiej. Atak niedźwiedzia to genialne jedno pięciominutowe ujęcie. A rola Leo na dobrym poziomi, ani się tu zachwycać, ani krytykować.
Nienawistna ósemka (The Hateful Eight) Nie wiem jak Quentin wymyśla te historię, ale niech nie przestaje tego robić. Scenariusz jak zwykle na wysokim poziomie. Dialogi, humor, krew się leje (jedyny reżyser u którego mi nie przeszkadza taka nieadekwatna ilość krwi ) No i aktorsko bardzo dobrze, Samuel L. Jackson, Tim Roth, Jennifer Jason Leigh, Kurt Russell, wszyscy trzymali wysoki poziom. Do tego muzyka Morricone i w ogóle cały soundtrack, który mi pasuje do tego filmu idealnie.
No, ale pozachwycałem się a teraz mogę czekać na komentarze jaki to ten film nudny i jak to Tarantino się skończył
Warto przypomnieć, że serial jest na podstawie klasycznego filmu sci-fi o tym samym tytule z 1973. A przed chwilą się przypadkowo dowiedziałem, że już wcześniej (1980) próbowano zrobić z tego serial choć nie wypalił i został skasowany: https://en.wikipedia.org/wiki/Beyond_Westworld
W każdym bądź razie nowa produkcja zapowiada się ciekawie.
"Widzę, widzę" - świetne, austriackie kino (nagroda publiczności na festiwalu Nowe Horyzonty).
Fabuła? Mocno zżyci z sobą bracia bliźniacy, bardzo podobni do tych dwóch z filmu "O dwóch takich, co ukradli księżyc". Tragiczny wypadek. Śmierć. Paranoja i schizofrenia. Poniżanie i niezrozumienie. Aż wreszcie przejęcie władzy. Krwawa i satysfakcjonująca zemsta
co sie dzieje z tymi nowymi polskimi filmami kryminalnymi ze ja ni chuja nie rozumiem co oni mowia?? Polak z dziada pradziada a czasem i trzy razy musze cofac
co sie dzieje z tymi nowymi polskimi filmami kryminalnymi ze ja ni chuja nie rozumiem co oni mowia?? Polak z dziada pradziada a czasem i trzy razy musze cofac
Spotlight oj coś mi się wydaję, że przy obecnych rządzących ten film w Polsce będzie zakazany. A już jestem ciekaw co powiedzą w wiadomościach jeśli zgarnie Oscara za najlepszy film
Dla zainteresowanych, wczoraj wyszedl 1 odcinek nowego sezonu reaktywowanego Archiwum X mozna juz sciagnac na torrentach, co ciekawe dzis o 21.00 bedzie juz premiera do obejrzenia na polskim Foxie jak ktos ma
Dla tych co czekają na drugi sezon Gomorry - proponuję film z 2015 Suburra - fajny klimat - mafijno, polityczno, dziwkowy z elementami kleru i cyganerii - z dobrą muzą w tle
Lucyfer - dosyć lekki, przyjemny serial. Niezłą gadkę ma główny bohater. Władca piekieł na emeryturze, dobrze bawi się w LA.
Jak oceniacie nowe Z Archiwum X? Trzeci odcinek był wręcz niepoprawnie zabawny
Dwa pierwsze super, ale ten trzeci to nieporozumienie...w przeszlosci zdrarzaly sie takie w kazdym sezonie, ale teraz nakrecili jedynie 6 odcinkow to kazdy powinien trzymac poziom. Mam nadzieje ze nastepny bedzie juz normalny
Trzeci odcinek nowej serii dno. Jeden z najgorszych ze wszystkich serii. Znaczy był poprawny do czasu tej żenady na cmentarzu i dalej. Dwa pierwsze całkiem efektowne choc ja nie lubię tzw. mitologii X files. Ogólnie serial jeden z najlepszych jakie nakręcono. Na FOX obecnie leci szósty sezon. Odświeżam sobie po 15-20 latach
Creed wyszedł całkiem dobrze, rolę MJ'a i Sylwestra zagrane na wysokim poziomie, wiadomo kilka rzeczy raziło, ale ogólny efekt na plus. Mocna 7
Big Short - ciekawie zrobiony, Ameryka pokazana w trochę innym świetle niż to przeważnie można zaobserwować w hollywoodzkich produkcjach, tym razem wypunktowywana i gnojona. W filmie występuje sporo humoru, a także dużo pojęć ekonomicznych, dlatego podczas seansu trzeba być mocno skupionym. Główne atuty to obsada aktorska, zarówno Bale, Carell, jak i Gossling podnoszą jakość produkcji. 9
Pitbull. Nowe porządki - fani serialu mogą być lekko rozczarowani, ale ogólnie jest nieźle. Przede wszystkim zbyt mało Grabowskiego, Stramowski w debiucie o dziwo udźwignął ciężar zastępstwa Dorocińskiego i zagrał bardzo dobrze. Drugoplanowe rolę również na poziomie, szczególnie Ostaszewska i psychopatyczny Czeczot. Sporo niepotrzebnych scen przez który film był zbyt długi. Z sympatii dla serialu - 7.
ogladalem niedawno, moim zdaniem godny polecenia, sam pomysl bardzo ciekawy, realizacja tez w porzadku. jako ciekawostke dodam, ze to najdrozszy serial w historii norweskiej TV, no i współtwórcą jest słynny Jo Nesbo - najbardziej poczytny autor kryminałów w Skandynawii
po pierwsze to nie jest film o mafii a o braciach Krey, więc wszystko skupia się w okół nich.oczywiście filmu do mistrzostwa nie porównam, ale jak na to co teraz wychodzi film jest ok i dobrze się ogląda (jednak dotrwałeś do końca filmu który trtwa chyba 2,5h) kolega spodziewał się chyba drugiego ojca chrzestnego po tym jak przeczytał film gangsterski, nie wiem tylko skąd wzięła się mafia?że gangster=mafia? film jest specyficzny, i na pewno warty uwagi.
To jakby to nazwali kino familijne, gdyz opowiadalo o relacjach miedzy bracmi to co innego, a skoro chcieli sie promowac na film gangsterski to niestety nie wyszlo
Liczylem na cos bardziej pokroju Snitch, Layer Cake, albo Rock'n Rolla, dobre angielskie gangsterskie filmy.
A Tobie gangster nie kojarzy sie z mafia?
I jeszcze wracajac nie dotrwalem, wylaczylem jakies 10 minut przed koncem bo nei dalem rady
American Crime Story - dopiero 3 odcinki. Serial o sprawie OJ Simpsona. Swietna obsada Travolta, Cuba Gooding Jr...
Polecam.
Vinyl obejrzalem pilota. Nie zachwycil mnie, nie moja bajka. Choc jak to w produkcjach HBO bywa swietna realizacja i ukazanie klimatu lat 70tych. Scorsese i Mick Jagger odpowiadaj za ten serial wiec moze dalej bedzie lepiej.
Wiele sobie obiecywałem po tym filmie. Że kozacka stylistyka, że tajemnica, że Guillermo del Toro za kamerą to też gwarant sukcesu. Cóż za spektakularny błąd. Nudny, przewidywalny, zwyczajnie rozczarowujący. Taki potencjał drzemał w tym domku a tu gliny kupa.
Tyrant - ciekawy serial, dawno nie oglądałem czegoś tak luźnego, a jednak z okazyjnym przeplataniem bardzo mocnych scen z takimi, po których można dostać niebezpiecznego ataku śmiechu.
Dobrze spędziłem niejeden wieczór przy tym serialu... Polecam.
Kandahar (2010) - calkiem ciekawe kino oparte na faktach, w ktorym fabula rosnie az do samego konca. Tak do polowy moze byc lekko nudno, ale koncowka naprawde dobra. Juz dawno tak nie kurwilem na zadnym filmie jak tutaj z napiecia
Pierwszy sezon francuskiego serialu The Returned (oryg. Les Revenants) był całkiem dobry, ale drugi niestety nie trzymał już poziomu. Obejrzałem do końca, ale było to męczarnia aby nie usnąć...
Film na faktach, ponoc dziennikarz na ktorym wzorowano film w 2004 popelnil "samobojstwo" dwukrotnie strzelajac sobie w glowe chyba tez jakis nasz seryjny samobojca tam grasowal.
Film calkiem spoko, chociaz caly czas sie czeka na jakis super moment, ktory tak naprawde nie wystepuje. Ode mnie takie naciagne 7/10.
możesz nie skumać pewnych motywów zwłaszcza z Claire i Frankiem, Dunbar itd, proponowałbym obejrzeć 3 sezon, nie jest aż taki tragiczny jak się o nim pisze, a czwarty jest dość mocny, choć do pierwszego sezonu brakuje sporo
w ostateczności poczytaj streszczenia 3 sezonu, ale polecam obejrzeć, 13 odcinków to nie jest ogromna ilość
Nie wiem czy ktoś pisał o tym serialu wcześniej. Jestem co prawda dopiero po 3 odcinkach, ale mogę z czystym sumieniem polecić po tym co zobaczyłem do tej pory
dzieki Panowie, przemysle to, ja jestem nudny jesli chodzi o takie sprawy, np. juz ze 30 raz ogladam wszystkie sezony Soprano i cos mnie nosi zeby Housa obejrzec od poczatku.
@fechu obejrzalem pierwszy odcinek Fortitude, calkiem przyjemnie zrealizowany, widze ze ma duzo dobyrch opinii, moze sie skusze na drugi odcinek.
Obejrzalem tez ostatnio "7 lat w Tybecie" calkiem dobry film, Pitt zagral zajebiscie moim zdaniem
Film oparty na faktach, śmierci zawodników NFL (dokładnie Pittsburg Steelers).
Polecam
Dobry materiał na film, a zjebany jak mało który. Na dwa razy musiałem oglądać, flaki z olejem, wątek miłosny jak z afrykańskiej telenoweli, Will z tym niby akcentem i ciągle uniesionymi brwiami w grymasie ciągłego zdziwienia wyglądał jak nie do końca sprawny umysłowo.
Film katastrofa, temat mógłby zostać przedstawiony o wiele, wiele lepiej, a wyszło fatalnie.
Biszop, zgodzę się z Tobą, że temat mógłby zostać przedstawiony lepiej, ale to film oparty na faktach.
Co do wątku miłosnego... lol tematem filmu jest choroba, konsekwencje futbolu, a nie miłość nigeryjsko-kenijska. Chcesz miłości oglądaj TV Romanse
Zaginiona dziewczyna (Gone girl) 2014 z Ben Affleck, Rosamund Pike
Opowieść typowa, zdrada, pieniądze, rewanż... a przede wszystkim toksyczna relacja między dwojgiem ludzi. Niezły temat. Taka ciekawostka, początek filmu, jest również jego końcem... Minusem, trochę długi film, ale przynajmniej akcja jest.
Biszop, zgodzę się z Tobą, że temat mógłby zostać przedstawiony lepiej, ale to film oparty na faktach.
Co do wątku miłosnego... lol tematem filmu jest choroba, konsekwencje futbolu, a nie miłość nigeryjsko-kenijska. Chcesz miłości oglądaj TV Romanse
Zaginiona dziewczyna (Gone girl) 2014 z Ben Affleck, Rosamund Pike
Opowieść typowa, zdrada, pieniądze, rewanż... a przede wszystkim toksyczna relacja między dwojgiem ludzi. Niezły temat. Taka ciekawostka, początek filmu, jest również jego końcem... Minusem, trochę długi film, ale przynajmniej akcja jest.
Nie załapałeś:) Wątek miłosny w ogóle mnie nie interesował, a wsadzony do filmu jak ziemniak do herbaty, chuj do czoła, ju noł;-)
Ze zdziwieniem przeczytałem informację, że ponoć Smith się obraził na akademię, że nie dostał nominacji, no ja się pytam za co?? Lubię gościa ale ten film w jego wykonaniu to katastrofa, sam film również, a szkoda bo temat bardzo ciekawy tylko przedstawiony fatalnie:)
@Ojro - Zaginiona dziewczyna - dobre kino, ten film oglądałem z przyjemnością, nie jestem fanem Afflecka ale to już kolejny film który się naprawdę obronił. Można śmiało polecać, ogląda się naprawdę dobrze.
@Ojro - Zaginiona dziewczyna - dobre kino, ten film oglądałem z przyjemnością, nie jestem fanem Afflecka ale to już kolejny film który się naprawdę obronił. Można śmiało polecać, ogląda się naprawdę dobrze.
Też polecam, tym bardziej że film robi się coraz ciekawszy po wolniejszym tempie na początku, w którym to widz jest tak zamotany jak postać grana przez Afflecka. Dobry film, warto było to obejrzeć.
Polecam polski serial "Prokurator: ponoć leciał w tv, ja z płyty lece i jak na polskie realia to jest całkiem fajny, mimo, że główną rolę gra tam ten żałosny aktorzyna Zieliński....
