wpłacałem kasę przez Przelewy24 do gold club casino i mi wyskoczyło ze  realizacja przekroczyła czas, z konta kasa nie zniknęła a na gold club tez nic nie ma, pisać coś do supportu  czy czekać do godzin roboczych, aż zaksięgują? a tak na marginesie to te sloty w riva casino to są nastawione na minus tylko bo nic nie dają?:)
skoro kasa z konta nie zniknęła, to nie wiem w czym problem? 
  niemoge żadnego kasyna playtechu zainstalowac u siebie na komputzerze ....spotkal sie ktoś z czyms takiem kiedys??? za kazdym razem mi w połowie instalacji wyskakuje komunikat żebym sprawdził czy nie mam  zapelnionego dysku....
  bardzo możliwe, że masz zablokowane porty odpowiadające za łączenie się z serwerami playtecha; lub też w wyniku błędu serwery te odrzucają Cię uznając iż łączysz się przy użyciu jakiegoś proxy(tutaj kiepsko u mnie w sprawach technicznych z tym związanych, więc dokładnie nie wyjaśnię) - skontaktuj się z dostawcą neta, powinni wiedzieć o co chodzi i może coś zrobią; a jak nie - zmień dostawcę.