Na razie uczucia sa mieszane, a kasa na koncie u nich ciagle jest
Obrot wykonany klikam w Withdraw- informacja ze trzeba zweryfikowac konto poprzez przeslanie do Nich skanu dowodu albo poszportu
Czyli spoko normalka- odpisuja ze opcja wyplaty jest juz odblokowana i dziekuja ze gralem u Nich

Znowu klikam Withdraw- i rzeczywiscie mozna podac dane konta bankowego, ale...
Notka:
"Charges for Withdrawals via Credit/Debit cards: 1% on the amount + 2.9 Euro per transaction.
Charges for Withdrawals via Bank Transfers: 0.125% of the amount (maximum charge - 30 Euros)
+ Swift charges: depending on the bank vary between 11.7 - 23 Euros"
No to sobie mysle ze nie dam nikomu zarobic na swiftowych duperelkach, ze wyplata karta bedzie tansza - a nigdzie nie ma takiej opcji
No to co w takim wypadku sie robi?!
Mail do supportu

Odpowiedz- prosimy jeszcze o skan karty...
Uno problemo dla starego bonus huntera...

wysylamy
Odpowiedz- dziekujemy bla bla bla i zdanie, ktore najbardziej mnie dziwi:
"To withdraw you now only need to email us the amount you wish to withdraw and we will process your withdrawal."
Pierwszy raz sie z czyms takim spotykam- w mailu podac ile chce wyplacic ?!?! troche malo profesionalne, no ale co zrobic jak na stronce nie ma opcji wyplaty karta
Wyslalem maila ze chce wyplacic wszystko i teraz czekam az kasa zniknie z konta, jakies potwierdzenie ze wyplata w toku tez mam nadzieje ze przyjdzie.
Maila wyslalem jakas godzinke temu... na razie cisza
Support zazwyczaj odpowiada po 3-4 godzinach, no chyba ze wysylamy na noc- tam wszyscy spia, na odpowiedz musimy poczekac do rana