Ale bardzo fajna akcja, inteligentny scenariusz, zaskakujące zakończenia, taki typowy kryminał w starym wydaniu. Brak znanej z większości naszych seriali kryminalnych lipnych wątków, nie ma jakiś strzelanin, głupawych pościgów, super glin, głupawych scenariuszy, gangsterki w dresach, naprawdę bardzo fajne pomysły, każdy odcinek to inna sprawa, miło się to ogląda i wciąga. Nawet 2 odcinki kończą się, że to był samobój choć dowody wskazywały inaczej początkowo
Ja wczoraj sobie zrobiłem maraton filmu Diler (Pusher) że też nigdy tego nie widziałem (w 3 części mocny polski wątek :D) Ogólnie ciężko ten film ocenić i nie zdziwiłbym się jakby ktoś mu dał 3/10 ale ja dawałem średnio 7,5 na część bo jest mega dosadny i realistyczny ,nie ma murzynów latających z klamkami a relacje między gangsterami są takie jakie są w rzeczywistości i nawet brutalne sceny na których bazują niektóre filmy (np.hostel) tutaj po prostu są na miejscu. No i postać Radovana (Slavko Labovic)ocenę pierwszej i trzeciej części podnosi przynajmniej o jedno oczko. 7,5 - ogólnie
panowie gdzie moge sciagnac lub obejrzec Pitbull Nowe porządki ???
Aktualnie to chyba jeszcze w Heliosie w Gdyni o 12:15
grają i w Rzeszowie. . Ale co zrobić jak jest. 2700 km od domu przecież nie będę kupował biletu do Polandii żeby puść do kina na polski kicz w ocenie 7/10
Myślałem ze gdzieś w sieci ale ani na chomikuj ani Torrentów..
Raz tylko bardzo się zdziwiłem jak pobrałem 'Mój Rower' z chomika miesiąc po premierze. Teraz tam nawet filmu 'Bogowie' nie ma a już sporo czasu minęło.
"Wolf Hall" kolejna świetna produkcja BBC, jak ktoś lubi czasy średniowiecza i spiski dworskie z czasów Henryka VIII, Thomasa Cromwela i Anny Boylen to polecam. świetna rola Damiena Lewisa ( kpt. Winters z Kompani Braci) jako króla i w ogóle bdb mini serial.
Jak się nazywał serial, gdzie w pierwszym(?) odc wyławiają samochód z trupem młodej dziewczyny w bagażniku i sprawę prowadzić ma detektyw, która lada dzień miała się przynieść do innego miasta ze swoim synem, ślub miała brać. Jakaś sprawa walki o senatora w tle i jakieś kasyno na wyspie. Chyba widziałem z półtora sezonu, ale potem mnie znudziło i zrobiłem pause. Wczoraj skończyłem Hanka Moodyego i czas coś dla kontrastu.
Jak się nazywał serial, gdzie w pierwszym(?) odc wyławiają samochód z trupem młodej dziewczyny w bagażniku i sprawę prowadzić ma detektyw, która lada dzień miała się przynieść do innego miasta ze swoim synem, ślub miała brać. Jakaś sprawa walki o senatora w tle i jakieś kasyno na wyspie. Chyba widziałem z półtora sezonu, ale potem mnie znudziło i zrobiłem pause. Wczoraj skończyłem Hanka Moodyego i czas coś dla kontrastu.
Nowa Anglia, 1630 rok. William i Katherine wiodą spokojne życie z piątką dzieci. Gdy ich nowo narodzony syn znika, a plony niszczeją, członkowie rodziny zwracają się przeciwko sobie.
Jeśli ktoś ceni Lśnienie (a mozna nie? ), tutaj będzie zadowolony. Kapitalny klimat, emocjonalne nasycenie postaci, atmosfera tajemnicy(zdjęcia -sic!), inwazyjność odosobnienia farmy na psychikę bohaterów. Scenariusz i dialogi napisano na podstawie pamiętników, listów oraz akt sądowych, zachowanych z lat, w których osadzono akcję filmu. Najciemniejsze zakamarki doczesnego życia w finale... Siła sugestii na poziomie. Z czystym sumieniem polecam.
Poda ktoś działający link do wersji online najnowszego odcinka Gry o Tron z polskimi napisami? taki, darmowy, żeby tam nie wyskakiwało, że nr telefonu trzeba podać itd, dziękuje !
Polecam Ci Jose serwis efilmy.tv, rejestrujesz się i masz dostęp do wszystkiego w dobrej jakości, sam tam Gomorrę oglądałem - najtańszy dostęp kosztuje 2.46 zł = 4 dni - spokojnie zdążysz obejrzeć do końca ten niesamowity serial
Na najbliższy czas w tv. Polecam: Tvp Kultura Wtorek 9:40 http://m.filmweb.pl/film/Kto+sieje+wiatr-1960-95070 Świetne aktorstwo i temat przedni. Podczas procesu jest jakiś napis na wachlarzu jednego z aktorów "Mason coś tam..?". 9/10
Moja ocena to 8 lub 9 na 10. Naprawde jak dla mnie kawal dobrego kina, czuje sie jakby rezyser przeniosl nas w tamte czasy. Mafijny polswiatek, swietna prawdziwa historia i bardzo dobra gra aktorska sprawily, ze szczerze moge polecic ten film fanom filmow gangsterskich.
Stranger Things - serial od Netflixa z Winona Ryder. Gatunek horror sci-fi. Uklon w kierunku filmow z lat 80tych z tego gatunku.
Warto obejrzec. Drugi sezon juz zamowiony.
American Gothic - w jednej z glownych rol szeryf z Banshee. Gatunek dramat-thriller o wplywowej rodzine z Bostonu, ktora skrywa mroczna tajemnice. Seryjne morderstwa itd...
Wielkeigo szalu nie ma ale ciekawy 1 sezon poki co.
Recenzje niestety takie sobie. Podobno duzo slabszy niz 1 sezon. Mniej akcji, za duzo przeciagania bo w 2 sezonie opisuja krotszy okres z zycia Pabla a mieli na to tez 10 odcinkow i za duzo zapychaczy niepotrzebnych.
tez sie podpinam pod opinie "taki sobie", troche sie dluzy, kiedy pamietam 1 sezon smignal niesamowicie.
Zaloze sie ze zajebiste gre daloby sie zrobic na podstawie Narcos, cos a'la GTA, wcielasz sie w przemytnikow, masz akcje w Kolumbii, troche w Miami, mozesz sie przelaczac miedzy postaciami, mysle ze byloby mega i jesli grywalnosc bylaby neigorsza nic GTA to wyprzedziliby gre od Rockstar dzieki klimatowi
Slabszy od Daredevila i Jessici. Od strony technicznej nie ma sie do czego przyczepic, swietna muzyka, ktora robi tu caly klimat.
Wada jest to ze nie ma glownego czarnego charakteru a Ci co sa, sa slabi, nijacy. Fabula kuleje troche.
Mimo wszystko do obejrzenia.
Westworld - hicior od HBO. Serial stworzyli Nolan i JJ Abrams. Nolan scenariusz i rezyser. Remake filmu z lat chyba 70-tych. Polaczenie westernu z sci-fi.
Swietni aktorzy - Hopkins, Ed Harris i wielu innych.
Dopiero wyszedl pilot ale czegos tak ziwnego pod wzgledem pomyslu na historie to ja dawno nie widzialem. Pilot zrobil wrazenie, zobaczymy co bedzie dalej.
Lech Wałęsa, Janusz Wójcik, Paweł Zarzeczny, Jarosław Sokołowski Masa gdyby ego tych czterech gości mogło wytworzyć energię zapewne wystarczyłoby jej do oświetlenia Las Vegas.
Westworld obejrzalem jak narazie 3 odcinki i taki sredni mi sie wydaje
Nie kazdemu przypadnie do gustu. Ciezki w odbiorze i zagmatwany. Ale pod wzgledem aktorskim i technicznym genialny.
Nie jest to typowy odmozdzacz, ktorego mozna wlaczyc i ogladac przy okazji robienia czegos innego lub przewijajac. Trzeba sie skupic i pomyslec. Teorii fanowskich co do fabuly od groma. Przypomina mi to czasy Losta jak widzowie probowali rozkminic o co chodzi w tym serialu.
Ja polecam dla tych co lubia bardziej wymagajace intelektualnie seriale.
Nowy Początek - Niezły film. Kilka pomysłów powielonych ze starszych produkcji, ale jest też sporo świeżości w kwestii podejścia do tematyki kontaktów z obcymi. Nie ma wybuchów, mnóstwa efektów specjanych ani setki trupów. Jest za to bardzo klimatycznie, emocjonalnie i intrygująco. Jest też niestety kilka dziur logicznych, które mnie osobiście trochę przeszkadzały. Koniec końców - warto obejrzec
Bardzo dobry serial, trzeba natomiast ostrzec by nie sugerować się pierwszym odcinkiem gdyż zniechęca on wielu od oglądania kolejnych (dużo lepszych). Do tego te odcinki nie są związane z sobą (przynajmniej jeśli chodzi o sezony 1-2), tak więc drugi odcinek nie ma nic wspólnego z pierwszym.
Z mniej popularnych seriali...
1. The 100 - serial o zesłaniu ze stacji orbitalnej na ziemię 100 młodych ludzi by sprawdzić czy ziemia - po zagładzie - nadaje się ponownie do życia. Polecam, sezon 1 był raczej słaby i niskobudżetowy, ale za to sezony 2 i 3 trzymają już poziom. Z 5/10 podskoczył do 8/10 jeśli nie o oczko wyżej.
2. Trepalium - świat, w którym tylko mały procent ma zatrudnienie i tylko oni mieszkają w cywilizowanych miastach otoczonych murami. Francuska produkcja z napisami, czasami się wszystko przeciąga, ale mimo wszystko warto zobaczyć ten niszowy serial. 6/10
3. 3% - podobnie jak wyżej, dystopia, natomiast w tym świecie tylko 3% ludzi przechodzi "test" i może się ze slumsów przenieść do upragnionego życia w innym świecie zamkniętym dla reszty. Serial łączy w sobie elementy Maze Runner i Cube, lecz robi to w bardziej psychologiczny sposób niż w oparciu o efekty specjalne. Brazylijska produkcja (dostępna pewnie tylko przez Netflix) z napisami i choć ponoć można włączyć angielski dubbing to lepiej obejrzeć w oryginale (portugalski + napisy).
Pomimo zapisu w regulaminie, cześć użytkowników wstawia treści chronione prawem autorskim, po zgłoszeniu takiego materiału kasowaliśmy go w pierwszej kolejności a takim użytkownikom po upomnieniu blokowaliśmy możliwość dostępu do serwisu.
Niestety skala zjawiska się nie zmniejsza i jesteśmy zmuszeni do zawieszenia działalności strony kinoman.tv
Panowie, przeglądam tego filmweba, szukam jakiegoś Thriller lub Akcja i nic, jakieś same bajeczki typu Londyn w Ogniu. John Wick (7.5/10) i ostatecznie Equalizer (6/10) mimo że też bajki to dało się przełknąć (pewnie za postacie głównych bohaterów), szczególnie Wick miał w miarę klimacik. Zapodajcie coś do obejrzenia na wieczór przy czym nie usnę, ale nie będzie też totalnie głupie wink Bardzo mało filmów ostatnimi laty oglądam ale: Labirynt, Zaginiona Dziewczyna, Kapitan Philips i Operacja Argo widziałem.
Miasto Zlodziei, Ksiegowy - oba z Affleckiem. Law Abiding Citizen Fracture Wierny ogrodnik Running Scared Mr Brooks Taking Lives Edge of Tomorrow Infiltracja Blow Dziewczyna z tatuazem
hehe jak tak sprawdziłem to okazuje się że jednak większość widziałem ale Fracture i Mr Brooks akurat nie i sprawdzę to bo chyba mi się spodobają No i muszę rodzimy 'Jestem Mordercą' sprawdzić bo to bankowo przypadnie mi do gustu , a podobno na necie gdzieś lata.
Ja mam dość zróżnicowany gust bo jednej strony lubię ciężkie polskie dramaty i thrillery (filmy Smarzowskiego, Dług,Lincz,Chrzest), dlatego wiem że 'Jestem Mordercą' mi przypasuje. Z zagranicy klimatyczne/mroczne: Wyspa Tajemnic, Mechanik (ten z Balem), Zrodzony w Ogniu, Labirynt. A i filmami Tarantino czy czymś takim jak John Wick, czyli ręka, noga mózg na ścianie nie pogardzę.
Z kolei filmy typu 'Transporter', 'Protektor' czy 'Olimp/Londyn w Ogniu' omijam szerokim łukiem, drażnią mnie.
Nowy Początek - Niezły film. Kilka pomysłów powielonych ze starszych produkcji, ale jest też sporo świeżości w kwestii podejścia do tematyki kontaktów z obcymi. Nie ma wybuchów, mnóstwa efektów specjanych ani setki trupów. Jest za to bardzo klimatycznie, emocjonalnie i intrygująco. Jest też niestety kilka dziur logicznych, które mnie osobiście trochę przeszkadzały. Koniec końców - warto obejrzec
Bardzo zacny, mozna było z niego zrobić majstersztyk sf, te dziury trochę popsuły, ale warto!
Z ostatnio oglądanych: Jestem mordercą 9/10 Dobrze się kłamie w miłym towarzystwie 8/10 Nadzy wśród wilków 8/10 Kłamstwo 7/10 Sługi boże 6/10
Z moich ostatnio oglądanych: La la land 10,5/10 Paterson 9/10 Dobrze się kłamie... 8,5/10 Egzamin 8/10 Zwierzęta nocy 7/10 Reszta albo nie ostatnio, albo rok produkcji poniżej lub dużo poniżej 2015 (a dla niektórych na forum to dyskwalifikacja filmu )
Z ostatnio oglądanych: Jestem mordercą 9/10 Dobrze się kłamie w miłym towarzystwie 8/10 Nadzy wśród wilków 8/10 Kłamstwo 7/10 Sługi boże 6/10
Z moich ostatnio oglądanych: La la land 10,5/10 Paterson 9/10 Dobrze się kłamie... 8,5/10 Egzamin 8/10 Zwierzęta nocy 7/10 Reszta albo nie ostatnio, albo rok produkcji poniżej lub dużo poniżej 2015 (a dla niektórych na forum to dyskwalifikacja filmu )
Tylko Zwierzęta Nocy z tego widziałem. Nie za bardzo mi się film podobał.
Taboo - świeża 8-odcinkowa produkcja HBO, mroczny i brudny XIX-wieczny Londyn i przede wszystkim Tom Hardy, który zamierza budować imperium handlowe zachęcają do obejrzenia.
Teoś, kurwa....tęsknota Ludzi Morza ??? najpierw..po prostu przyjaźń.. teraz...jutro będziemy szczęśliwi... beks Ci podrzuca te tytuły ??? dajno coś fajnego...dla facetów, coś w stylu - stary człowiek i...może
ja mogę Co polecić coś mocnego, jak nie lubisz amerykańskiego, łzawego gówna
1) "Zderzenie" - francusko-egipski film, o kilkunastu osobach (Egipcjaninach z dwóch stron barykady i dwóch zagranicznych reporterach) uwięzionych przez służby bezpieczeństwa w jednym busie ;p Klaustrofobiczne kino, ale bardzo fajnie się to ogląda.
2) "Divines" - kino francuskie, o dwóch nieprzystosowanych społecznie nastolatkach (Cyganka i Murzynka), fajne i mocne kino społeczne ;p
3) "Jesteśmy młodzi i jesteśmy silni" - kino niemiecki, mocny obraz rzeczywistości po zjednoczeniu NRD i RFN. Rok 1992, Rostock, ogromne protesty społeczne przeciw imigrantom (Cyganom i Wietnamczykom głównie). Możecie się obejrzeć w lustrze, dzikusy ;p
A z seriali to naprawdę warto zobaczyć dwa sezony "Gomorry" (najlepiej w HD ze względu na rewelacyjne zdjęcia; do tego bardzo dobra muzyka, wciągający scenariusz, neorealizm). Z historycznych zdecydowanie na pierwszym miejscu "Taboo", mroczne, okrutne, surrealistyczne, po prostu świetne.
Burbon coś specjalnie dla Ciebie http://www.filmweb.pl/film/Megaszczęki+kontra+megamacki-2009-499399 http://www.filmweb.pl/film/Megaszczęki+kontra+megamacki-2009-499399
niemiecka komedia, dużo śmiesznych tekstów. Kto potrafi niemiecki niech obejrzy bez polskich napisów/tłumacza. Fajny film na relaks i trochę śmiechu. Druga część już nie taka fajna.
Lament Witam nocną porą. Piszę świeżo po seansie. Zostałem sam w domu, więc było klimatycznie. Mieszanka thrillera, kryminału i kina grozy. Streszczać nie będę, bo to każdy sobie wygoogluje w pięć sekund. To po cholerę Wam dupę zawracam? Ano dlatego, że chyba po raz pierwszy w życiu bezpośrednio po filmie zacząłem szukać dodatkowych informacji, interpretacji bo końcówka wrzuca na ryja minę z gatunku: ,,o co tu chodzi jakby'' Początek taki sobie, dziwni bohaterowie, ale im dalej tym lepiej. Warto panowie. Obejrzyjcie, napiszcie co sądzicie, wszakże na forum mamy specjalistów od analiz/analek Idę spać, dobrej nocki
Lament Witam nocną porą. Piszę świeżo po seansie. Zostałem sam w domu, więc było klimatycznie. Mieszanka thrillera, kryminału i kina grozy. Streszczać nie będę, bo to każdy sobie wygoogluje w pięć sekund. To po cholerę Wam dupę zawracam? Ano dlatego, że chyba po raz pierwszy w życiu bezpośrednio po filmie zacząłem szukać dodatkowych informacji, interpretacji bo końcówka wrzuca na ryja minę z gatunku: ,,o co tu chodzi jakby'' Początek taki sobie, dziwni bohaterowie, ale im dalej tym lepiej. Warto panowie. Obejrzyjcie, napiszcie co sądzicie, wszakże na forum mamy specjalistów od analiz/analek Idę spać, dobrej nocki
ja dzis po w nocy ogladalem... 6/10 czasami to komedia byla. Ale polecam, ciekawy film, no i z korei.
Free State of Jones - Rebeliant The Infiltrator - Boss Jadotville Hands of Stone - Kamienne pięści Hacksaw Ridge - Przełęcz ocalonych Anthropoid Sully The Accountant - Księgowy Allied - Sprzymierzeni Hell or High Water - Aż do piekła Our Kind of Traitor - Zdrajca w naszym typie The Ivory Game The Light Between Oceans - Światło między oceanami Perfetti sconosciuti - Dobrze się kłamie w miłym towarzystwie Why Him? - Dlaczego on?
jeśli chodzi o lubianego przeze mnie Brendana Gleesona, który zagrał w w/w filmie, polecam także z jego udziałem: świetną komedyjkę The Grand Seduction - Wielkie uwodzenie oraz bardzo dobry dramat Calvary
Collateral Beauty - Ukryte piękno Der kommer en dag - Nadejdzie dzień * Brimstone Miss Sloane - Sama przeciw wszystkim A United Kingdom Cardboard Boxer - Papierowy bokser A Monster Calls - Siedem minut po północy
JEST! JEST! Jest klimacik Podobno to już 25 lat minęło i wraca jeden z moich ulubionych seriali. Cóż ja mogę napisać... Prawie 2 godziny podróży w czasie. Tak samo niepokojący, magiczny i specyficzny jak poprzednik. Piosenka z finału pierwszego odcinka myślę że stoi w tej samej lidze co muzyka z oryginału. Miło znów zobaczyć tyle znajomych twarzy. Co prawda mnie osobiście trochę męczą te odjazdy w Czarnej Chacie/Innym wymiarze, no ale to już taki urok tego serialu. Ot tak podzieliłem się paroma luźnymi myślami. Zapraszam do dyskusji.
z braku czasu obejrzałem pierwszy odcinek tylko, za mało dla mnie trochę Twin Peaksu w Twin Peaksie i boję się że Lynch odleciał na dobre, widzę że już są 4, mam nadzieję że pójdzie w dobrą stronę
Matthew McConaughey w najlepszym(mistrzowskim) wydaniu - film mimo wszystko chyba odrobinkę za długi ale dobrze poprowadzony, z ciekawymi zwrotami akcji i generalnie wart obejrzenia choćby ze względu na rolę wspomnianego McConaughey czy świetnie oddany klimat lat 80
Witam Dziś króciutko, jakoś nie mam weny na barwne opisy Spotlight - dobry film obsypany wieloma nagrodami poruszający temat molestowania dzieci przez księży w Bostonie.
Gwiezdne Wojny: Przebudzenie mocy - <małe spoilery będą> Połówkę obejrzałem parę miesięcy temu, resztę skończyłem wczoraj. Ja nie wiem... Nigdy nie należałem do wyznawców sagi, wolałem klimaty a'la Władca Pierścieni, może to dlatego... Dla mnie masakrycznie toto słabe, zero zajawki. Siedziałem i zwyczajnie się śmiałem jakie to głupie Czarny leci niszczyć działo międzygalaktyczne/planetarne a na miejscu przyznaje się, że w sumie to kłamał, ale coś się wymyśli. Ja rozumiem, że multum filmów działa na tej zasadzie, ale są takie gdzie (SIe)ma(SZKO ;)) się to zwyczajnie w dupie, bo tak dobrze się ogląda. Albo: Rey postanawia uciec. Wpierw goni przez las w jedną stronę. Widzi nadlatującego wroga, wraca. Później spierdziela przed Kylem ponownie w tą samą stronę. Wracają. Czarny biegiem goni samolot z Rey na pokładzie, pokrzykuje rozpaczliwe. Biegiem wraca do Hana Salo. No kabaret. Spotkanie Hana z Leią - zero magii. Itd, itd. Aha, poprzednie części podobały mi się dużo bardziej. Hmmm, a może to temu że oglądałem je będąc małym szczawiem/wyrostkiem... Opinia mocna subiektyna, mocno kontrastująca z bądź co bądź dobrymi recenzjami filmu. Mamy tu Star Wars'o maniaków ?:)
Matthew McConaughey w najlepszym(mistrzowskim) wydaniu - film mimo wszystko chyba odrobinkę za długi ale dobrze poprowadzony, z ciekawymi zwrotami akcji i generalnie wart obejrzenia choćby ze względu na rolę wspomnianego McConaughey czy świetnie oddany klimat lat 80
Matthew McConaughey w najlepszym(mistrzowskim) wydaniu - film mimo wszystko chyba odrobinkę za długi ale dobrze poprowadzony, z ciekawymi zwrotami akcji i generalnie wart obejrzenia choćby ze względu na rolę wspomnianego McConaughey czy świetnie oddany klimat lat 80
ogólnie warto poświęcić te 2 h wolnego czasu
Dobry 7/10
do tego w dość luźny sposób ale jednak inspirowany prawdziwymi wydarzeniami
Kobiecy świat. Omijać szerokim łukiem. Nie wiem o czym był ten film. Dla mnie tragedia. Porwany. Halle Berry w roli głównej. Też bardzo słaby według mnie.
Kobiecy świat. Omijać szerokim łukiem. Nie wiem o czym był ten film. Dla mnie tragedia. Porwany. Halle Berry w roli głównej. Też bardzo słaby według mnie.
W tym filmie absurd goni absurd. Motyw przewodni to brak jakiejkolwiek logiki. Szkoda bo był potencjał na porządny thriller.
Captain Fantastic - tytuł idiotyczny rodem z marvelowskich komiksów w żaden sposób nie oddaje tego o czym jest ten film. Jeśli kommuś spodobał się podawany wyżej "Jutro będziemy szczęśliwi" to ten również przypadnie mu do gustu. Mocne 8,5/10
Captain Fantastic - tytuł idiotyczny rodem z marvelowskich komiksów w żaden sposób nie oddaje tego o czym jest ten film. Jeśli kommuś spodobał się podawany wyżej "Jutro będziemy szczęśliwi" to ten również przypadnie mu do gustu. Mocne 8,5/10
No Homik nie pozostaje nic innego jak podpisać się pod notą za ten film. Powiem tak. Widziałem go wcześniej do ściągnięcia, ale że względu na tytuł nawet nie zerknąłem co to jest. Film godny polecenia.
..Oto najlepszy horror ostatnich lat. Kto by pomyślał, że powstanie taki film tego gatunku, który na zachodzie na 231 recenzji zdobędzie… tylko jedną negatywną?! I nie ma w tym przypadku! Wyjątkowe, zrywające ze schematami, mądre i nie straszące tanimi chwytami. Trzyma w napięciu, wciąga i pokazuje ,że w tym gatunku można stworzyć unikalną rozrywkę na wysokim poziomie. Coś, czego jeszcze nie było opowiedziane w mistrzowski sposób.. https://naekranie.pl/artykuly/najlepsze-filmy-2017-roku-lista-aktualizowana/4
Zachęcające, prawda? Ale czy tak jest w rzeczywistości? Moim skromnym zdaniem nie. Po seansie byłem bardzo rozczarowany. W napięciu trzyma minimalnie, do bólu przewidywalne i zwyczajnie przeciętne. Dostałem zjebe od żony że taki kiepski film wybrałem (aczkolwiek muszę przyznać, że wysiedziała do końca, ale chyba jedynie by sprawdzić, czy dobrze wszystko przewidziała)
Teraz weźmy pod uwagę taki np. ,,Split'', również thriller. Mamy wybitnego Jamesa McAvoya, świetną muzyke i dużo mroku. Mnie nie trzeba więcej, jest bardzo dobrze, kupuję ten pomysł.
Kurwens, znowu Władca Pierścieni na TVN'ie Sorry, nie mogłem się powstrzymać Będąc małym gnojem zachwycałem się TVN'em że takie fajne filmy dają. Tera ta stacja to: Władca Pierścieni, Harry Potter, Shrek, Transformers i tak do zajebania. No, trochę mnie ulżyło Tak, wiem, nikt nie każe mnie ich oglądać
Tak BTW to ściągnąłem wczoraj Until Dawn na PS4 z Plusa. Ponoć fajnowate, ktoś ogrywał? Mam skojarzenie z takimi głupowatymi filmami, gdzie to bohaterowie w obliczu zagrożenia (maniakalni mordercy, potwory itp) zamiast trzymać się razem, to zawsze się rozdzielają. W przypadku gry jednak to my kreujemy rzeczywistość
Piraci z Karaibow 5 - lepiej niz poprzedni ale i tak szalu nie ma 6/10
Bodyguard Zawodowiec - troche taki pastiz sensacji, mnie przypadl do gustu. Lekko, zabawnie, dobra obsada, sporo akcji. 7.5/10
Straznicy Galaktyki 2 - rozczarowanie jak dla mnie. Po swietnej pierwszej czesci spodziewalem sie rozrywki na dobrym poziomie a tu klops i zawod pod prawie kazdym wzgledem. Z nudow mozna obejrzec 6/10.
Krol Artur - slabizna. Omijac szerokim lukiem. Wielki budzet, sporo wodotryskow, drewniane aktorstwo, slaba fabula. 4/10
Obdarowani - Pozycja obowiazkowa do obejrzenia. 8.5/10
Witam, witam i o zdrowie pytam Oglądacie Mindhunter'a na netflix'ie ? Łyknąłem wczoraj wieczorem 3 odcinki i hmmm.... niby jest ok, ale czegoś mnie brakuje. Więcej zwyroli, chorych akcji i FBI w akcji. Zdaje się Fincher reżyserował więc powinno być ok.
Witam, witam i o zdrowie pytam Oglądacie Mindhunter'a na netflix'ie ? Łyknąłem wczoraj wieczorem 3 odcinki i hmmm.... niby jest ok, ale czegoś mnie brakuje. Więcej zwyroli, chorych akcji i FBI w akcji. Zdaje się Fincher reżyserował więc powinno być ok.
I jak dalej ten Mindhunter bo 2 pierwsze odcinki to nie zachecaja by dotrwac do 9,10
Obejrzałem już 8 i kuna szału nie ma niestety. Do ostatecznego werdyktu zaczekam jak już całość obejrzę. Czekałem na ten serial z wywieszonym jęzorem no i niestety bardziej jestem rozczarowany niż zadowolony.
Mindhunter,nie wiem skąd te złe oceny u Was. Dla mnie całkiem zgrabny projekt. @rafał,a te krokodyle,to chyba z australijskiego serialu?Powrot Do Edenu,zwał się.
Zmeczyłem jakos do konca Mindhunter liczac na to ze sie rozkreci. Nie rozkrecil sie i nie polecam . Jak na te zapowiedzi wczesniejsze to mega słaby serial
Ok, również skończyłem Mindhunter'a i oto mój werdykt.... Tak, wiem, nikogo to nie obchodzi ale i tak napiszę, hehe
Nie zgodzę się z Rafałem, że jest mega słabo. Jest przeciętnie, w porywach dobrze. Takie 6/10, średniak. Co się mnie podobało: - przesłuchania - pomaganie lokalnej policji w rozwiązywaniu zagadek - niekiedy bardzo ładne zdjęcia - chyba to zestawienie stary, doświadczony agent i młody bardziej narwany - aktorstwo na plus Co się nie podobało - za mało przesłuchań - za mało pomagania lokalnej policji Zamiast tego dostaliśmy bardziej osobiste wątki poszczególnych bohaterów by ich lepiej poznać. To niby też potrzebne, ale mnie osobiście nudziło. Gdyby nam pokazali więcej psycholi, wykręconych zagadek, czymś nas zajęli byłoby dużo lepiej. Końcówka sugeruje kolejny sezon. Nie wiem czy jakieś decyzje już zapadły na ten temat, ale mam nadzieję że powstanie. Kurwens, tak patrzę na filmy jakie nakręcił Fincher i normalnie nie wierzę, że teraz wyszło tak przeciętnie, jedynie poprawnie. http://www.filmweb.pl/person/David.Fincher
Kilka wybranych, ostatnio obejrzanych: 50 wiosen Aurory (2017) 8/10 The Square (2017) 7.5/10 Jestem Rosa (2017) 7/10 Pomiędzy nami góry (2017) 6/10 Piła: Dziedzictwo (2017) 6/10 To tylko koniec świata (2016) 6/10 Ach śpij kochanie (2017) 5.5-6/10
Biała jak mleko, czerwona jak krew (2013) 6.5/10 Kobiety na skraju załamania nerwowego (1988) 8/10
krótkometrażowe: The Answers (2015) 8.5/10 Der Fuehrer's Face (1942) 7.5/10 Niespodzianka (2014) 7/10 Niedźwiedzia opowieść 7/10
Akcja ma się rozgrywać przed wydarzeniami z Drużyny pierścienia. Ciekaw jestem, czy będzie to opowieść o świetlnym władcy jak np. z nowych gier z tego uniwersum, czy coś zupełnie innego.
Z seriali - drugi sezon Watahy rzeczywiście miażdży, stąd 9.5/10. Natomiast Netflix wygrywa internety doskonałym Punisherem. Jon Bernthal, absolutne 10/10. Z filmów - Liga Sprawiedliwości - 8/10, naprawdę warto. Nie jest tak śmiesznie jak w Avengersach (na szczęście), ale pod względem widowiska i takiego "kształtowania się drużyny", to bije IronMańka i s-kę.
Najlepszy (2017) 8/10 bardzo dobrze zagrany film. Nie przepadam za Gierszałem, ale tutaj przeszedł samego siebie, rola życia. Do tego fenomenalni (jak zawsze) Gajos i Jakubik. Jeden minus, ale pewnie się czepiam...dla mnie fatalna muzyka, jakby skorzystali z jakichś darmowych rockowych wstawek.
Barry Seal 7,5/10 - kolejna historia amerykanca co przerzucal koks dla Pablo Escobara. W roli glownej Tomek Kruz.
Od strony technicznej film wypadl duzo gorej niz historia Junga ukazana w Blow. Choc samo zycie i perypetie Seala duzo ciekawsze bo i duzo polityki tam sie wkradlo to scenarzysci i rezyser nie ogarneli za dobrze tematu.
Cicha noc 9.5/10! Bardzo prawdziwy obraz, z niesamowitym aktorstwem całej ekipy i świetnymi tekstami. Takie trochę skrzyżowanie Smarzowskiego (tylko w lżejszej formie, bez przekoloryzowania) z Sieranevadą (taki Rumuński i też genialny film). Warto!
Dzień dobry, cześć i czołem Nikt nie pisze o ,,Godless'' Netflixowa produkcja w klimatach westernu. ,,Okrutny zbrodniarz terroryzuje Dziki Zachód w poszukiwaniu byłego członka swojej bandy, który zaczął nowe życie w spokojnym miasteczku zamieszkanym przez same kobiety'' - taki opis widnieje na filmwebie. Widnieją również opinie wyrażające szczery zachwyt. Przyznam, że ogląda się bardzo przyjemnie. Póki co jestem przy 5 odcinku więc całości nie ocenię (ponoć końcówka jest rozczarowująca), ale.... Dobra muza, dobre aktorstwo, niesamowicie plastyczne ujęcia przedstawiające piękno Dzikiego Zachodu. To czego chcieć więcej? Polecam
La casa de papel - hiszpański serial o grupie przestępców, która przeprowadza skok życia
zachęcony świetnymi opiniami odpaliłem 2 odcinki, fajnie się ogląda, dzieje się dużo trochę to przypomina Prison Break z pierwszego sezonu, ponoć dalej jeszcze lepiej, ale pewnie w weekend dopiero się o tym przekonam
Oglądałeś w niemieckiej wersji językowej z polskimi napisami?
Polecam 'The 100' jeśli ktoś lubi taki post-apokaliptyczny scifi. Pierwszy sezon tani i średni, ale kolejne już trzymają poziom i najnowszy sezon 4 jest także dostępny na Netflixie.
Z innych seriali to 'Ostatni Okręt' jest warty polecenia choć przegapiłem najnowszy sezon na kanale TNT i coś powtórek nie widać... (to samo z nowym Twin Peaks czy Westworld, nie mogę trafić powtórki na naszych kanałach aby to w końcu nagrać).
Drugi sezon do znalezienia w necie z angielskimi napisami - obejrzałem pierwszy odcinek, napisy chyba nie są perfekcyjnie ale da się obejrzeć przy jako takiej znajomości języka angielskiego.
Netflix,-Rodzina Plus,arcydzieło to nie jest,ale można obejrzeć. Chociażby po to aby zobaczyć jak inne społeczenstwo od Nas żyje w Szwecji. Serial w zasadzie komediowy.W Szwecji podobno zrobił furorę
Oglądałeś w niemieckiej wersji językowej z polskimi napisami?
Polecam 'The 100' jeśli ktoś lubi taki post-apokaliptyczny scifi. Pierwszy sezon tani i średni, ale kolejne już trzymają poziom i najnowszy sezon 4 jest także dostępny na Netflixie.
Z innych seriali to 'Ostatni Okręt' jest warty polecenia choć przegapiłem najnowszy sezon na kanale TNT i coś powtórek nie widać... (to samo z nowym Twin Peaks czy Westworld, nie mogę trafić powtórki na naszych kanałach aby to w końcu nagrać).
wziąłem się za the 100-trochę naiwne,ale w sumie niezle sie ogląda(jakiś rok temu nie było siły ,która by mnie skłoniła do oglądania sci-fi)
wziąłem się za the 100-trochę naiwne,ale w sumie niezle sie ogląda(jakiś rok temu nie było siły ,która by mnie skłoniła do oglądania sci-fi)
Musisz tylko przejść przez pierwszy sezon, który jest raczej średni i zrobiony na niskim budżecie. Później jest już znaczna poprawa.
Jeśli wolisz bardziej filozoficzny sci-fi to polecam "3%", najlepiej w originalnej wersji (brazylijska produkcja - portugalski) bez angielskiego dubbingu. To taki Maze Runner tyle że dla bardziej dojrzałego widza.
Trzy billboardy za Ebbing Missouri- polecam, sztos takie 9/10. Z produkcji Netflixa: Altered Carbon 8/10 bardzo mi się podobał motyw przenoszenia świadomości. Teraz na tapecie- The Crown.
ja ostatnio oglądałem netflixowy belgijski serial Tabula Rasa - całkiem fajny, mroczny klimat, trzymająca w napięciu fabuła może trochę zakończenie zbyt przekombinowane ale warto zobaczyć
Ostre przedmioty dobrze rokuje Amy Adams + fajna muza
Świetny serial, genialna rola Patricii Clarkson, ale Amy Adams też dała radę no i być może drogę do wielkiej kariery otworzyła sobie Eliza Scanlen. To co ta dziewczyna zagrała w tym serialu czapki z głów.
Castle Rock - pozycja obowiązkowa dla fanów Stephena Kinga, serial hołd twórczości mistrza grozy, jeżeli ktoś za Kingiem nie przepada myślę że też warto jeżeli lubi mroczne klimaty, super rola Sissy Spacek, a odcinek The Queen świetny głównie dzięki jej kreacji
Creed2- sztos. Imho lepszy od pierwszej części. Krótka rozmowa Rocky'ego z Ivanem sprawia, że trashtalk McGregora brzmi jak kłótnia o grabki i łopatkę w piaskownicy. 8.5/10.
HBO zdecydowało się na kontynuację serialu "Wataha". Serialowa opowieść o Straży Granicznej w Bieszczadach będzie kolejną lokalną produkcją HBO Polska. Trzeci sezon produkcji ma pojawić się jesienią 2019 roku.
Jako że temat i tak jest podupadły to zrobię sobie prywatne filmowe podsumowanie 2018 roku Zestawienie uwzględnia filmy, które miały Polską premierę w 2018 roku. (samo ułożenie w danych blokach przypadkowe)
9/10: Trzy billboardy za Ebbing, Missouri (2017) Winni (2018) Climax (2018) Do zobaczenia w zaświatach (2017) W czterech ścianach życia (2017) Cudowny chłopak (2017) Party (2017) Dusza i ciało (2017)
8/10 Pierwszy człowiek (2018) Jestem najlepsza. Ja, Tonya (2017) Niezwykła podróż fakira, który utknął w szafie (2018) W ułamku sekundy (2017) Niemiłość (2017) Słodki kraj (2017) Czwarta władza (2017) Wieża. Jasny dzień (2017) Piękna i bestie (2017) Atak paniki (2017) Gra o wszystko (2017) Tully (2018) Ajka (2018) Najpiękniejsze fajerwerki ever (2017) Uczciwy człowiek (2017) Dziewczyna we mgle (2017) Disaster Artist (2017) Dziennik maszynisty (2016) Boski porządek (2017) The Place (2017)
7/10 Czarne bractwo. BlacKkKlansman (2018) Boso po ściernisku (2017) Zimna wojna (2018) Letnia szkoła życia (2017) Lato (2018) Lady Bird (2017) Nić widmo (2017) Kształt wody (2017) Blask (2017) Plan B (2018) Czas mroku (2017) Wszystkie pieniądze świata (2017) Nazywam się Julita (2016) Happy End (2017) Prawdziwa historia (2017) Podatek od miłości (2018) Lato 1993 (2017) 60 kilo niczego (2017) Baraż (2016)
6/10 Utoya, 22 lipca (2018) Donbas (2018) Tamte dni, tamte noce (2017) Tajemnice Silver Lake (2018) Twarz (2017) Kamerdyner (2018) Czerwona jaskółka (2018) Pomiędzy słowami (2017) Thelma (2017)
5/10 53 wojny (2017) Dywizjon 303. Historia prawdziwa (2018)
4/10 Kobieta sukcesu (2018)
3/10 Krępujące zdjęcia z rodzinnego albumu czyli zniszczona wątroba i złamane serce (2018) Narzeczony na niby (2018)
1/10 Plagi Breslau (2018)
Ktoś coś widział i ma może całkiem inne zdanie...albo inaczej... chce może pokazać jak to Akhu się nie zna, to można śmiało pisać
Za wysoko. Jedyny plus tego filmu to goła Jennifer Lawrance.
Dobra lista, kilku filmow z topu nie widzialem wiec bedzie trzeba nadrobic.
Globy w nocy byly. Tak chujowej gali to ja nigdy nie widzialem. Pod wzgledem prowadzenia dramat. A kilka wyborow jury wola o pomste do nieba. Gdzies dzis przeczytalem dobry komentarz z ktorym ciezko sie nie zgodzic patrzac jakich wyborow dokonano na Globach, ze przez ostatnielata i wszystkie skandale w Hollywood z bialymi Oscarami, molestowaniami, nierownosciami w placach spowodowaly iz jury nie chcac podpasc opinii publicznej wybiera nie to co najlepsze tylko tak aby skandalu to nie wywolalo. Musza zadowolic wszystkie grupy... czarnych, kobiety, pedalw, azjatow... Oby tylko Oscary nie chcialy przebic wyczynu dzisiejszych Globow bo wyjdzie zenada do szescianu.
Dzis obejrzalem:
A star is born - remake remake`u... typowo zrobiony pod Oscary. Forsowanie samego filmu jak i obu rol pierwszoplanowych Coopera i Gagi wywoluje u mnie odruch wymiotny.
The Punisher season 2 - max 6.5/10. Był po prostu nudny i przegadany... Glass 8/10- bardzo satysfakcjonujące zakończenie jak i świetny McAvoy. Underdog 6/10- można w wolnym czasie. Szkoda, że od mniej więcej połowy filmu robi się z niego teledysk...
The Punisher season 2 - max 6.5/10. Był po prostu nudny i przegadany... Glass 8/10- bardzo satysfakcjonujące zakończenie jak i świetny McAvoy. Underdog 6/10- można w wolnym czasie. Szkoda, że od mniej więcej połowy filmu robi się z niego teledysk...
Dobry dzień. Długo nic nie pisałem w temacie, teraz sobie troszkę pofolguję. Szanowni kinomaniacy oglądają nowy sezon True Detectiva?? Póki co 2 odcinki wciągnięte i jest w porządku. Mam nadzieję jedynie, że dużo bardziej się rozkręci. Pierwszy sezon to było pewnego rodzaju objawienie.
Obejrzałem trochę propozycji Netflixa: 1922 - przewodni motyw zbrodni i kary. Sprawiedliwość wymierzają...szczury. Poprawny, bez fajerwerków, ale można rzucić jednym okiem.
Apostle - tajemnicza sekta zamieszkuje wyspę. Mężczyzna przybywa na nią celem odnalezienia siostry. Był potencjał, wyszło przeciętnie, ale tak jak wyżej można rzucić okiem choćby na podglądzie.
The Ballad of Buster Scruggs - na ten film składa się kilka nie powiązanych ze sobą historyjek osadzonych w świecie Dzikiego Zachodu. Wyreżyserowali bracia Coenowie, co samo w sobie jest rekomendacją. Film do kontemplacji przy filiżance czegoś dobrego. Tu nie wolno się śpieszyć, tylko chłonąć wykreowane historie. Raz jest śmiesznie, raz smutno (albo bardzo smutno...). Film specyficzny, ale serdecznie polecam.
The night comes for us - przyjemna mordoklepka polana azjatyckim sosem. Żołnierz Yakuzy postanawia odejść z organizacji, co nie podoba się jego przełożonym. Historyjka usprawiedliwiająca tłuczenie się po mordach. Warto zarzucić na odstresowanie.
Train to Busan- zombie, zombie, zombie. Jadą sobie pociągiem razem z grupką ocalałych ludzi i usiłują ich zjeść! Takie to z nich niecnoty. Zwyczajnie dobry film,trzymający w napięciu. Myślę że spokojnie lepszy od takiego Resident Evil.
Już nie Netflix Blade Runner 2049 - kontynuacja kultowego Blade Runnera z Ryanem Goslingiem w roli głównej. Film przypadł mi do gustu. Scenografie, zdjęcia, muzyka - wszystko się mnie zgadza. Dla porównania odpaliłem sobie starego Łowcę Androidów i po seansie w głowie wykiełkowała myśl, że spoko, ale ten nowy jest jakiś taki przyjemniejszy w odbiorze.
The Meg - Jason Statham łapie wielkiego rekina, tak w skrócie pisząc. Hmmm, czego ja oczekiwałem... Nie miałem nadziei na coś dorównującego Szczękom, ale na przyjemną odmóżdżającą rozrywkę. Wielkie rozczarowanie, oglądałem przewijając do przodu.
Teraz największe ciśnienie mam na ,,Glass''. Split niesamowicie się mnie podobał, McAvoy przeszedł sam siebie. Mam nadzieję, że tu również daje radę.
Zakonnica Wiedziałem, że jest słabo, ale nie sądziłem że aż tak... Wielka szkoda, bo miejscówa (rumuński klasztor) jak i tematyka były naprawdę w porządku. Film, zwłaszcza pod koniec zamiast straszyć to wręcz śmieszył - piję do tytułowej zakonnicy. Nic więcej nie przekonuje - ani gra aktorska, ani muzyka. Omijać szerokim łukiem
Zakonnica Wiedziałem, że jest słabo, ale nie sądziłem że aż tak... Wielka szkoda, bo miejscówa (rumuński klasztor) jak i tematyka były naprawdę w porządku. Film, zwłaszcza pod koniec zamiast straszyć to wręcz śmieszył - piję do tytułowej zakonnicy. Nic więcej nie przekonuje - ani gra aktorska, ani muzyka. Omijać szerokim łukiem
Ta zakonnica i mnie śmieszyła. Ciężko to kurwa dziełem określić.
Witam serdecznie Naszła mnie ochota podzielić się spostrzeżeniami na temat obejrzanych przez mnie w ostatnim czasie filmów/seriali
Polar - jak spojrzeć na opinie to wszyscy po nim jeżdżą jak Polacy po Godlewskich Czy rzeczywiście jest tak zły? Jest Mads, jakiś grubas w roli szwarccharakteru (nawet zabawny i odrażający co poczytuje na plus)no i brygada agentów. Film dość brutalny, niekiedy i ładne cycki można zobaczyć, bywa śmiesznie.Dziwnowaty montaż, fabuła typowa bajeczka. Zaliczam do gatunku ,,do zobaczenia na podglądzie'', typowy średniak.
The Umbrella Academy - film o kolejnych superbohaterach. O dziwo całkiem przyjemny i świeży, z dobrą ścieżką dźwiękową. Fajne aktorstwo (Klaus się wyróżnia i dzieciak), po drugiej stronie barykady Vanya z jednym wyrazem twarzy (smutnej fretki, jak to ktoś napisał na filmwebie) przez cały sezon serialu. Myślę, że warto popatrzeć, ma swój indywidualny styl.
Dark - o tak... leciwy już hicior ze stajni Netflixa. Pierwsze podejście miałem coś koło pół roku temu. Obejrzałem ze dwa odcinki, wiedziałem już będzie dobry ale nie brnąłem dalej. Hmm, może temu że nigdy specjalnie nie przepadałem za motywem podróży w czasie.W każdym bądź razie jakiś czas temu wróciłem i skończyłem z czego żem wielce rad. Już dawno nie miałem ciar w trakcie oglądania. Kupuję tą historię, to aktorstwo, sposób w jaki wytłumaczono podróże w czasie.Całości dopełnia świetna ścieżka muzyczna. Niektóre kawałki ciągle siedzą mi głowie i coś mi mówi że na długo tam zostaną.
"The Enemy Within" -całkiem dobry pomysł. Ponadto dla miłośników kina typu "Mad Max" znakomity serial " the Badlands " Ponownie polecam -"Gotham","Projekt Blue Book""Billions"
Ciekawa produkcja dostępna na Netflixie, coś z gatunku thrillera politycznego/szpiegowskiego ukazujący pracę Amerykanów i Australijczyków w jednej ze stacji nasłuchowych tworzących globalny system inwigilacji (Echelon).
Dobrze zrobiony, tematyka na czasie, pokazane jest też prywatne życie tych osób.
Na szczęście serial jest przemyślany i realistyczny, co nie zawsze się udaje w tym gatunku bo zwykle tego typu produkcje sprowadzają się do spektakularnych wyścigów samochodowych, długich strzelanin w których główny bohater niczym Rambo omija tysiące lecących w niego kul, itd. A tu niczym świeży powiew coś co wchłania widza dojrzałego a nie stara się imponować głównie nastolatkom.
Nie oglądałem, ale ponoć dobry serial a piszę o nim ponieważ jutro jest okazja nagrać cały pierwszy sezon na HBO3. Start "maratonu" o 20:00, 8 odcinków z rzędu.
Dzień później natomiast premiera pierwszego odcinka drugiego sezonu.
Krotkie streszczenie gry o tron. Idealny opis po tym co debile zrobili w 8 sezonie.
So Jon Snow was a Targaryen... for no fucking reason. Brann became the 3 eyed raven... For no fucking reason. Danny did amazing things for 8 seasons... For no fucking reason. Prince who was promised... No fucking reason. Everyone you wanted to team up for 8 seasons teams up... For no fucking reason. Everyone you wanted to die died.. For no fucking reason. Fucking Brandon Stark thr character no one gives a shit about for 8 season, is king.. why? For no fucking reason thats why. Ive watched Game of Thrones since 2011... For no fucking reason"
Krotkie streszczenie gry o tron. Idealny opis po tym co debile zrobili w 8 sezonie.
So Jon Snow was a Targaryen... for no fucking reason. Brann became the 3 eyed raven... For no fucking reason. Danny did amazing things for 8 seasons... For no fucking reason. Prince who was promised... No fucking reason. Everyone you wanted to team up for 8 seasons teams up... For no fucking reason. Everyone you wanted to die died.. For no fucking reason. Fucking Brandon Stark thr character no one gives a shit about for 8 season, is king.. why? For no fucking reason thats why. Ive watched Game of Thrones since 2011... For no fucking reason"
Dobry opis. Ostatni odcinek troche mnie zaskoczył , innych zakonczen sie spodziewałem
Paragraf-22,mam nadzieję,że chociaż w częsci odda humor z genialnej powieści Hellera.
jednak się nie udało, wyszło moim zdaniem za poważnie, Milo trochę uratował serial, nabrałem jednak ochoty na przypomnienie sobie książki bo czytałem ją bardzo dawno
The Boys - serial o skorumpowanych superbohaterach na podstawie komiksu. Dla mnie- sztos. 9/10 a w jednej z głównych ról: Beau Starr, kto oglądał Banshee to wie o co chodzi.
Mmmm,, fajny fajny. Ale ja nie o tym. Pytałem już na quasi chat. Jakby ktoś miał jakiegoś sensownego linka do MIDSOMMAR to proszę o podzielenie się. Pozdrawiam
"13 Przykazan" belgijski serial Netflixa. Całkiem przyzwoita produkcja
13 Przykazan - Tak całkiem niezły, zakonczenie dosc zaskakujace
Przybysze HBO - ciekawy pomysł i dosc zabawny. Dopiero 2 odcinek obejrzałem,ale mam nadzieje,ze bedzie jeszcze lepiej THE I-LAND - dawno nie widziałem takiej kichy. Ktos pomyslal,ze wystarczy polaczyc 3-4 pomysły z seriali zeby wyszlo cos super 1/10 THE SPY - warto obejrzec Szkoła dla Elit 2 sezon - liczyłem ze bedzie lepszy Niewiarygodne - niezły kryminalny miniserial Lepsi niż My -z jednej strony lepszy niz mozna by sie spodziewac. Z drugiej strony gdyby zmiescili sie w 10 odcinkach to byłoby super
Glitch 3 sezon - jak dla mnie porażka i strata czasu Charite - całkiem interesujacy serial o dawnej medycynie Criminal Hiszpania i 3 inne panstwa - mozna obejrzec ,ale porywajace nie jest
Arrow 6 sezon. Jesli ktos przerwał ogladanie na wczesniejszych sezonach to nie ma po co wracac do tego . Dla tych co na bieżąco no coz moze leciec w tle gdy nie ma nic ciekawszego
The Capture(canal+ Obserwowani)-obejrzałem jednym podejściem. Dobrze się ogląda.Szkoda tylko zmarnowanego zakonczenia,ktore wybitnie pod cdn zrobione. 7/10
Irlandczyk jak dla mnie to totalny zawód a bardzo lubie filmy z tej kategorii. A kto wpadł na pomysł zeby to tyle trwało to juz w ogole nieporozumienie
Stary film z 2007 ZODIAK (jest na Netflix). Warto obejrzec moim zdaniem
Jak ktoś lubi Sci-Fi z domieszką thrillera myślę, że powinien być ukontentowany. Moment w którym załoga ogląda sobie bardzo specyficzny dziennik pokładowy...mniam!
Z seriali obecnie oglądam Mandalorian'a (nie mam świra na punkcie Star Wars, ale przyznam że ogląda się naprawę toto przyjemnie)i Watchmena (zakręcony jak świńskie jelita na mrozie, ale niech mu tam będzie, bo jestem zadowolony ;))
Chylka już jest cała jak ktoś czekał żeby w całości obejrzeć. Niezly serial chociaż mam wrażenie, ze ostatnio Nasi reżyserzy uparli się na kompletnie zaskakujące zakończenia.
Dla zwolenników symfoniczno postapo reniferogrindo blużnierczo pogańskiego scandi metalu ( bo przecież muza to nie tylko Zenek Martyniuk ) jedna z lepszych komedii jakie widziałam ostatnio ( ale bym się nie sugerowała oceną ) taka sama zryta jak ja
Do tego Green Book fajna opowiastka filozoficzna i to nawet na faktach ale żeby film roku jeszcze chyba długo holyłud będzie płaciło za czasy rasizmu i antysemityzmu
Kursk - technicznie bez zarzutu można obejrzeć ale fabuła widać ręce Kremla daleko sięgajo
Manchester by the Sea - nie rozumiem zachwytów mnie się nudziło z deczka
Wiedźmin- Tak. Trzy razy tak🙂. Magia i miecz mają się dobrze. Bardzo dobra adaptacja przygód Geralta. Obejrzałem jeden odcinek z dubbingiem i Cavill mówiący "kurwa" głosem Żebrowskiego to dobra rzecz.
Wiedzmin dla mnie tez bardzo Ok. Chociaz to mieszanie w czasie wydarzen dla mnie bylo troche irytujace (no ale teraz taka moda). Pierwszy odcinek chyba najsłabszy
No to i ja skrobnę parę słów. Książki przeczytałem jeszcze za czasów liceum, obecnie powoli kończę Wiedźmina 3 na PS4 i uwielbiam to uniwersum. Zapowiedź serialu potraktowałem jako całkowite spełnienie marzeń fana. Moje wrażenia: 1. Henry bardzo fajnie sprawdza się jako tytułowy Wiesiek. Fani szalenie obawiali się obsadzenia tejże roli, wielu widziało tu pasującego Madsa Mikkelsena. Wyszło naprawdę ok. 2. Choreografia walk - ach, chciało by się dużo więcej takich sieczek jak ta z Renfri. Tutaj duży niedosyt. 3. Jennefer - ok, kupuje ją, od zera do bohatera dzięki silnej woli 4. Walka ze strzygą - ładna scenografia 5. Fajne patenty z czarną magią (poświęcenie jednostek) 6. Emhyr - mam mocno mieszane uczucia co do niego, nie wiem czy się sprawdził 7. Wszyscy na to narzekają - pomieszanie z poplątaniem akcji, różne płaszczyzny czasowe.Zdecydowanie przekombinowali. 8. Za mały kurwa budżet - po odcinku finałowym spodziewałem się fajerwerków, a tu za grosz epickości. Wyprawa kilku drużyn w celu ubicia smoka - też kurwa bieda, miałem wrażenie jakbym zobaczył jakiegoś LARP'a z amatorami https://pl.wikipedia.org/wiki/Live_action_role-playing 9. Jaskier - spoko, tak można było go sobie wyobrażać 10. Królowa Calanthe - charakterna babeczka, chociaż po obejrzeniu całości mam wrażenie że z jednym wyrazem twarzy
rzadko kiedy zgadzam się z Akhu, ale co do Jokera to miał racje
Joker 2019 5/10
może ja liczyłem na więcej i lepszą fabułę. Filmowi jednak trzeba przyznać jego mroczność, psychodeliczność no i gra Phenixa świetna. Warto obejrzeć, lecz mieć na uwadze, że to żaden film o Batmanie jest.
Podobnie jak w tamtym roku, zrobię sobie prywatne filmowe podsumowanie 2019 roku Zestawienie uwzględnia filmy, które miały Polską premierę w 2019 roku (samo ułożenie w danych blokach przypadkowe)
10/10 Kafarnaum (2018)
9/10 Green Book (2018) Historia małżeńska (2019) Parasite (2019) Pavarotti (2019) Tylko nie mów nikomu (2019)
8/10 Boże Ciało (2019) Niewidoczne życie sióstr Gusmao (2019) Irlandczyk (2019) Faworyta (2018) Wysoka dziewczyna (2019) Dzięki Bogu (2019) Królowa Kier (2019) Przemytnik (2018) Milcząca rewolucja (2018) Słodki koniec dnia (2019) Złodziejaszki (2018) Wszyscy wiedzą (2018) Kapitan (2017) Sny wędrownych ptaków (2018)
7/10 Kult. Film (2019) Proceder (2019) Córka trenera (2018) Obywatel Jones (2019) I znowu zgrzeszyliśmy, dobry Boże! (2019) Pewnego razu... w Hollywood (2019) Opowieść o trzech siostrach (2018) Na zawsze razem (2018) Świadkowie Putina (2018) My! (2018) Vice (2018) Dom, który zbudował Jack (2018) Yomeddine. Podróż życia (2018) Arktyka (2018) Gdyby ulica Beale umiała mówić (2018) Kurier (2019) Złe wychowanie Cameron Post (2018) Ramen. Smak wspomnień (2018) Zabawa zabawa (2018)
Akhu fajne podsumowanie czaję się na Wszyscy wiedzą ze względu na reżysera, ale trochę to odwlekam ze względu na zasłyszane opinie że to już niewiele ma wspólnego z przeszłymi filmami Fahradiego, potwierdzasz ?
Akhu fajne podsumowanie czaję się na Wszyscy wiedzą ze względu na reżysera, ale trochę to odwlekam ze względu na zasłyszane opinie że to już niewiele ma wspólnego z przeszłymi filmami Fahradiego, potwierdzasz ?
Farhadi to dla mnie klasa sama w sobie, ale porównując jego filmy sam stwierdzę, że Wszyscy wiedzą jest słabszy od konkurencji. Tylko, że słabszy nie oznacza słaby. Dla mnie to też kawał dobrego kina. Bardem i Penelope już tu chyba nie trzeba większych rekomendacji. Ogólnie cała obsada aktorska daje radę (Lennie, Darin) i wg mnie warto obejrzeć.
...ale też rozumiem jeśli ludzie piszą, że historia słaba, tempo nienajszybsze i trudno się ogląda. Nie każdy jest przyzwyczajony do takich Irlandczyków, czy Szatańskich Tang, a i każdy inaczej odbiera/czuje kino
Podsumowując, dla mnie bardzo dobry film. A czy dla Ciebie będzie równie dobry...jest tylko jedno wyjście ...obejrzeć i się przekonać
Apache: The Life of Carlos Tevez / Apache: La vida de Carlos Tevez (2019-) Opis serialu Prawdziwa historia byłego piłkarza Manchesteru United – Carlosa Taveza. Gracz w formie serialu dramatycznego przybliża całe swoje życie, od dzieciństwa do swojego pierwszego meczu w wielkiej lidze.
dzieki Akhu, wezmę się prędzej czy później ale po prostu nie wiedziałem jak wysoko go umieścić na liście priorytetów Co wiesz o Elly? to zdecydowanie obowiązek dla Ciebie w takim razie, Perski nowy rok to półeczka niżej. Na Piękne miasto dopiero poluję
dzieki Akhu, wezmę się prędzej czy później ale po prostu nie wiedziałem jak wysoko go umieścić na liście priorytetów Co wiesz o Elly? to zdecydowanie obowiązek dla Ciebie w takim razie, Perski nowy rok to półeczka niżej. Na Piękne miasto dopiero poluję
zaciekawiłeś mnie tym Szatańskim tangiem, ale 7 godzin ? ile mu dałeś ?
8/10 ale...tutaj absolutnie Ci nie powiem, włącz i podziwiaj, bo 7,5h oglądania monotonii nudnej, brudnej, starej wioski o której świat zapomniał. Przeciągniętych ujęć na błoto, ulewy, jakieś bydło, to nie jest dla wszystkich.
Nie da się tego filmu połknąć na raz, zresztą jest on podzielony na 7 czy 8 części. Mimo to oglądanie tego to coś więcej niż włączenie Cosenza - Cremonese w Serie B.
Trzeba być konkretnie wkręconym w kino i po prostu gotowym na arcydzieło w "gatunku" slow cinema
A jeszcze z Irańskich (już chyba to tutaj mówiłem) to ja uwielbiam filmy Majida Majidiego. Urzekają mnie jego proste ale jakże piękne historie.
Wilcze echa 8/10 Rocktman 8/10 Sędzia i kat 6,5/10 Lighthouse 5/10 nie dla mnie film poryty strasznie Podły okrutny zły 8/10 Irlandczyk 6/10 za długi to główny powód Joker 7/10 Trzy kroki od siebie 7/10
Nie jestem osobą która oczekuje od filmu pięknych ujęć i krajobrazów. Wręcz przeciwnie, im bliżej odzwierciedlenia szarości codziennego życia tym dla mnie lepiej. Na tyle jestem zaintrygowany że zaatakuje w najbliższym czasie, podejdę do tego jak do miniserialu
Nie jestem osobą która oczekuje od filmu pięknych ujęć i krajobrazów. Wręcz przeciwnie, im bliżej odzwierciedlenia szarości codziennego życia tym dla mnie lepiej. Na tyle jestem zaintrygowany że zaatakuje w najbliższym czasie, podejdę do tego jak do miniserialu
odważnie odważnie...zobaczymy jak twarda ta ściana się okaże
jak się okazuje Czesi potrafią robić świetne seriale szpiegowskie, akcja tego rozgrywa się w 1989 r. w przeddzień aksamitnej rewolucji i upadku władzy komunistycznej
jest smutno, szaro i pesymistycznie ... za to ogląda się świetnie, tym bardziej, że to tylko 6 odcinków
Czy brak wśród nominowanych filmu irańskiego jest powodem, że żaden z tutejszych krytyków nie wyraził swojej opinii na temat tegorocznych Złotych Globów ?
Czy brak wśród nominowanych filmu irańskiego jest powodem, że żaden z tutejszych krytyków nie wyraził swojej opinii na temat tegorocznych Złotych Globów ?
Ja się delikatnie wypowiem (do krytyka mi daleko)...
Jedyny plus dzisiejszych rozdań to to, że w animacji dostał "Praziomek" czyli jedyny "świeży" film. Cała reszta to odgrzewane kotlety...już zaczynam czuć tym absmak
Tak ogólnie to mam wrażenie, że w tym roku stawka jest ogólnie patrząc najsłabsza od lat. Nominacje dla takich Rocketmanów, Jokerów, nawet Tarantino mnie nie przekonał...
A już zwycięstwo Egertona w kategorii aktorskiej to sorry ja tutaj muszę --> jakim cudem wygrał z Leo, który znowu zagrał kapitalnie w "Pewnego razu..." to ja już nie ogarniam. Nie lubią chłopa w tym Holiłudzie ewidentnie.
Idąc dalej nie oglądałem jeszcze filmu Judy i roli Zellweger, ale smutne że Scarlett kolejny raz bez nagrody. Zasłużyła jak nigdy i nie wiem czy kiedykolwiek jeszcze zagra taką rolę (jak ktoś nie widział to to co wyprawiają z Driverem w scenie kłótni to jest cudo)
"Jak zostałem gangsterem" królem polskich kin. Kawulski: Dostaję setki wiadomości
Sztywniutko. Bardzo dobry film, bez porównania do kręconych przez Vegę. Może na początku jest za dużo muzyki i sprawia to wrażenie, że oglądamy dosyć długi teledysk, ale ani na sekundę się nie nudziłem. Z czystym sumieniem: 8/10.
Podobnie jak w tamtym roku, zrobię sobie prywatne filmowe podsumowanie 2019 roku Zestawienie uwzględnia filmy, które miały Polską premierę w 2019 roku (samo ułożenie w danych blokach przypadkowe)
10/10 Kafarnaum (2018)
9/10 Green Book (2018) Historia małżeńska (2019) Parasite (2019) Pavarotti (2019) Tylko nie mów nikomu (2019)
8/10 Boże Ciało (2019) Niewidoczne życie sióstr Gusmao (2019) Irlandczyk (2019) Faworyta (2018) Wysoka dziewczyna (2019) Dzięki Bogu (2019) Królowa Kier (2019) Przemytnik (2018) Milcząca rewolucja (2018) Słodki koniec dnia (2019) Złodziejaszki (2018) Wszyscy wiedzą (2018) Kapitan (2017) Sny wędrownych ptaków (2018)
7/10 Kult. Film (2019) Proceder (2019) Córka trenera (2018) Obywatel Jones (2019) I znowu zgrzeszyliśmy, dobry Boże! (2019) Pewnego razu... w Hollywood (2019) Opowieść o trzech siostrach (2018) Na zawsze razem (2018) Świadkowie Putina (2018) My! (2018) Vice (2018) Dom, który zbudował Jack (2018) Yomeddine. Podróż życia (2018) Arktyka (2018) Gdyby ulica Beale umiała mówić (2018) Kurier (2019) Złe wychowanie Cameron Post (2018) Ramen. Smak wspomnień (2018) Zabawa zabawa (2018)
Podobnie jak w tamtym roku, zrobię sobie prywatne filmowe podsumowanie 2019 roku Zestawienie uwzględnia filmy, które miały Polską premierę w 2019 roku (samo ułożenie w danych blokach przypadkowe)
10/10 Kafarnaum (2018)
9/10 Green Book (2018) Historia małżeńska (2019) Parasite (2019) Pavarotti (2019) Tylko nie mów nikomu (2019)
8/10 Boże Ciało (2019) Niewidoczne życie sióstr Gusmao (2019) Irlandczyk (2019) Faworyta (2018) Wysoka dziewczyna (2019) Dzięki Bogu (2019) Królowa Kier (2019) Przemytnik (2018) Milcząca rewolucja (2018) Słodki koniec dnia (2019) Złodziejaszki (2018) Wszyscy wiedzą (2018) Kapitan (2017) Sny wędrownych ptaków (2018)
7/10 Kult. Film (2019) Proceder (2019) Córka trenera (2018) Obywatel Jones (2019) I znowu zgrzeszyliśmy, dobry Boże! (2019) Pewnego razu... w Hollywood (2019) Opowieść o trzech siostrach (2018) Na zawsze razem (2018) Świadkowie Putina (2018) My! (2018) Vice (2018) Dom, który zbudował Jack (2018) Yomeddine. Podróż życia (2018) Arktyka (2018) Gdyby ulica Beale umiała mówić (2018) Kurier (2019) Złe wychowanie Cameron Post (2018) Ramen. Smak wspomnień (2018) Zabawa zabawa (2018)
Podobnie jak w tamtym roku, zrobię sobie prywatne filmowe podsumowanie 2019 roku Zestawienie uwzględnia filmy, które miały Polską premierę w 2019 roku (samo ułożenie w danych blokach przypadkowe)
10/10 Kafarnaum (2018)
9/10 Green Book (2018) Historia małżeńska (2019) Parasite (2019) Pavarotti (2019) Tylko nie mów nikomu (2019)
8/10 Boże Ciało (2019) Niewidoczne życie sióstr Gusmao (2019) Irlandczyk (2019) Faworyta (2018) Wysoka dziewczyna (2019) Dzięki Bogu (2019) Królowa Kier (2019) Przemytnik (2018) Milcząca rewolucja (2018) Słodki koniec dnia (2019) Złodziejaszki (2018) Wszyscy wiedzą (2018) Kapitan (2017) Sny wędrownych ptaków (2018)
7/10 Kult. Film (2019) Proceder (2019) Córka trenera (2018) Obywatel Jones (2019) I znowu zgrzeszyliśmy, dobry Boże! (2019) Pewnego razu... w Hollywood (2019) Opowieść o trzech siostrach (2018) Na zawsze razem (2018) Świadkowie Putina (2018) My! (2018) Vice (2018) Dom, który zbudował Jack (2018) Yomeddine. Podróż życia (2018) Arktyka (2018) Gdyby ulica Beale umiała mówić (2018) Kurier (2019) Złe wychowanie Cameron Post (2018) Ramen. Smak wspomnień (2018) Zabawa zabawa (2018)
Akhu takie ładne podsumowanie zrobił,uszeregowane, wszystko czytelnie że ślepy by przeczytał. A na to wyżej, to brak epitetów bo powiedzieć bałagan to nic nie powiedzieć
Ja mam naprawę dużą tolerancje dla naszych filmowców ale tu to już przesadzili słuchawki na ryju prawie na full a i tak ledwo co szło zrozumieć ( albo po prostu już żem głucha )
Ciężki film ale warto dobrnąć do końca nie moje klimaty co prawda ale daje rady Muskała sama se napisała i se fajnie zagrała
Piekne linki holenderka, az sie chce klikac! me serce sie raduje
Ta akurat bo klikałeś. Ci co rzeczywiście klikali to wiedzą, że przedostatni link nie działa a chciałem sprawdzić co to za film.
piękna wtopa z mojej strony. Holenderka cała nauka jak krew w piach ! Z Basiury podśmiechujki łatwo się urządza a sama to,ehh szkoda gadać. Będę tu wchodził na regularne kontrole MASZ ŁUKASZ
Piekne linki holenderka, az sie chce klikac! me serce sie raduje
Ta akurat bo klikałeś. Ci co rzeczywiście klikali to wiedzą, że przedostatni link nie działa a chciałem sprawdzić co to za film.
piękna wtopa z mojej strony. Holenderka cała nauka jak krew w piach ! Z Basiury podśmiechujki łatwo się urządza a sama to,ehh szkoda gadać. Będę tu wchodził na regularne kontrole MASZ ŁUKASZ
I co się pluje co się pluje jak wklejałam to działało zawsze sprawdzam żebyś się nie miał do kogo przypierdolić
Piekne linki holenderka, az sie chce klikac! me serce sie raduje
Ta akurat bo klikałeś. Ci co rzeczywiście klikali to wiedzą, że przedostatni link nie działa a chciałem sprawdzić co to za film.
piękna wtopa z mojej strony. Holenderka cała nauka jak krew w piach ! Z Basiury podśmiechujki łatwo się urządza a sama to,ehh szkoda gadać. Będę tu wchodził na regularne kontrole MASZ ŁUKASZ
I co się pluje co się pluje jak wklejałam to działało zawsze sprawdzam żebyś się nie miał do kogo przypierdolić
Ale po co ta agresja?! Lepiej obejrzeć film o tym samym tytule
Jeżeli 1 sezon True Detective nazwiemy majstersztykiem to nowa produkcja HBO - The Outsider, jest wg mnie pretendentem (jak dotąd 3/10 odcinków). Może nie czuć klimatu 'popiółu i metalicznego posmaku aluminium w powietrzu'jak u Rusta i Martina, ale wolne tempo, ciemne kadry a'la Ozark też dają radę
Jeżeli 1 sezon True Detective nazwiemy majstersztykiem to nowa produkcja HBO - The Outsider, jest wg mnie pretendentem (jak dotąd 3/10 odcinków). Może nie czuć klimatu 'popiółu i metalicznego posmaku aluminium w powietrzu'jak u Rusta i Martina, ale wolne tempo, ciemne kadry a'la Ozark też dają radę
oby tylko zmienili zakończenie, bo jeżeli będzie tak jak w książce Kinga to niestety będzie trochę osób zawiedzionych
Fajnie się to oglądało. Ciekawe jest to, że zdania w necie są strasznie podzielone jeśli chodzi o pierwszy i drugi sezon. Dla mnie drugi był nawet lepszy czy ciekawszy, ale sporo osób ma też odmienne zdanie.
W każdym bądź razie drugi musiał dać wystarczające rezultaty dla producentów bo już zatwierdzono trzeci sezon.
Fajnie się to oglądało. Ciekawe jest to, że zdania w necie są strasznie podzielone jeśli chodzi o pierwszy i drugi sezon. Dla mnie drugi był nawet lepszy czy ciekawszy, ale sporo osób ma też odmienne zdanie.
W każdym bądź razie drugi musiał dać wystarczające rezultaty dla producentów bo już zatwierdzono trzeci sezon.
dla mnie pierwszy byl lepszy, troche bardziej tajemniczy
co do premier to 24 lutego wychodzi ostatni 5 sezon Better Call Saul a w marcu 3 sezon Ozark
Dla mnie pierwsza część zdecydowanie lepsza. Druga niczym mnie nie zaskoczyła. Obejrzałem ja z 2 czy 3 przerwami więc dla mnie to oznacza mega słaby serial.
Z resztą ostatnio słabo o coś wciagajacego
The Stranger lepszy początek niż koniec, Outsider niezły, ale zobaczymy koniec
Ktos wyzej nawiazal do True Detective wiec przerwalem Outsidera i obejrzalem 1 sezon True Detective i nawet nie ma co porownywac, duzo lepszy od Outsidera
No dobrze, co to ja tam ostatnio obejrzałem.. Once upon a time in Hollywood - niezły aktorsko,aczkolwiek biorąc pod uwagę dorobek Tarantino to chyba jestem trochę rozczarowany. Inne jego filmy stawiam wyżej
Dracula - ten z Netfixa, 3 odcinki. Dużo sobie po nim obiecywałem i ... nie powiem, ma swój styl, jest całkiem charakterny, ma swoje poczucie humoru, ale.. ciągle po głowie kołacze mi się fenomenalna rola Garego Oldmana z klasyka Coppoli. No i Monika Bellucci tam była... Gomorra sezon 2 - pierwszy sezon bardzo mi się podobał.Później była długa przerwa i wpadł drugi sezon. Nie powiem, sporo się dzieje, również jest spoko, ale chyba kapkę słabiej niż w pierwszym Ligthouse - trochę ciężkowaty do oglądania pod względem klimatu, ale role Dafoe oraz Pattinsona to naprawdę coś wielkiego. Sposób w jaki zagrali, jak mówią, ile z siebie dają - chylę czoła.
Outsider - tak, tego mnie właśnie brakowało ostatnimi czasy. Takiego właśnie kryminału/thrillera z dużą dawką czegoś nadprzyrodzonego. Książki nie czytałem, więc niecierpliwie czekam na finał
Banshee sezon 1 - Albinos rządzi, hehe Całkiem spoko, choć trzeba mocno przymykać oko na sens fabuły i poczynania głównego bohatera.
Motyw niestety moim zdaniem zaskakujaco slaby jak na ostatnie Polskie seriale. Zakonczenie moze troche nadrabia, ale tak to słabiutko. Chociaz poczatek dobrze sie zapowiadał
Jak ktos chce serial , ktory dziewczynie/kobiecie bedzie sie podobał z polskich to Zawsze Warto juz drugi sezon jest dostepny. Tak pisze bo co jakis czas pojawialy sie takie pytania
Jak ktos chce serial , ktory dziewczynie/kobiecie bedzie sie podobał z polskich to Zawsze Warto juz drugi sezon jest dostepny. Tak pisze bo co jakis czas pojawialy sie takie pytania
Nie wiem, czy już ktoś wspominał, ale naprawdę warto. Wystarczy chyba tylko wspomnieć, że wśród twórców serialu znaleźli się m.in. Stefano Sollima i Roberto Saviano odpowiedzialni za "Gomorrę".
Tym razem fabuła nie skupia się wyłącznie na włoskim światku przestępczym, ale na globalnych zależnościach, współpracy, rywalizacji itd. Punkt wyjścia to zamówienie przez włoską mafię wielkiego ładunku kokainy od meksykańskiego kartelu.
Bardzo szybko się to ogląda i żal tylko, że to ledwie 8 odcinków.
Outsider - pisałem, że jestem zachwycony. Czy po kilku kolejnych odcinkach i finale również?? Ano nie.Im dalej w las tym bardziej czułem się znużony i czegoś ewidentnie brakowało. Altered Carbon- jako, iż niedawno wjechał sezon 2 postanowiłem w końcu zapoznać się z pierwszym. I kupuje to. Motyw z powłokami, wizją przyszłości. Strona wizualna i muzyczna naprawdę spoko, główny bohater dość charakterny i wyrazisty.
1917- długo czekałem, bo dużo dobrego słyszałem: że techniczny majstersztyk, że operator cuda wyprawia, że scenografia mistrzowska. I właśnie tak kuna jest! Ze smutkiem patrzyłem na żniwo wojny (trupy, szczury, kilometry porytej ziemi, bezsensowne szafowanie ludzkim życiem). Aktorzy świetnie się wczuli,są po prostu prawdziwi w tym co robią. Oskar za zdjęcia i efekty specjalne należał się jak psu buda.
Outsider - pisałem, że jestem zachwycony. Czy po kilku kolejnych odcinkach i finale również?? Ano nie.Im dalej w las tym bardziej czułem się znużony i czegoś ewidentnie brakowało.
Outsider - pisałem, że jestem zachwycony. Czy po kilku kolejnych odcinkach i finale również?? Ano nie.Im dalej w las tym bardziej czułem się znużony i czegoś ewidentnie brakowało.
Po obejrzeniu calosci uwazam,ze tylko dobry. Gomorra i Suburra duzo lepsze
Pierwsze trzy odcinki bardzo fajne. Ale teraz piąty oglądam co się na pustyni dzieję. To już lipa.
Końcówka czy jest lepsza czy podobna.No jest coś w niej i wiadomo,że ustawione pod 2 sezon. Spodziewałem się kosmosu dostałem ziemię to moje zdanie bo tych 5,6 7,8 itd nie lubię wystawiac
Dawno temu nagrałem lecz dopiero ostatnio zacząłem oglądać pierwszy sezon The Good Doctor i wygląda obiecująco jak na razie (na imdb też wysoka ocena 8.2).
Chciałem tylko przypomnieć, że od 1 kwietnia puszczają drugi sezon na AXN (choć na świecie to już trzeci sezon dawno był).
Nie wiem, czy już ktoś wspominał, ale naprawdę warto. Wystarczy chyba tylko wspomnieć, że wśród twórców serialu znaleźli się m.in. Stefano Sollima i Roberto Saviano odpowiedzialni za "Gomorrę".
Tym razem fabuła nie skupia się wyłącznie na włoskim światku przestępczym, ale na globalnych zależnościach, współpracy, rywalizacji itd. Punkt wyjścia to zamówienie przez włoską mafię wielkiego ładunku kokainy od meksykańskiego kartelu.
Bardzo szybko się to ogląda i żal tylko, że to ledwie 8 odcinków.
Czy są na sali fani seriali serbskich? Pewnie nie, albo są, tyle że w mniejszości. Czasem naprawdę warto przestawić się z seriali amerykańskich na europejskie, bo można znaleźć wiele ciekawych pozycji. To jest właśnie jedna z nich.
Może brakuje jej takiej intensywności, klimatu, potoczystości narracji jak produkcjom zza wielkiej wody, niemniej mając na uwadze, że ten serial niemal na pewno nie zwycięży w kategorii serialu roku, to i tak warto go obejrzeć.
Momentami niebezpiecznie blisko ociera się o klimaty rodem z tasiemcowych telenoweli, przewodni motyw fabularny - intryga kryminalna nie zachwyca, razi swoją prostotą. Ale i na to można przymknąć oko. Bo najważniejsze tutaj dzieje się na drugim planie, a dzieje się całkiem sporo.
Czas akcji to późne lata 20. XX wieku, a miejsce to Królestwo Serbii, Chorwacji i Słowenii (tak, był kiedyś tak twój państwowy), w którym mamy do czynienia z prawdziwym kotłem Bałkańskim - znakomita galeria postaci - bohaterowie trochę przypominający postaci z filmów Guya Ritchiego, uwikłane w różne duże i małe interesy. Wielka polityka, wielki biznes, lokalne interesy, przestępcy wielcy i mali, tajne służby i organizacje, policja, paru przyzwoitych ludzi. Wszystko to się ze sobą miesza, przeplata. No i fajne serbskie aktorki.
Ostatnio obejrzane seriale "Układy" sezon 1 - bardzo dobry 8/10 "Prodigal Son" sezon 1 w trakcie 7/10 "Stumptown" sezon 1 w trakcie 7/10 "Babilon Berlin" sezon 3 7/10 "Outsider" porzucony w trakcie (nudy) "FBI" sezon2 5/10 "Angielska Gra" 6/10 "Dabing Street"czeska produkcja! 7/10
Lukasz sorry,że zapytam to jaki serial u Ciebie ma 8/10, 9/10 lub 10/10 ? Wystarczy po jednym
Mało seriali oglądam więc ciężko porównać. Ale z filmów, stare hity, to jak najbardziej. Choćby.. Skazani na Shawshank 9/10 Pulp Fiction 9/10 Meet Joe Black 9/10 Podziemny krąg 8,5/10
I wiele innych.
Wiedźminowi (serial) to i tak dałem dobrą ocenę A Dom z papieru to nie mogę dać wyżej, za dużo absurdalnych sytuacji.
Filmów oglądam dużo mniej, ale te dwa ostatnie muszę zerknąć czy oglądałem bo z nazwy nie kojarzę. Chociaż z góry zakładam jeśli są takie dobre to pewnie tak
U mnie takie 10/10 (albo blisko tego) seriali to Breaking Bad Dr.Hause Dexter Crime Story Zmiennicy Alternatywy 4 Zakazane Imperium The Killing Pingwiny z Madagaskaru Veronika Mars Ja Klaudiusz Miasteczko Twin Peaks
Fauda 7/10 Ozark 3 sezon 8.5/10 - Pan Bateman jest klasą dla samego siebie.
Kurcze gdybym stosował te oceny dałbym niżej Ozark. Chociaż jest dobry, ale pierwszy sezon to taka ocena.
9 to ma dom z papieru 1 ,jeśli 8,5 ma ozark 3 to muszę jeszcze raz włączyć. Nie zartuje,poważnie mówię może coś przegapiłem bo większość slucham
Wiesz, to kwestia gustu. Naprawdę podoba mi się sposób w jaki Marty usiłuje wiązać całą tę intrygę i uniknąć śmierci oraz rozpadu rodziny. Mimika Batemana na wysokim poziomie, ciężko chwilami odgadnąć co planuje główny bohater. A co do LCDP to muszę zacząć jeszcze raz oglądać, bo (chyba popełnię zbrodnię) nie oczarował mnie, nie czuję tego serialu, potrzebuję włączyć taki mój tryb oglądania danego serialu. Moje wysokie oceny mogą też nie być miarodajne, ponieważ sporą rolę odgrywa to, jak dobrze się bawię w trakcie pochłaniania kolejnych odcinków.
3 sezon Ozark na dobrym poziomie, ale chyba powyżej 7,5 nie dałbym. Bateman jest mistrzem, to nie ulega wątpliwość, jak wytrawny pokerzysta przez cały serial.
3 sezon Ozark na dobrym poziomie, ale chyba powyżej 7,5 nie dałbym. Bateman jest mistrzem, to nie ulega wątpliwość, jak wytrawny pokerzysta przez cały serial.
"Kapitan Marleau" francuski produkt.Niby serial,ale kazdy odc to 1.5godzinny film. Z nieznanych powodów niedostępne są 2 odcinki pilotażowe. Bardzo fajnie się ogląda.(poki co dostępne 3 odcinki ) Polecam.
Briarpatch (2020) serial. Kryminał z elementami komizmu. 8/10
Filmy kinowe,oglądam w niewielkiej ilości . Chłam produkuje się niewiarygodny na potegę. Jezeli coś znajdę godnego uwagi to w większości filmy sprzed wielu lat. Ostatnia dekada to filmwe dno. Teraz za to z przyjemnością obejrzałem "Ostatni seans filmowy"z 1971.Polecam. (Jak spojrzałem jakie wyprodukowano filmy w 1971,normalnie szok. to był swietny rok dla miłośników kina).//
Valhalla Murders - calkiem niezle islandzkie kino narazie 3 odcinki obejrzane ale zapowiada sie dobrze
Originally Posted By: forty
"The Valhalla Murders "-islandzka produkcja.Da się obejrzeć 6/10 W klimacie i scenariuszu,coś w rodzaju Naszgo "Kruk,szepty..."
Ja dałbym nawet więcej niż 6/10.
Wczoraj siadło na jedno posiedzenie.
Coś więcej ze skandynawskich kryminałów ?
Dla mnie to zmarnowany potencjał. Jeszcze do 3 odcinka to się ciekawie zapowiadało, a potem poszli w banał i powtarzalność tego, co, od biedy, można nazwać typowym skandynawskim kryminałem.
poratujcie, wreszcze zainwestowałem w Netflix i całkiem to słabo wygląda, zacząłem kilka seriali filmów i niby OK ale żadnego wow. Nic nie wciąga żeby chciało sie oglądać
Macie coś co tam można obejrzeć?
do tej pory zaczęte: upadek królestwa Wiedzmin Irlandczyk Marco Polo Narcos
Dom z papieru Breaking Bad Dr House Dexter Homeland Czarna Lista The Suits Vikings Peaky Blinders Suburra Queen of the South Ozark Synowie Anarchii Zycie bez pozwolenia House of Cards The 100 The Walking Dead Designated Survivor Piraci Orphan Black
Dom z papieru Breaking Bad Dr House Dexter Homeland Czarna Lista The Suits Vikings Peaky Blinders Suburra Queen of the South Ozark Synowie Anarchii Zycie bez pozwolenia House of Cards The 100 The Walking Dead Designated Survivor Piraci Orphan Black
Trapped jest dobry, obejrzałem ponad 2 lata temu i czas do niego wrócić. Oglądał już ktoś drugi sezon? Trzyma poziom?
Duże dzięki dla osoby, która poleciła mi kiedyś Watahę gdy pytałem o dobre, polskie seriale. Rewelacja, chyba najlepszy krajowy serial, jaki widziałem. 10/10 jeśli chodzi o polskie produkcje (choć stoi za tym HBO) bo jeśli dać mniej to chyba tylko Alternatywy 4 by zostały z najwyższą notą.
Żmijowisko też obejrzałem ale tu raczej 5/10 choć wcale nie stracony czas.
Z filmów to:
Kler 8/10, solidna produkcja, o tematyce każdy słyszał, warto obejrzeć jeśli ktoś to przegapił.
Polityka 3/10, generalnie słabe, może garstka dobrych scen (głównie te dotyczące Brochy). Zdecydowanie dużo lepsze jest Ucho Prezesa mimo iż to serial.
Boże Ciało 8/10, ciekawa opowieść o wyjątkowym człowieku, która szybko wciąga. Odnoszę wrażenie, że lepiej byłoby tu zrobić np. 8-odcinkowy serial. Szkoda.
Trapped jest dobry, obejrzałem ponad 2 lata temu i czas do niego wrócić. Oglądał już ktoś drugi sezon?
No dobry jest jak na kryminal. Dzis znalazlem i wlaczylem 2 sezon. Poczatek jest ciekawy,ale czy Ja wiem czy powrót w to samo miejsce bedzie dobre. Zobaczymy
Kalifat na Netfliksie wczoraj pochłonięty. Klimat islamski, dużo się dzieje od samego początku, warty poświęcenia kilka godzin. 7 można wystawić z czystym sumieniem.
Kalifat na Netfliksie wczoraj pochłonięty. Klimat islamski, dużo się dzieje od samego początku, warty poświęcenia kilka godzin. 7 można wystawić z czystym sumieniem.
Lepszy od serialu Tyrant? Ten był dobry, na początku jeszcze było w nim dużo humoru, ale z czasem stał się dosyć ciężki i mroczny.
The Gentlemen Całkiem nowy film Guya Richiego. Faceta który stworzył rewelacyjne Porachunki, Przekręt czy Rock'n Rolle. Mam wrażenie że nowym obrazem chciał nawiązać do świetności wcześniej wymienionych i powrócić do gangsterskich klimatów. Czy mu się udało? Cóż... Gentlemen ma swoje momenty, ale to nie ta sama liga niestety. Obsada to absolutny top, grają w porządku ale zabrakło tej iskry. Zgodzę się również z komentarzami na filmwebie, że zbyt przegadany. Muzyka - oglądałem wczoraj, a nic nie zapadło mi w pamięć. Wyszedł średniak z momentami, niestety.
Jestem po dwóch odcinkach i... powiem Wam, że jaram się jak za gówniaka. MJ to jest po prostu "pieprzony Boss" i wyraźnie pokazuje, że nad kategorią GOAT jest właśnie ON. Realizacja jest perfekcyjna i ogromny szacun, że w drugim odcinku było sporo o Pippenie. Kozackie!
Wiem, że to stare jak świat, ale warto obejrzeć serial Stargate SG-1?
Kiedyś obejrzałem sam film w kinie i był naprawdę dobry - pytanie tylko czy serial nie jest tanią produkcją robiącą z oryginalnego filmu tasiemca i czy nie jest to coś zrobione bardziej pod nastolatków?
Portugalia, rok 1809. Świeżo awansowany brytyjski porucznik otrzymuje dowództwo nad elitarnym oddziałem strzelców wyborowych oraz zadanie odnalezienia ważnego bankiera.
"Kapitan Marleau" francuski produkt.Niby serial,ale kazdy odc to 1.5godzinny film. Z nieznanych powodów niedostępne są 2 odcinki pilotażowe. Bardzo fajnie się ogląda.(poki co dostępne 3 odcinki ) Polecam.
Są kolejne odcinki -ponawiam rekomendacje.Swietna rola główna. 8/10
Better Call Saul sezon 1 9/10 Better Call Saul sezon 2 8/10 Better Call Saul sezon 3 8/10 Better Call Saul sezon 4 6/10 Better Call Saul sezon 5 10/10 Better Call Saul sezon 6 ?????
To prawda, swietna produkcja, obowiazkowa jak ktos ogladal Breaking Bad bo wlasciwie te same klimaty, szkoda ze na 6 sezon znow trzeba bedzie z rok poczekac
W krainie Kangurów był kiedyś taki film Mystery Road. Trochę kryminał, trochę neo-western o tempie akcji nieszczególnie intensywnym, ale na tle amerykańskich gniotów pozycja zupełnie odświeżająca i warta uwagi, szczególnie że rozgrywa się na australijskiej prowincji i to samo w sobie jest już ciekawe. Parę lat później powstał sequel Goldstone, już nie tak dobry jak pierwsza odsłona, jednak pewien poziom trzymał.
No i na bazie tego sukcesu Kangurki postanowiły nakręcić sobie spin-off, który przybrał formę serialu. Pierwszy sezon Mystery Road był w sumie nudnawy, porozciągany jak stary sweter. Wobec tego nie liczyłem na kontynuację, a jednak powstała. I przyznać muszę, że drugi sezon, a jestem już po dwóch odcinkach, naprawdę daje radę.
Jakiś czas temu wspominałem o Gangs of London, jestem w połowie sezonu. Powiem tyle - wymiata realizacyjnie. Kilka takich akcji, że ... co ja się będę tu rozwodził i szczegóły zdradzał. Kto zainteresowany sam powinien sprawdzić.
W krainie Kangurów był kiedyś taki film Mystery Road. Trochę kryminał, trochę neo-western o tempie akcji nieszczególnie intensywnym, ale na tle amerykańskich gniotów pozycja zupełnie odświeżająca i warta uwagi, szczególnie że rozgrywa się na australijskiej prowincji i to samo w sobie jest już ciekawe. Parę lat później powstał sequel Goldstone, już nie tak dobry jak pierwsza odsłona, jednak pewien poziom trzymał.
No i na bazie tego sukcesu Kangurki postanowiły nakręcić sobie spin-off, który przybrał formę serialu. Pierwszy sezon Mystery Road był w sumie nudnawy, porozciągany jak stary sweter. Wobec tego nie liczyłem na kontynuację, a jednak powstała. I przyznać muszę, że drugi sezon, a jestem już po dwóch odcinkach, naprawdę daje radę.
Jakiś czas temu wspominałem o Gangs of London, jestem w połowie sezonu. Powiem tyle - wymiata realizacyjnie. Kilka takich akcji, że ... co ja się będę tu rozwodził i szczegóły zdradzał. Kto zainteresowany sam powinien sprawdzić.
A propos Australii i tematów okołowesternowych to Szanowny Pan oglądał może "Sweet Country" ? Całkiem udana produkcja.